کابین دوش

کابین دوش

کابین دوش در حمام

کابین دوش یک روش و انتخاب عالی برای خانه های کوچکی است که سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی قرار دارند با کابین دوش می توان فضای حمام  را از سرویس بهداشتی جدا کرد.

اغلب قیمت کابین دوش دارای درهای کشویی یا تاشو هستند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند، البته امروز کابین های دوش و کابین های حمام زیادی با کاربری های متنوع در بازار موجود هستند کسانی که تمایل به استفاده از کابین دوش دارند بر حسب نیاز و انتظاری که از حمام خانه خود دارند می توانند از کابین دوش مناسب استفاده کنند.

کابین دوش های جدید شرکت لاریس بصورت کشویی و دربی نبوده و بصورت فریمی بوده که این نوع کابین دوش ها فضای بسیار کمتری را در حمام اشغال می کنند لذا کاربرد بسیار بیشتری را دارند.

کابین دوش شیشه ای با استفاده از ابزارآلات کابین به زیبایی حمام شما می افزاید و فضای بسیار مناسبی را ایجاد می کند.در تولید کابین دوش های لاریس از یراق آلات ترکیه استفاده شده که شرکت تمامی آنها را در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی کاملا گارانتی می کند.

کابین دوش و کابین حمام  در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد بسته به ارتفاع فضا و جای قرارگیری کابین دوش می توان بهترین انتخاب را کرد و برای اینکه بدانید کدام کابین دوش مناسب فضای حمام شما است بهتر است پلانی از فضا ترسیم نمایید و در هنگام خرید کابین دوش را با خود ببرید؛ البته کار در اینجا تمام نمی شود بلکه بعد از اندازه گیری و ارزیابی فضای حمام می توان کابین دوش حمام را خریداری کرد.

این نکته نیز نباید فراموش شود که جای قرارگیری کابین دوش نیز مهم است و از قبل باید در مورد کابین حمام تصمیم گیری کرد اگر قرار است کابین حمام را در همان جای قبلی که دوش قدیمی در آن قرار دارد بگذارید کار راحت تر است و نیازی به لوله کشی مجدد نیست.

آنچه مهم است قبل از خرید کابین دوش شیشه ای در نظر بگیرید خریداری یک برند معتبر که از مرغوبیت و کیفییت خوبی در وهله اول باید در نظر گرفته شود. هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از یک دوره کوتاه کابین دوش شما دچار فرسودگی  شود برای دچار نشدن به این مورد بهتر است از همان ابتدا از گزینه مناسبی استفاده کنید.

 

خرید کابین دوش

خربد کابین دوش از یک شرکت سازنده معتبر و داشتن ضمانت نامه پس از فروش فاکتوری است که حتما باید در نظر بگیرید حتی بعد از خریداری و تحویل نیز بدیهی است از نظر سلامت بدنه و کارکرد سیستم های مختلف آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید چنانچه مشکلی در آن دیدید بهتر است با فردی که برای نصب آن آمده مشکل را بازگو نمایید و در همان جا خواستار رفع مشکل شوید.

 

کابین_دوش_حمام

 

کابین دوش اتاقکی

برای اینکه بدانید کدام یک از اتاقک های کابین دوش بهترین است باید بدانید طبق اظهار نظر استفاده کنندگان، اتاقک های حمام ساده مستطیل یا مربع شکل از انواع خوب کابین حمام محسوب می شوند البته از یاد نبرید این اتاقک ها دارای کابین دوش هستند و امکانات و ویژگی های دیگری ندارند به همین دلیل برای استفاده بهتر به جای اتاقک های ساده، گزینه های به روزتری انتخاب کنید تا امکانات بیشتری در اختیارتان بگذارد.

کابین دوش موجود و به روز دارای مدل های متنوع با طراحی های به روزتر و شکیل تری در باز وجود دارد که با نصب آن در حمام مطمئنا زیبایی و حس خوبی خواهید داشت، حتی طراحی این کابین های دوش دارای طراحی بسیار خاصی هستند که برای هر فضایی با هر ساختار و مقیاسی یک گزینه بسیار مناسب محسوب می شود حتی در برخی از آن سیستم های جکوزی، جت های مختلف ماساژ، سونا و... وجود دارد که تجربه بسیار زیبای لذت بخش و مفرح را به شما خواهد داد.



کابین_حمام_دوش

 

کابین_دوش

 

قیمت کابین دوش

با توجه به اینکه کابین دوش های لاریس بصورت دربی نبوده لذا علاوه بر اینکه این کابین دوش ها فضای کمی را در حمام ایجاد می کنند لذا از قیمت بسیار مناسبی با توجه به یراق آلات خارجی و کیفیت ساخت بهره مند است.
برای مشاوره بیشتر جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید  کابین دوش ها با کابین دوش لاریس تماس بگیرید.

 

پیج اینستاگرام لاریس

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس