هفت مزیت حمام شیشه ای

هفت مزیت حمام شیشه ای

وقتی قصد دارید دکوراسیون حمام خود را تغییر بدهید و یا این که منزل جدیدی خریده و به فکر تزئین کابین حمام هستید، با گزینه های بساری رو برو هستید.از انتخاب رنگ کاشی های در و دیوار گرفته تا کیفیت مصالح به کار رفته در آن! یکی از مهم ترین و البته چالش برانگیزترین مسائل، انتخاب حمام شیشه ای مناسب است.

طراحی حمام شما چه به شکل مدرن و چه سنتی و مینیمال باشد، در هر صورت وجود کابین دوش از مهم ترین مراحل آن به حساب می آید. کابین دوش های شیشه ای نمایی مدرنیته در حمام ایجاد می کنند.

ما در این مقاله از گروه لاریس قصد داریم هفت ویژگی بارز دوش های محفظه شیشه ای را به همراه مزایایی هر یک از آن ها با شما به اشتراک بگذاریم

  

هفت مزیت حمام شیشه ای

 

1-جذابیت بخشیدن کابین دوش های شیشه ای به حمام

کابین دوش شیشه ای، بسیار شیک و تمیز به نظر می رسد. این محفظه های شیشه ای با انعکاسی که در طراحی فضا ایجاد می کنند، باعث می شوند سایر عناصر و اجزای حمام نیز بسیار آراسته و براق به نظر برسند. بهتر است تا جای امکان دیوارها و حتی کف حمام را با مصالح شیشه ای بپوشانید و در پایان از محفظه ای کمک بگیرید که با این مصالح براق در هارمونی باشد.

 

کابین دوش لاریس

 

2-سفارش دادن کابین دوش شیشه ای دلخواه

همه ما این را می دانم که برخی از اجزای حمام همچون پرده های دوش گیری، بسیار محدود می باشند. اما در مورد کابین دوش و حمام شیشه ای با فرصت های بسیاری مواجه هستیم و می توانیم هر مدلی که مد نظر داریم سفارش دهیم.

این مزیت به خصوص در مورد حمام های قدیمی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا  دوش حمام را با توجه به نمای چند سال پیش انتخاب کرده بوده اید و اکنون پیمانکار شما می تواند انواع مختلفی از محفظه های شیشه ای را که متناسب با فضا و نمای دوش حمام است ،در اختیارتان قرار دهد.

 

3-نمایی مطلوب با کابین دوش های شیشه ای

هیچ شکی نیست که کابین دوش های شیشه ای نمایی کلاسیک در هر حمامی ایجاد می کنند. نگران نباشید حتی شما اگر قصد فروش خانه تان را داشته باشید، صاحبخانه جدید نیز از این کابین دوش ها راضی بوده و هر کسی طالب نمایی زیبا و خیره کننده است.

 

4-با دوام بودن کابین دوش های شیشه ای

شیشه های مورد استفاده در محفظه های حمام، گرما دیده و بسیار انعطاف پذیر می باشند. محفظه های جلویی رو به بخار حمام بسیار سخت شکن هستند و با ضربات متعدد خرد نمی شوند از این محفظه های می توانید برای سالیان متوالی استفاده کنید. بهتر است به هنگام انتخاب کابین دوش برای حمام شیشه ای، از پیمانکاران بخواهید نمونه هایی را معرفی کنند که دارای گارانتی چند ماهه هستند. در حالت کلی دوام خود شیشه به مراتب بالاتر از دوام فریم هاست.

 

کابین دوش شیشه ای حمام

 

5-نیاز به محافظت اندک کابین دوش برای حمام شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای در مقایسه با سایر تجهیزات حمام به مراقبت کمتری نیاز دارند. البته تمیز کردن آن ها کمی تفاوت دارد. بهتر است به هنگام خراب شدن این محفظه ها، درب ورودی آن ها را تعویض کنید تا به سایر نقاش شیشه ها آسیبی وارد نشود. رطوبت و بخار از درب باز وارد محفظه می شود.

 

6-غیر قابل انسداد

وقتی پرده ای را در قسمت مخصوص دوش گیری آویزان می کنید، در واقع مانعی را تعبیه کرده اید که باعث می شود حمام نیز کوچک تر به نظر برسد. حمام هایی که دارای کابین دوش های شیشه ای هستند، نمایی طبیعی ایجاد کرده و منجر به تمدید فضا می شوند. همچنین نور بیشتری در حمام خانه تان ایجاد شده و این یکی از بهترین ترفندها در حمام های کم نور می باشد.

 

7-تطبیق پذیر بودن کابین دوش ها

کابین دوش‌ها در حما‌م‌های شیشه ای آپشن های متعددی را برای ادغام تک تک اجزای حمام در اختیارتان قرار می دهند. این آپشن ها عبارتند از:

طراحی درب: بیشتر طراحان و پیمانکاران امروزی، کابین دوش های بدون فریم را ترجیح می دهند. کابین دوش های بدون فریم،نمایی طبیعی تر ایجاد کرده و این درحالی است که کابین دوش های فریم، حس یکنواختی و عدم تقارن به همراه دارند.

نمای نهایی: همه کابین دوش های شیشه ای به صورت خام وارد بازار نمی شوند بلکه پیمانکاران و سازندگان صنعتی آن ها را ذوب و گداخته کرده و روانه بازار می کنند.

ابزار قابل لمس به کار رفته در کابین دوش های شیشه ای را حتی خود شما هم می توانید انتخاب کنید. قطعا همه شما به دنبال نمونه هایی مقاوم و سخت می باشید. پس از این که تصمیم نهایی خود را مبنی بر خرید و طراحی کابین دوش اتخاذ کردید، با نزدیک ترین پیمانکاران تماس بگیرید. آن ها پس از اندازه گیری و سنجیدن همه شرایط قرار گیری حمام و اندازه محفظه، نظر نهایی خود  را به شما اعلام خواهند کرد .

 

اینستاگرام لاریس

 

5 مزیت استفاده از کابین های دوش شیشه ای حمام

آیا از مدل حمام خود خسته شده اید؟ و قصد دارید تغییرات جدید در آن ایجاد کنید؟ آیا می خواهید بدون تغییر در فضای حمام، ظاهر آن را زیبا سازید؟

خوب بهترین و جالبترین راه برای تغییر حمام بدون تغییر در فضای حمام، استفاده از کابین شیشه ای حمام است. امروزه کابین شیشه ای به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از سازندگان و صاحبان خانه قرار گرفته است. این نوع کابین حمام به ایجاد یک فضای جداگانه در حمام کمک می کند در حقیقت این نوع کابین ها به صورت یک پارتیشن عمل می کنند به گونه ای که دید از  بیرون محدود می شود. در ادامه لیستی از مزایای نصب کابین دوش شیشه ای آورده شده است:

  1. تعمیر و نگهداری کم کابین دوش

مهم ترین دلیل انتخاب کابین های دوش شیشه ای نسبت به انواع دیگر کابین های حمام این است که آنها به نگهداری و تعمیر بسیار کمی نیاز دارند. آنها با دوام هستند و تمیز کردن آنها هم بسیار راحت است. احتمال ایجاد کپک بر روی این محفظه های شیشه ای بسیار اندک است. توصیه می شود هنگام نصب کابین های شیشه ای یک روکش محافظ روی شیشه قرار دهید تا آب و لکه های صابون را کاهش دهد. کابین های شیشه ای به خوبی ساخته شده اند و در نتیجه به تعمیرات بسیار کمی احتیاج دارند.

  1. بازتر شدن فضای کابین حمام

اگر شما یک حمام کوچک دارید، یک کابین دوش شیشه ای در حمام تنها چیزی است که نیاز دارید تا فضای حمام بزرگ تر از حد واقعی خود به نظر برسد. کابین شیشه ای فضای حمام شما را بازتر و بزرگتر نشان می دهد. علاوه بر این در یک کابین دوش شیشه ای نسبت به پرده های سنتی حمام ،جریان هوا بهتر منتقل می شود.

  1. قابلیت تنظیم

یکی دیگر از مزایای کابین های دوش شیشه ای این است که آنها قابل تنظیم هستند. شما می توانید از بین انواع مختلف کابین های شیشه ای موردی را انتخاب کنید که با طراحی حمام شما مطابقت دارد.

  1. امنیت کابین دوش شیشه ای

امروزه کابین دوش شیشه حمام نسبت به پرده های سنتی امنیت بالاتری دارند به ویژه خطر لغزش یا زمین خوردن افراد سالمند و کودکان را کاهش می دهد. آنها به طور قابل توجهی احتمال بروز هرگونه حادثه ی ناگوار در حمام را کاهش می دهند زیرا آب کمتری روی زمین جمع می شود.

  1. ارزشمند تر شدن خانه

در صورتی که قصد فروش خانه ی خود را دارید با تعویض محوطه ی قدیمی و فرسوده ی حمام با محفظه ی شیشه ای زیبا، مطمئناً ارزش آن را افزایش می دهید. حتی اگر شما قصد فروش خانه را هم نداشته باشید با نصب کابین شیشه ای در حمام، فضای شیک تر و لذت بخش تری را ایجاد خواهید کرد.

 

شرکت کابین دوش

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس