نصب کابین دوش های بدون فریم

نصب کابین دوش های بدون فریم

کابین دوش های شیشه ای بدون فریم  می توانند نمایی مدرن و براق در هر خانه ای ایجاد کنند. ظاهر بدون فریم این کابین دوش ها، بسیار جذاب بوده و بیشتر مالکان خانه و خریداران بالقوه را به سمت خود جذب می کنند.

کابین دوش شیشه ای را می توان به راحتی تمیز نمود و دوام بالایی نسبت به نمونه های مشابه دارند. علاوه بر نمای فوق العاده مدرن و معاصری که ایجاد می کنند، به مراقبت بسیار کمی نیاز دارند و همین امر آن ها را به یکی از پرطرفدارترین اسباب حمام در خانه های جدید و نوسازی شده تبدیل کرده است.

بهتر است برای تعبیه و نصب کابین دوش های بدون فریم با پیمانکار مناسب در محل سکونت خود تماس بگیرید.

 

مزایا و معایب کابین دوش بدون فریم

صاحب خانه هایی که به دنبال تعویض کابین های دوش گیری در حمام های خود هستند و یا در خانه های جدیدی ساکن شده اند، باید در خرید اینچنین محصولات، پاره ای ملاحظات اتخاذ کنند. برای شروع بایستی با مزایا و معایب این محصولات آشنا شوید. پس بهتر است ابتدا منافع بالقوه این کابین دوش شیشه ای را بررسی کرده و سپس قیمت های خرید و یا تعمیر آن ها را در نظر بگیرید. ببینید آیا هیچ گونه تناسبی بین بودجه  صاحبخانه و نوع نیاز به این محصولات وجود دارد یا نه. قبل از اتخاذ تصمیم، گام های مهمی را طی کنید هانی ژل.

یکی از مهم ترین ویژگی های کابین دوش شیشه ای بدون فریم، ظاهر شیک و براق آن هاست. افرادی که از این محصولات خریداری می کنند، آزادی عمل بیشتری نسبت به طراحی و تزئین حمام خود دارند. هیچ نیازی نیست دورتا دور کابین دوش را با پرده بپوشانید. این کابین دوش ها را می توان کاملا سفارشی ساخت و مناسب هر فضایی با هر ابعاد و اندازه هایی هستند. نمارنتر

 

کابین دوش بدون فریم

 

علاوه بر این، تمیز نمودن کابین دوش شیشه ای بسیار ساده بوده و تنها چیزی که باعث نگرانی می شود، وجود لکه های صابون بر روی شیشه است. البته اصلا نگران نباشید امروزه با وجود پاک کننده های طبیعی و محصولات شوینده ، خیلی راحت می توان جای لکه ها را از روی سطوح براق زدود.

امروزه یکی از رایج ترین مشکلات هر حمامی، وجود رسوب و آهک در اطراف سردوش می باشد. کابین دوش های شیشه ای بدون فریم در برابر کپک و رسوب مقاوم بوده و یک گزینه ایده آل برای حمام هایی هستند که به راحتی تهویه نمی‌شوند.

البته کابین دوش بدون فریم هم خالی از مشکلات نیستند. از آن جایی که این درب ها هیچ گونه فریمی برای نگهداری آب در داخل ندارند، از نقطه نظر طراحی، بسیار ظریف بوده و البته گران تر تمام می شوند. کابین دوش های شیشه ای بدون فریم تقریبا دو برابر درب های معمولی هزینه در بر دارند. با این وجود، بسیاری از مالکان خانه ها معتقدند این هزینه های اضافی در برابر زیبایی بی نظیر کابین دوش های شیشه ای تقریبا منصفانه است.

قیمت این کابین دوش حمام، تقریبا در همه جا یکسان است اما واقعیت این است که این قیمت ها با توجه به عوامل متعددی و مختلفی، در حال تغییر و نواسان بوده و شما باید برخی از این عوامل تاثیرگذار را مد نظر داشته باشید:

  • اندازه و طرح کابین دوش حمام
  • ضخامت و کیفیت شیشه کابین دوش
  • سایر ملاحظات مرتبط با حمام و تجهیزات آن

 

مهم ترین جنبه ای که می تواند هزینه های نصب کابین ها را بیشتر از بقیه تحت تاثیر قرار دهد، اندازه و طرح دوش هاست. هرچقدر دوش بزرگ تر باشد، به تجهیزات و مصالح بیشتری نیاز خواهد داشت و بنابراین پروژه ای گران تر پیش رو خواهیم د اشت.

با این وجود، برخی از دوش های کوچک تر نیز ممکن است با هزینه های نصب گران همراه باشند. برای نمونه، دوش هایی که لبه های متعددی دارند، در مقایسه با دوش های مستطیلی و یا مربعی شکل، به طراحی ظریف تر و هنر های تجسمی گران تری نیاز خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب کابین دوش حمام و همچنین استعلام قیمت و دیدن سایر محصولات لوکس ما در گروه لاریس، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

کابین دوش حمام

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس