چگونه شیفته حمام خود شوید

چگونه شیفته حمام خود شوید

آیا روز ولنتاین نوعی احساس آرامش و آسایش خیال در شما ایجاد می کند؟ فکر نمی کنید که زمان آن رسیده کمی از این آرامش روح و روان را در دکوراسیون خانه خود نیز اعمال کنید؟

حمام ها نقش مهمی در ایجاد شادی برای هر خانه ایفا می کنند. حمام تنها مکانی است که می توانید دغدغه های یک روز کاری را با یک دوش گیری کوتاه به دست فراموشی بسپارید. اما این احتمال هم وجود دارد که تاکنون توجه بسیاری به دکوراسیون حمام خانه خود نداشته باشید!

اگرحمام خانه تان را دوست نداشته باشید، مطمئنا فضایی سرد و بی روح به خود خواهد گرفت و تقریبا محلی خواهد بود که صرفا برای ایجاد پاکیزگی، یک تردد کوتاه به آن جا خواهید داشت. همان طور که می دانیم، ما باید رابطه ای بسیار عمیق با حمام خانه خود داشته باشیم و البته رهنمودها و پیشنهادات کافی در این باب وجود دارند.

 

استفاده از کابین دوش های شیشه ای علاقه شما به حمام را بیشتر می کند

در این مطلب قصد داریم روش هایی برای تغییر دکوراسیون حمام خانه شما و تبدیل آن  به محیطی مسرت بخش با شما به اشتراک بگذاریم. می خواهیم حمامی برایتان طراحی کنیم که علاوه بر مکانی آرامش بخش، فضایی سرگرم کننده به نظر برسند.

ما از سه طرح مختلف با گزینه های متعدد که مطابق با نیازهای شماست، استفاده نموده ایم.هیچ فرقی نمی کند که بخواهید کاشی ها یا سردوش حمام خود را تغییر دهید یا این که، کل دکوراسیون مجموعه را تغییر دهید. در هر صورت می توانید با انتخاب هر یک از ایده هایی که پیش رویتان گذاشته ایم، نمونه مورد نظر خود را به سهولت بیابید.

 

پاستل های رنگی و مات به همراه  دکور چوبی در کنار کابین دوش های لاکچری

چنانچه حمام خانه تان چندان قدیمی نیست ولی از دکوراسیون و چیدمان ساده آن خسته شده اید، می توانید با قرار دادن یک درختچه کاج کوچک مصنوعی روح زندگی را دوباره در آن احیا کنید. دکوری های دیواری یکی از برترین گزینه ها برای ایجاد تنوع در حمام بوده و امسال رنگ های پاستلی و مات همچون گلبهی و توسی مات بسیار محبوب شده اند. استفاده از کاشی های دست ساز با طراحی های سنتی را امتحان کرده اید؟ همه این ها در کنار یک کابین دوش شیشه ای و لاکچری لاریس، حمام شما را تبدیل به محیطی آرامش بخش و رویایی خواهد کرد.

چیدمان چوبی همچون صندلی ساخته شده از چوب قهوه ای بلوطی و یا چوب بامبو را در حمام خود به کار ببرید. گلدان های چوبی با گل های نیلوفر صلیبی نیز گزینه ای ایده آل هستند. از گل های لیلیوم برای جذب رطوبت فضای حمام غافل نمانید.

 

 کابین دوش حمام

 

کانون دید خلق کنید

اگر شور و اشتیاق شما برای تغیر دکوراسیون حمام، حد و مرز نمی شناسد، بهتر است بدانید شما فردی می باشید که دوست دارید خود را با آخرین روندهای روز دنیا تطبیق دهید. بسیار خب، چرا کانون دید در حمامتان ایجاد نمی کنید؟ منظورمان استفاده از آینه های طلایی براق، سنگ های مرمری سیاه و سفید و کابینت های دیواری بسیار بزرگ است. استفاده از کابین دوش های شیشه ای بدون فریم نیز بسیار به شما کمک خواهد کرد.

برا اینکه فضایی کاملا شحصی در حمام ایجاد شود، کاشی های چند رنگ همچون رنگ های سبز و آبی سلطنتی را مد نظر قرار دهید.

 

چیدمان حمام

 

الگوهای هندسی آرامش بخش در حمام

در دکوراسیون حمام ها تا می توانید از اکسسوری های مسی و  براق همچون سینک ظرفشویی مسی استفاده کنید. با این کار، نمایی معاصر و امروزی در حمام خلق کرده اید. از کاشی های مربعی بزرگ و یا مستطیلی عریض به همراه سردوش های گرد آلومینیومی که هم به راحتی  تمیز می شوند وهم نمایی صنعتی دارند، غافل نشوید.

حتی می توانید از الگوهای هندسی خاصی برای آویز مخصوص حوله استفاده کنید که این روزها در بازار بسیار معروف شده اند. بهتر است از حوله های سفید رنگ استفاده شود.

 

در پایان به این نکته اکتفا می کنیم که موارد گفته شده، همه و همه در نحوه دکوراسیون حمام ها کاربرد دارند. مهم ترین نکته در چیدمان حمام، ایجاد محیطی آرامش بخش است؛ طوری که بتواند همه خستگی های یک  روز کاری را از شما سلب نماید. ما برای ایجاد یک حمام آرامش بخش، استفاده از کابین دوش های شیشه ای را توصیه می کنیم. روشن کردن شمع دورتادور حمام و یا استفاده از اکسسوری های طوسی متمایل به خاکستری، نمایی لاکچری و آرامش بخش در هر حمامی ایجاد خواهند نمود.

 

تماس با کارشناسان لاریس

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس