ایده های طراحی کابین دوش شیشه ای

ایده های طراحی کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای پیشنهادی است که طراحان و معماران در دکوراسیون منازل ارائه می دهند. امروزه کابین دوش های بسیار زیبایی برای حمام ها طراحی می شوند که فضای حمام را بسیار زیبا تر می کند.

کابین دوش های شیشه ای نوع قالبیست که از آن در حمام منازل استفاده می شود. کابین دوش شیشه ای جلوه زیبایی به حمام می بخشد و فضای حمام را بسیار بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان می دهد. کابین دوش های شیشه ای را هم در حمام های بزرگ و هم حمام های کوچک می توان استفاده کرد.

 

سونا و کابین دوش

طراحی سونا و دوش در یک فضا ایده بسیار خوبی برای حمام های کوچک است و به این ترتیب شما در فضای کوچک حمامتان یک سونای شخصی برای خودتان مهیا کرده اید.

اگر فضای حمام شما بزرگ است می توانید با استفاده از کابین حمام یک سونای اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید.

 

کابین دوش

در حمام های کوچک می توان گوشه ای از فضای حمام را به دوش اختصاص داد. این فضا مناسب دوش گرفتن در تایم کم است و جهت بزرگتر نشان دادن فضا می توان از شیشه شفاف برای کابین دوش شیشه ای اشتفاده کرد.کابین دوش شیشه ای بدون فریم بهترین انتخاب برای حمام های کوچک هستند.

 

کابین دوش گرد

شکل کابین دوش مهم ترین تاثیر را در زیبایی فضای حمام دارد.کابین های حمام گرد زیبایی بی نظیری دارند و اگر با شیشه های شفاف ساخته شده باشند زیبایی آن چند برابر می شود. اما این نوع کابین دوش ها برای حمام با فضای کوچک مناسب نیستند.

 

 کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس