تجهیزات قابل استفاده در کابین حمام

تجهیزات قابل استفاده در کابین حمام

کابین دوش و یا کابین حمام یکی از قسمت هایی است که در سال‌های اخیر به حمام ها اضافه شده است این قسمت از حمام که ابتدا به خانه های نسبتا لوکس در راه پیدا کرده است امروزه به دلیل مزایایی که برای حمام ها ایجاد خواهد کرد و همچنین راحتی استفاده از حمام با استفاده از کابین دوش به داخل بسیاری از خانه‌های بازساخت معمولی نیز وارد شده است. کابین دوش با توجه به محل استفاده و میزان هزینه ای که در قبال آن قرار است پرداخت شود می تواند انواع مختلفی از لحاظ تجهیزات و همچنین متریال استفاده شده در کابین دوش داشته باشد.

ساده ترین نوع کابین دوش را میتوان یک کابین دوش با جنس شیشه و یا پلاستیک فشرده در اطراف محیط دوش دانست که به آن دور دوشی نیز گفته می شود. کابین دوش از مدل دور دوشی تا مدل های لوکس و با تجهیزات بیشتر متنوع خواهد بود.

 

کابین دوش ساده

در کابین دوش ساده که همانطور که گفته شد به آن دوردوشی نیز گفته می‌شود از دیوارهای با جنس شیشه های ضخیم ایمنی و یا مواد پلاستیک فشرده استفاده خواهد شد این شیشه ها و یا مواد پلاستیکی می تواند با توجه به درخواست مشتری نوع طراحی و مسائل دیگری متفاوت باشد. هر چه قطر شیشه های ایمنی استفاده شده در داخل کابین دوش بیشتر گردد ایمنی بیشتر این را برای افراد فراهم خواهد آورد حداقل ضخامت شیشه های استفاده شده در کابین دوش می‌تواند ۶ میلی متر و حداکثر آن نیز به طور معمول ۱۰ میلی متر خواهد بود. برای ایجاد تنوع زیبایی و گاه هم برای ایجاد نوعی پوشش می توان از طرح‌های مختلفی مانند طرح سندبلاست بر روی شیشه‌های کابین دوش استفاده نمود استفاده از سند بلاست برای کابین دوش می تواند محیطی را فراهم آورد که در زمانی که فردی در حال دوش گرفتن در حمام است از محیط های دیگر حمام مانند سرویس بهداشتی و یا دکوراسیون داخلی میز آرایش و تجهیزاتی مانند آنها استفاده گردد.

دور دوشی های ساده به طور معمول دارای درب های کشویی و یا جمع شو هستند ولی با توجه به نوع درخواست و فضای مورد نظر برای نصب کابین دوش درب های لولایی نیز می توانند برای کابین دوش استفاده شوند. در کابین دوش شیشه ای برای ایجاد استحکام و ایمنی بیشتر و همچنین در برخی از موارد با استفاده از متریال های ویژه برای ایجاد زیبایی می توان از فریم ها با جنس های مختلف استفاده نمود در بین تنوع مختلف و گسترده ای از فریم ها موجود در بازار فریم های آلومینیومی بیشترین تقاضا و استفاده در کابین دوش شیشه ای را دارند. استفاده از فریم های آلومینیومی در کابین دوش شیشه ای باعث خواهد شد تا میزان استحکام و در نتیجه ایمنی کابین دوش در حمام شما به طور چشمگیری افزایش یابد. در مقابل کابین های دوش شیشه ای با فریم آلومینیومی از کابین های دوش شیشه ای بدون فریم یا همان کابین دوش فریم لس استفاده می شود. این نوع از کابینت دوش شیشه ای در مورد طراحی متفاوت خواهد بود ولی می‌توان گفت که استحکام پایین تری را نیز در بر خواهد داشت.

 

تجهیزات داخلی کابین دوش شیشه ای

 

 


 

بطور معمول سازندگان کابین دوش شیشه ای این کابین را به طور آماده و به اضافه یک زیر دوشی ارائه می نمایند. تجهیزات دیگری مانند شیرآلات دوش و یا نگهدارنده های سرویس لیفت و شوینده های حمام در داخل این کابین دوش نصب خواهد شد ولی سازندگان کابین دوش شیشه ای ساده معمولا آنها را ارائه نمی نمایند برای استفاده از تجهیزات زیبا در صورتی که علاقه مند هستید می توانید به طراحان داخلی دکوراسیون و یا شرکت‌های مراجعه نمایید که تجهیزات مرتبط با کابین دوش شیشه ای و شیرآلات را نیز به شما عرضه نمایند.

همچنین دقت داشته باشید که در کابین های دوش شیشه ای ساده یا همان دور دوشی می توانید نوع زیردوشی را نیز انتخاب نمایید. برای انتخاب نوع زیردوشی دقت داشته باشید که مسائلی مانند ه جنس زیردوشی، توکار و روکار بودن رنگ و قیمت آن و مسائلی مانند این ها می تواند دارای اهمیت باشد همچنین به دلیل جدا بودن زیر دوشی از کابین دوش شیشه ای ساده می توانید آن را بنا به سلیقه و نیازهای خود تغییر داده و یا از سازنده کابین دوش شیشه ای بخواهید که این کار را با نوع خاصی از زیر دوشی به شما تحویل نماید.

 

کابین دوش شیشه ای مجهز

کابین دوش شیشه ای مجهز به تجهیزات لوکس‌تر معمولاً به طور پیش ساخته و قابل نصب بر روی قسمت های مختلف حمام قابل ارائه است. در این نوع از کابین دوش شیشه ای به طور معمول تجهیزاتی مانند شیرآلات وان ، محل نگهداری تجهیزات بهداشتی و شوینده ها سیستم ماساژور و جکوزی فشار آب گرم وجود دارد.

دقت داشته باشید با توجه به میزان پرداختی شما و قیمت انتخابی شما می‌تواند تجهیزات بر روی این کابین های دوش شیشه ای بیش از این افزایش یافته و یا به چند مورد محدود گردد بنابراین می توانید پیش از خرید دوش کابین دوش شیشه ای تجهیزات مختلف را در فروشگاه های مختلف بررسی نموده و با توجه به فضای داخلی حمام برای نصب کابین دوش شیشه ای و میزان پرداختی مورد نظر کابین دوش شیشه ای تجهیز شده خود را انتخاب نمایید.

خدمات پس از فروش در کابین دوش شیشه ای تجهیز شده

اگر تصمیم به خرید کابین دوش شیشه ای تجهیز شده به مواردی مانند ماساژور جکوزی آب گرم و روان گرفته اید به قد داشته باشید که به دلیل تجهیزاتی که در این کابین دوش شیشه ای استفاده خواهد شد مواردی مانند تامین قطعات برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهند بود. برخی از سیستمهای استفاده شده در کابینه شیشه ای تجهیز شده نیاز به سرویس و نگهداری خواهند داشت. ممکن است برای سرویس و نگهداری این تجهیزات نیاز به کارشناسی ویژگی باشد بنابراین بهتر است در زمان خرید از پشتیبانی شرکت فروشنده برای خدمات این کابین دوش شیشه ای اطمینان حاصل نمایید تا در شرایط بعدی دچار مشکل نگردد.

سعی کنید در خرید کابین دوش شیشه ی تجهیز شده با شرکت های طرف قرارداد شوید که تجهیزات و خدمات پس از فروش خوبی ارائه کرده و علاوه بر آن سیستم شما را برای مدت زمان مشخصی گارانتی خواهند کرد. این کار باعث می شود تا شما برای مدت زمان زیادی با خیال راحت از تجهیزات حمام خود استفاده نموده و لذت ببرید.

جهت اطلاع از قیمت کابین دوش شیشه ای با کارشناسان ما در لاریس تماس بگیرید.

تلفن : 02188615388

کابین حمام

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس