مزایای کابین دوش های بدون فریم

مزایای کابین دوش های بدون فریم

 

کابین دوش بدون فریم موجب ایجاد فضایی باز در حمام می گردد. از آنجایی که بیشتر طرح های معاصر از ویژگی های بصری و نسبتا پیچیده ای برای حمام ها برخوردارند، کابین دوش شیشه ای بدون فریم در بسیاری از خانه های مدرن بسیار رواج یافته اند.

 

کابین دوش بدون فریم برای حمام

درست است که کابین دوش های بدون فریم زیبایی خاصی دارند ،اما یکی از ویژگی های کیفیتی آن ها مقاومتشان می باشد. شیشه های استاندارد کابین حمام می توانند ضخامتی بین 8/3 تا ½ اینچ داشته باشند و همین امر آن ها را به محصولاتی با دوام و با ساختار ایمن تبدیل کرده است. منافذ آبگیر این محصولات، مانع از ورود هر گونه آب و بخار آب شده و از این رو از هیچ آلیاژی برای ساختن فریم استفاده نشده است.

به صاحبخانه ها توصیه میکنیم اصلا نگران فرسودگی قطعات و تعویض آن ها با سایر تجهیزات نباشند. از شیشه های دوجداره در اطراف درب های کابین های دوش استفاده شده و مجهز به لولا هایی برای باز و بسته شدن آسان می باشند. شاید ظاهر چندان جالبی نداشته باشند، اما آن چه باعث شده این محصولات با درصد بالایی در سراسر دنیا به فروش برسند، استحکام و ایجاد فضایی چند کاره در حمام های مدرن است. در واقع به جای این که بیشتر فضای حمام را به یک دوش بزرگ اختصاص دهید می توانید از یک کابین دوش شیشه ای که هم نمایی زیباتر ایجاد می کند و هم فضای کمتری اشغال می کند استفاده نمایید.

امروزه بیشتر صاحبخانه ها درصدد تبدیل حمام های خود به مکان هایی لوکس و آرامش بخش هستند که از ظاهر و امکانات رفاهی همچون آبگرم برخوردار باشند. درب های کابین دوش های شیشه ای یک راه برای ارتقاء ظاهر حمام و کاهش بار نگهداری آن است. مزایای متعددی در ارتباط با کابین دوش های بدون فریم وجود دارد. مثلا این که از نظر عملی کاملا به روز بوده و حتی می توانند ارزش خانه شما را چند برابر کنند.

به دلیل شیشه های بسیار ضخیمی که در ساختارشان به کار رفته، طول عمر نسبتا بالایی دارند. تمیز کردن آن ها آسان تر بوده و از پنل های آلومینیومی برای محافظت از جداره ها استفاده شده است. رسوب کمتری را در فضای حمام ذخیره کرده و مکملی ایده آل برای سطوح مرمر و گرانیتی می باشند.

 

کابین دوش بدون فریم

 

ظاهر نامرئی کابین دوش شیشه ای باعث ایجاد فضایی جاری و گسترده با طرح های شیک شده و به نظر می رسد با فضایی بزرگ تر از آنچه انتظار داریم، مواجه شده ایم. علاوه بر این، طراحی بدون فریم این کابین ها باعث می شود با آرامش بیشتری به حمام کردن بپردازید. شاید با خودتان بگویید حمام کردن در فضایی باز ممکن است سرو صدای زیاد به پا کند اما به محض اینکه با نمای زیبای کاشی ها روبرو میشوید، نظرتان تغییر خواهد کرد.

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران را درگیر میکند این است که آیا این شیشه ها استحکام مناسبی دارند؟پاسخ ما "آری" است. لبه های شیشه کابین حمام بسیار ایمن ساخته شده و اصلا نگران شکسته شدن ویا خرد شدن آن ها نباشید.

در نهایت، با توجه به باز بودن و شفافیت آن، کابین دوش های بدون فریم می توانند حمام شما را بزرگتر از اندازه واقعی شان نشان دهند. این کابین ها برای هر حمامی با هر اندازه ای مناسب بوده و می توانند به شکل دایره ای ، بیضی و یا مستطیلی باشند. حتی می توان داخل کابین دوش های مستطیلی از وان های گرد و یا مستطیلی نیز استفاده کرد.

همه ما قصد داریم سالیان طولانی در خانه های خود زندگی کنیم و خرید کابین دوش های بدون فریم یک رویکرد عالی و طولانی مدت برای این منظور می باشد. این کابین دوش ها را بر روی سطوح کاشی و سرامیک و با توجه به ارتفاع حمام نصب کرده و در حالی که تمیز کردن آن ها بسیار آسان می باشد، رویای زندگی را در سر بپرورانید.

 

حمام شیشه ای

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس