کابین حمام و کابین دوش

کابین حمام و کابین دوش

امروزه به علت کوچک بودن فضای داخلی برخی از آپارتمان ها و یا به دلیل دیزاین های خاص خانه ها در حمام هایی که سرویس بهداشتی و حمام در یک فضای کاملا مشترک قرار گرفته ‌اند از کابین حمام برای جداسازی دو فضا از یک دیگر استفاده می کنند و در حقیقت کابین حمام بهترین انتخاب برای جدا کردن حمام از سرویس بهداشتی می باشد.

در اکثر کابین‌ های دوش و پارتیشن حمام ها از درهای کشویی یا باز شو استفاده می‌شود که هم ظاهر بهتری دارد و هم از نظر رفت و آمد اسان تر می باشد.

اندازه و سایز دوردوشی مناسب کابین‌ دوش برای شما بستگی به اندازه سرویس بهداشتی و فضای حمام تان دارد و این که تا چه اندازه فضای خالی مفید داشته باشید. شما می توانید پارتیشن حمام در سایزهای مختلف مشاهده نمایید و مناسب ترین سایز را برا منزل تان دریافت نمایید.

نکته مهم در مورد کابین دوش این است که قبل از تهیه کابین دوش و کابین حمام از جنس انها مطمئن شوید و از کابین های چینی و  ترک استفاده نکنید زیرا این پارتیشن های حمام دارای مرغوبیت و کیفیت مناسبی نیستند.

مسئله ی ناامید کننده این است که بعد از مدتی استفاده از کابین حمام متوجه شوید که کابین دچار فرسودگی و خرابی شده و این خرابی ها را در چرخ ها و قسمت‌های مختلف کابین می بینید و این موضوع شما را به فکر تعمیر می اندازد.

بنابراین برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است که از همان ابتدا با دقت بالایی پارتیشن حمام خود را انتخاب کنید و در این زمینه به سراغ مارکها و برند های معتبر بروید. 

 

کابین دوش و کابین حمام لاریس

شرکت لاریس دارای تجربه ی زیادی در زمینه تولید کابین دوش و کابین حمام و پارتیشین حمام می باشد و محصولات خلاق و زیبایی را به شما ارائه می دهد. محصولات لاریس در طرح ها و مدل های بی نظیری و با توجه به تکنولوژی روز جهان تولید می شوند و دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند و از لحاظ شکل ظاهری و قیمت بسیار مناسب بوده و آسایش و زیبایی را برای شما به همراه دارند.

هدف اصلی و اساسی شرکت لاریس که در زمینه تولید کابین دوش و کابین حمام فعالیت دارد، جلب رضایت مشتریان می باشد و سعی دارد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب و استفاده از تکنولوژی های جدید محصولات با کیفیتی را تولید و در بازار عرضه کند و با ارائه خدمات پس از فروش محصولاتش را تضمین می کند.

اگر شما به عنوان یک خریدار از همان ابتدا به فکر انتخاب یک گزینه با کیفیت و مرغوب باشید، می توانید سال‌های زیادی از پارتیشن حمام تان استفاده نمایید و کیفیت و ظاهر آن را نیز حفظ نمایید. لطفا از خرید کابین های چینی صرف نظر کنید، کابین حمام جنس چینی که 90% بازار فروش را به خود اختصاص داده از نظر کیفیت در سطح پایینی می باشد و خریداری آن توصیه نمی گردد.

 

کابین دوش حمام

 

ویژگی کابین دوش

یکی از ویژگی های خوب و منحصر به فرد کابین دوش و کابین حمام این است که گرما و بخار در داخل کابین می ماند و این گرما و آب از فضای کابین دوش خارج نمی شود و نفوذی به فضای بیرون ندارد. بنابراین فضای خارج از پارتیشن حمام دیگر خیس نمی شود.

برای حمام های کوچک با فضای کمتر می توان از کابین دوش گرد کشویی نیم فریم استفاده کرد که جای کم تری را اشغال می کنند. درب های کشویی از جمله درهایی هستند که کمترین فضا را اشغال می کنند و به راحتی با جدا کردن دوش از دیگر فضاهای حمام از خیس شدن فضای اطراف حمام جلوگیری می کنند. قیمت کابین دوش

جنس کابین حمام بسیار با اهمیت است و نباید پس از مدتی دچار جداشدگی و خوردگی رنگ درب شود. کابین حمام و پارتیشن حمام می تواند به صورت شیشه ای و با شیشه سکوریت قابل اجرا گردد و بر روی شیشه کابین می توان طرح های مختلف را به اجرا در اورد.

 

 

پیج اینستاگرام لاریس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس