کابین دوش و شتشوی آن

کابین دوش و شتشوی آن

 

کابین دوش منزل و حمام گرفتن در آن یکی از لذت هایی است که تا آنرا امتحان نکنید نمی توان در مورد آن صحبت کرد. وقتی در کابین دوش بدون فریم دوش آب گرم همراه با موسیقی ملایم در حمام گرفته می شود بسیار آرامشبخش و لذتبخش می باشد.

برای اینکه بتوان از کابین دوش ها به نحوه احسنت استفاده کرد و طول عمر آنرا زیاد کرد نحوه نگهداری، تمیز کردن کابین دوش یکی از نکات مهم آن می باشد. معمولا مشاهده می گردد که بعد از هر حمام گرفتن شیشه کابین دوش و یراق آلات استفاده شده در کابین دوش حمام کثیف و لکه ها آب بر آن جا می اندازد.

برای تمیز کردن یراق آلات کابین دوش بهترین راه استفاده از سرکه می باشد که هر از گاهی یراق کابین دوش خود را شستسو نمایید و به هیچ عنوان از جرم گیر ها و وایتکس استفاده نکنید زیرا سطح پوششی آن از بین میرود.

 

کابین دوش حمام

 

شستشوی کابین و شیشه حمام

برای آنکه لکه های صابون بر روی شیشه و یا یراق کابین دوش حمام نیوفتد به هیچ عنون از صابون های قالبی استفاده کنید و همیشه بد از دوش گرفتن شیشه، یراق آلات کابین دوش و حتی کاشی های حمام را با آب گرم شستشو دهید تا لکه های صابون برطرف گردد و تمیز کردن کابین دوش نیز به راحتی انجام گردد.

 

دوش حمام را پس از حمام گرفتن با دستمال های نانو خشک نمایید تا لکه های آب و صابون بر روی آن جای ندازند و به راحتی پاک کردند. در صورتیکه بعد از حمام کابین دوش خود را خشک نکنید پاک کردن لکه ها به راحتی انجام نشده و در دفعات بعدی باید حتما از مایع های شستشو دهنده شیشه و یا یراق آلات استفاده کنید که این امر از طول عمر کابین دوش و درخشندگی آن به مرور زمان می کاهد.

 

یراق آلات کابین دوش شیشه ای را حتما پس از دوش و حمام کردن ابتدا با آب گرم بشورید و با یک دستمال نانو آن‌را سریع خشک نمایید تا از جا انداختن لکه ها جلوگیری کند. در نظافت و شستشوی یراق آلات نهایت دقت را خرج کنید تا از آسیب به آنها جلوگیری کنید.

جهت اطلاع از قیمت کابین دوش از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

 

قیمت کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس