خرید کابین دوش حمام

خرید کابین دوش حمام

 

کابین‌های شیشه‌ای دوش یکی از جدیدترین راهکارهای طراحی داخلی منازل هستند که در آنها از شیشه‌های مقاوم به جای دیوارهای حمام استفاده می‌شود. کابین‌های دوش به دو دسته بدون فریم و فریم‌دار تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب از لاریس با آنها آشنا می‌شوید.

کابین‌های فریم‌دار اولین نسل از کابین‌های دوش شیشه‌ای هستند و با این حال هنوز هم کارایی زیادی دارند و به‌خصوص برای واحدهای کوچک راهکارهای مناسبی ارائه می‌دهند. یکی از این راهکارها امکان استفاده از درهای کشویی است که در داخل فریم بدنه کابین باز می‌شوند و نیاز به فضای باز شدن ندارند. در بازسازی واحدهای قدیمی استفاده از کابین شیشه‌ای فریم‌دار کاربرد زیادی دارد چرا که به راحتی با فضا هماهنگ می‌شود و رنگ چارچوب آن می‌تواند تغییر کند.

کابین دوش بدون فریم جدیدتر هستند و با استفاده از شیشه‌های مقاوم با کیفیت بسیار بالا تولید می‌شوند تا بتوانند فشار و باری که روی آنها قرار می‌گیرد را تحمل کنند. کابین‌های بدون فریم برای واحدهای نوساز با حمام بزرگ گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند و با استفاده از آنها کیفیت بالای مصالح و شیرآلات مورد استفاده در حمام در معرض دید افراد قرار می‌گیرد. از آنجا که این کابین‌ها فریم بسیار ظریفی دارند، امکان استفاده از در کشویی برای آنها وجود ندارد. برای همین استفاده از آنها در فضاهای محدود دشوارتر است.

خرید کابین دوش، یک محفظه با پنل هایی در سمت عقب بوده و دارای انواع مختلفی است که در واقع اتاقکی است شیشه‌ای که در مدل ساده‌ی آن مستطیلی شکل است و تنها دارای دوش است؛ اما در مدل‌های پیشرفته‌تر دارای امکاناتی از قبیل دوش دستی، سیستم نمایش و کنترل دما، رادیو، تلفن، LCD نمایشی، ماساژور پا، سیستم‌های جکوزی، سونا، سیستم تهویه و سیستم نورپردازی LED سقفی و کناری است.

لزومی ندارد که دیوارهای پشت کابینت را با کاشی و سرامیک تزئین کنید. خرید کابین های دوش را معمولا از مصالح بادوام و آکریلیکی می سازند که در برابر نفوذ آب نیز دوام بالایی داشته باشند.

 

آیا کابین دوش برای حمام خانه من مناسب است؟

کابین شیشه‌ ای دوش یک گزینه جدید در طراحی داخلی واحدهای مسکونی امروزی است. این کابین‌ها در واحدهایی که سرویس بهداشتی و حمام در یک محل قرار دارند به راحتی نصب می‌شوند و به‌ کلی جلوه فضای سرویس را تغییر می‌دهند. در این حالت البته کابین دوش فقط زمانی دیده می‌شود که فرد وارد سرویس شود.

کابین دوش برای حمام های عریض، انتخاب بسیار ایده آلی است. مهم ترین فاکتور، فضا است بنابراین باید اندازه کابین دوش را با ابعاد حمام خود تطبیق داده و همچنین استایل حمام را در نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که کابین مناسب آن می باشد. پس از این انتخاب می توانی سایر اثاثیه حمام را نیز با یان کابین تطبیق دهید. درهای کابین دوش‌ها بیشتر به صورت کشویی و یا تاشو هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند اما با توجه به درخواست مشتری درهای محوری و لولایی نیز تولید می‌شود که این درها برای خانه‌هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن در دارند می‌تواند مناسب باشد.

 

کابین دوش

 

چگونه ابعاد کابین دوش را قبل از خرید اندازه گیری کنیم؟

در اندازه‌گیری کابین دوش گذشته از محدوده اصلی آن که جایگزین دیوارها می‌شود، لازم است به نوع در و فضای باز و بسته شدن آن توجه شود. برای این کار باید اندازه در با توجه به اندازه کلی کابین تعیین شود و نمی‌توان به‌راحتی مانند درهای قدیمی از آنها استفاده کرد.

نکته بعدی که در اندازه گیری کابین دوش نقش کلیدی دارد ارتفاع است. با توجه به فریم‌دار بودن یا بدون فریم بودن کابین و البته محل قرار گرفتن آن (داخل سرویس، در اتاق خواب مستر، یا داخل واحد یا سوییت) ارتفاع کابین تغییر می‌کند. کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار می‌توانند از سقف تا کف قرار بگیرند و جایگزین کل دیوار اصلی حمام شوند. اما کابین‌هایی که در داخل سرویس قرار می‌گیرند معمولا ارتفاع کمتری از سقف دارند.

اندازه‌گیری کابین شیشه‌ای دوش بخشی از طراحی آن محسوب می‌شود. برای همین اگر می‌خواهید برای خرید کابین شیشه‌ای دوش اقدام کنید، بهتر است با کارشناسان مجرب لاریس تماس گرفته و با راهکارهای در دسترس و مناسب محیط مسکونی خود آشنا شوید.

 

قبل از خرید از کیفیت جنس کابین دوش مطمئن شوید

نکته کلیدی در خرید کابین دوش اطمینان پیدا کردن از کیفیت بالا و مقاومت اجزای مختلف آن است. کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار با چارچوب فلزی ارائه می‌شوند و از قابلیت تغییر رنگ و پوشش فریم هم برخوردار هستند. کیفیت بالای شیشه مقاوم و چارچوب مورد استفاده نقش مهمی در عملکرد مناسب و نگهداری آنها دارد.

کیفیت اجزای مختلف در کابین‌های شیشه‌ای بدون فریم نقش مهم‌تری ایفا می‌کند چرا که در این نوع جدید کابین شیشه‌ای، تمام وزن شیشه‌های مقاوم روی اتصالات و خود آنها قرار می‌گیرد. اتصالات این کابین‌ها هم لازم است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند چرا که بار دیواره‌ها در یک نقطه روی آنها قرار می‌گیرد.

 

خرید کابین دوش برای حمام های کوچک

کابین‌های دوش شیشه‌ای به دو دسته کلی فریم‌دار و بدون فریم تقسیم می‌شوند. کابین‌های فریم‌دار با یک چارچوب فلزی ارائه می‌شوند و گزینه‌های مختلفی برای پوشش این چارچوب در اختیار افراد می‌گذارند. همان طور که با تغییر رنگ چارچوب پنجره می‌توان تا حد زیادی جلوه خانه را تغییر داد، رنگ و پوشش کابین دوش فریم‌دار می‌تواند با مشخصات خانه هماهنگ شود.

کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار انواع اولیه و قدیمی‌تر کابین‌های دوش شیشه‌ای هستند و در آنها وزن شیشه روی چارچوب می‌افتد. یکی از امکاناتی که باعث می‌شود این کابین‌ها برای حمام‌های کوچک مناسب‌تر باشند درهای کشویی است. این درها می‌توانند جایگزین دیوار و در اصلی حمام شوند و با کمترین هزینه، یک واحد کوچک قدیمی را به یک واحد شیک و لوکس مدرن تبدیل کنند.

کابین های دوش که از شیشه در قسمت دیواره آنها استفاده شده، برای خرید انتخابی ایده آل برای حمام های کوچک می باشند. به راحتی می توان این کابین ها را در گوشه ای از حمام تعبیه نمود و از درب های شیشه ای منحنی شکل در آن ها استفاده شده است. درب های کشویی این کابین ها می تواند تا حدودی در فضای حمام صرفه جویی نماید.

 

ویژگی های کابین دوش حمام کوچک خانه

  • مقاوم در برابر آب، دارای قاب آلومینیومی جلا داده شده
  • شیشه با ضخامت پنج میلی متر، مورد بررسی قرار گرفته و دارای برچسب BS EN 14428
  • دوش دستی با کیفیت بالا
  • بدنه کروم با قابلیت تنظیم شش جتی
  • سردوش قابل تنظیم با دسته بالا رونده
  • دارای درب های کشویی

 

کابین دوش برای حمام های بزرگ

 

خرید کابین دوش برای حمام های متوسط و بزرگ

اگر می خواهید کابین دوش حمام در حمام به یک نقطه دید تبدیل شود، بهترین انتخاب استفاده از کابین های دوش مستطیلی با جداره شیشه ای است. درست است که نمای مستطیلی این کابین ها، فضای بسیاری را در حمام  اشغال می کنند اما درب های کشویی آن تا حدودی از اتلاف فضای کف حمام جلوگیری می کنند. این کابین ها برای حمام های معاصر که دارای اثاثیه براق و مدرن هستند، بسیار مناسب اند اما در عین حال برای حمام های سنتی نیز توصیه می شوند زیرا به زیبایی با خطوط کلاسیکی سِت می شوند. برای انجام هرگونه مشاوره قبل از خرید با متخصصان ما در شرکت لاریس تماس بگیرید.

 

ویژگی های کابین دوش برای حمام های بزرگ

  • مقاوم در برابر آب، دارای قاب آلومینیومی جلا داده شده
  • شیشه با ضخامت پنج میلی متر، مورد بررسی قرار گرفته و دارای برچسب BS EN 14428
  • دوش دستی با کیفیت بالا
  • بدنه کروم با قابلیت تنظیم شش جتی
  • سردوش قابل تنظیم با دسته بالا رونده
  • دارای درب های کشویی

 

آیا خرید اینترنتی کابین دوش امکان پذیر است؟

لاریس یکی از اولین برندهای ایرانی تولیدکننده و ارائه‌دهنده انواع کابین شیشه‌ای در کشور است که با بیشتر از یک دهه فعالیت تجربه زیادی در ارائه این خدمات کسب کرده است. لاریس یک برند تخصصی تولید کننده کابین شیشه‌ای دوش است که از بهترین انواع شیشه مقاوم و اتصالات و چارچوب‌ها در تولید کابین‌های شیشه‌ای حمام استفاده می‌کند. در وبسایت لاریس و در بخش محصولات می‌توانید بعضی از نمونه‌کارهای اجرا شده لاریس را مشاهده کنید و ببینید تا چه حد با مشخصات حمام شما همخوانی دارند.

از طریق وبسایت لاریس می‌توانید برای مشاوره و سفارش دادن کابین شیشه‌ای دوش اقدام کنید. کارشناسان لاریس به شما در مورد نحوه اندازه‌گیری، گزینه‌های مناسب و انواع راهکارهای موجود مشاوره می‌دهند. به‌این‌ترتیب با آگاهی پیدا کردن از نوع کابین مورد نیاز و اندازه آن، می‌توانید بهتر تصمیم گرفته و سفارش خود را نهایی کنید. لاریس در مدت کوتاهی سفارش را انجام داده و در محل برای شما نصب می‌کند.

 

خرید کابین دوش حمام 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس