کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای

وقتی درباره حمام رویایی خود فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهن مان خطور می کند، فضای دوش گیری حمام هاست. خب خود شما دقیقا می دانید که چه میزانی فضا در اختیار دارید و یا این که دوست دارید حمام رویایی تان به چه شکلی باشد. دوش، قلب هر حمام است و هر روز صبح با دوش گرفتن می توانید خستگی یک روز و شب کاری را از بدن خود دور کنید.

کابین دوش شیشه ای، نسلی جدید از کابین دوش های حمام هستند که میتوانند فضای مناسب و راحتی را در حمام ایجاد نمایند. کابین دوش شیشه ای در نما و دید حمام فضایی مناسب ایجاد می کند و در نگاه اول به دلیل شیشه ای بودن کابین دوش، فضایی را از حمام نمیگیرد و بلکه امکان جدا کردن فضای دوش و حمام و سایر فضاهای داخلی حمام به وسیله کابین حمام به وجود می آید. کابین دوش های شیشه ای علاوه بر ایجاد زیبایی در حمام، نظم و احساس منظم بودن و چیدمان خاص و لاکچری را به حمام شما بر میگرداند.

اگر فضای دوش گیری شما متناسب با نیازهایتان طراحی نشود، ممکن است تجربه بدی از حمام کردن در ذهن تان تداعی شود و یا حتی از دوش گیری در موقع صبح، دلزده شوید. اما وقتی دوش حمام دقیقا همان گونه طراحی شود که در رویاهای خود همیشه تجسم می کنید، نه تنها از حمام کردن لذت می برید بلکه دوست دارید هر روز دوش بگیرید. بنابراین، حمام چیزی فراتر از یک چهار دیواری با لوله کشی آب گرم و سرد می باشد. اگر درست طراحی شود ، می تواند به محل استراحت تبدیل گردد.

 

کابین دوش حمام شیشیه ای

طراحی خود دوش یک عامل محرک برای تغییر مدل و بازسازی حمام های امروز است. به گفته" گریک وِیمن"، مدیر عامل گروه تولید قطعات حمام Basco ،این کمپانی بیش از پنجاه سال  در عرصه صنعت طراحی کابین های دوش شیشه ای پیشگام بوده و در طول این سال ها همواره آخرین روندهای فناوری طراحی کابین های دوش با نمای لاکچری را در راس برنامه های تولیدی خود قرار داده است.

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که بیشتر مالکان خانه ها انجام میدهند این است که طراحی و دکوراسیون حمام را به آخرین بخش های پروژه طراحی خانه موکول می کنند. کاشی ها، موزاییک و انواع تجهیزات حمام  بایستی با توجه به بودجه مورد نیاز متناسب با آخرین فنائری های روز انتخاب شوند.

این روزها کابین های دوش کریستالی و شیشه ای از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نمخونه های چوبی و آلومینیومی برخوردارند. این را ویمن گفته است. امروزه در بعضی از حمام ها امکان استفاده از کابین دوش های ریلی وجود ندارد وبه همین منظور پیشنهاد ما به این افراد استفاده از کابین دوش های فریم لس می باشد که از لحاظ زیبایی دارای جذابیت خاصی می باشد.

کابین دوش شیشه ای امروزه در اغلب کشور های اروپایی بجای وان های جاگیر و اشغال کننده فضا از کابین های مخصوص دوش  و بصورت مسطح نسبت با سایر قسمت های حمام، استفاده می شود. یعنی هیچ گونه اختلاف سطحی را در حمام ایجاد نمی کنند. تنها دور فضای دوش را توسط این کابین ها ی شیشه می پوشانند.

 

مدل کابین دوش حمام

 

مزایای کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای بدون فریم علاوه بر زیبایی که در حمام ایجاد می کند مزایای مهم دیگری نیز دارد که از مهترین مزایای کابین دوش شیشه ای می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  1. کابین دوش شیشه ای از پاشیدن آب به سایر فضاهای حمام جلوگیری می کند و با نصب کابین دوش شیشه ای سایر مکان های حمام خیس نمی شود.
  2. کابین دوش حمام بدون فریم فضایی بسیار کم  از حمام را اشغال می کند.
  3. کابین دوش  به دلیل سبک بودن راحت باز و بسته می شود.
  4. کابین دوش حمام شیشه ای  از خفه شدن فضا و کوچک نمایش داده شدن فضای دوش حمام جلوگیری می کند.
  5. کابین دوش شیشه ای از  نم پس دادن کف حمام جلوگیری می کند.
  6. کابین حمام به دلیل ضد نشکن بود هیچگونه خطری برای کودکان و بازی کردن آنها در حمام ندارد.
  7. کابین دوش دکوراسیون و نمای حمام را خراب نمی کند اگر از نوع شیشه ای آن استفاده شود.
  8. کابین  حمام  بدوم فریم بر زیبایی حمام می افزاید.

در واقع می توان گفت طراحی منحصر بفرد کابین های دوش شیشه ای نشان دهده ذوق هنری معمار و دکوراتور خانه است. نمونه کابین های دوش شیشه ای بدون فریم نیز این روزها بسیار باب شده اند زیرا در عین این که نمایی لاکچری در حمام ایجاد می کنند، حس آرامش را نیز در حین دوش گیری به دور از هر گونه اضطراب و تنش به همراه دارند.

کمپانی Basco به منظور کمک به صاحبخانه ها برای انتخاب برترین نمونه کابین های دوش کریستالی و شیشه ای، رهنمودهایی را در قالب ویدئوهای نمایشی و تصاویر دیجتیالی در وب سایت کمپانی ارائه داده است. ما در این مطلب چند رهنمود اساسی برگرفته از این کمپانی را با شما به اشتراک گذاشته ایم. لطفا همراهمان باشید:

 

به هنگام انتخاب کابین دوش چه معیارهایی را باید مد نظر گرفت؟

یک کابین دوش حمام شیشه ای مناسب و صحیح بایستی در واقع بخشی از خانه محسوب شود. یعنی به صورت کاملا سفارشی و برای گوشه ای از خانه طراحی و ساخته شود. لزومی نداغرد به سراغ نمونه مدل ها و کاتالوگ های موجود برویدو فقط کافیست انتظارات خود از یک کابین شیشه ای را با فروشندگان بازگو کنید. البته صاحبخانه ها بایستی دوام و ماندگاری کابین های دوش را در راس انتخاب قرار دهند.

 

آیا باید خودتان کابین دوشی برای حمام خانه تان طراحی کنید یا آن را به افراد حرفه ای بسپارید؟

خب البته این موضوع به خود شما و انتظاراتی که از یک کابین دوش دارید، بستگی دارد. هر چقدر که نمونهه های سفارشی تری را ترجیح بدهید، باید به همان اندازه هم نصب و چگونگی استفاده از آن ها را به دست افراد حرفه ای و متخصص بسپارید.

 

پیج اینستاگرام لاریس

 

کدام کابین دوش حمام بهتر است: با فریم یا بدون فریم؟

این سوال نیز بستگی به دکوراسیون خانه و نوع حمام شما دارد. این که دوست دارید چنانچه کابین دوش شیشه ای با فریم را انتخاب کنید، ضخامت شیشه ها باید به چه اندازه باشد. کابین های با فریم از لحاظ نصب بسیار ساده تر هستند اما نمایی که یک کابین دوش بدون فریم ایجاد می کند، به هیچ طریق با نمونه های با فریم قابل مقایسه نیست.

 

کابین دوش شیشه ای بدون فریم

کابین دوش شیشه ای بدون فریم قطعا زیبایی دو چندانی دارد و حس لوکس بودن فراوانی در حمام ایجاد کرده و با استفاده از ابزار و یراق آلات خارجی آن نگهدارنده خوبی برای شیشه کابین دوش ایجاد می گردد تا از لرزش آن جلوگیری بعمل آید.

 

کابین دوش شیشه ای با فریم

کابین دوش شیشه‌ای با فریم استحکام بیشتری دارد ولیکن از زیبایی آن بسیار کاسته می شود. پیشنهاد ما کابین دوش شیشه ای بدون فریم می باشد که بسیار لوکس و شیک است.

 

دکوراسیون کابین دوش شیشه ای با وسایل ارزان

 کوچک بودن آپارتمان های امروزی بسیاری از رویاها را نابود کرده اما در این مقاله به شما دکوراسیون کابین دوش شیشه ای را با وسایل ارزان قیمت آموزش خواهیم داد.

 خلاقیت و ایده پردازی بهترین راهنمای شما در این تغییرات است . حتما فضای بالای در ها و دیوارها ی کابین دوش شیشه ای نظر شما هم جلب کرده و بارها به این فکر کردید چطور از این فضای حمام بهترین استفاده را کنید.

 

ایجاد قفسه در فضای مخفی بالای درب کابین دوش شیشه ای

 اگر قسمت بالای درب سرویس بهداشتی و حمامتان تا سقف فاصله دارید با نصب یک قفسه فضای بسیار مناسبی برای وسایل حمامتان ایجاد می کنید.

 

نصب میله روی درب کابین دوش شیشه ای حمام

 درب کابین دوش فضایی از حمام است که شاید فکر استفاده از آن به کمتر افرادی برسد. با نصب میله های فلزی بر روی درب کابین دوش شیشه ای می توانید فضایی را برای قرار دادن حوله ایجاد کنید.

 

قفسه دیواری در کابین دوش شیشه ای

 با نصب قفسه های دیواری در کابین دوش شیشه ای می توانید فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل حمام مانند شامپو، نرم کننده، ریش تراش و سایر وسایل ایجاد نمایید.

 

آویز سبد توری در کابین حمام های کوچک

 اگر نصب قفسه بر دیوار کابین حمامتان را دوست ندارید می توانید از آویز های توری برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید.

 

کابین دوش لاریس

 

کایبن دوش شیشه ای یکی از فضا های مهم در هر منزلی است و هر چند وقت یکبار با کهنه شدن تجهیزات و مصالح داخل آن نیاز به بازسازی و تغییر دکوراسیون دارد.

 

تعویض تجهیزات کابین دوش شیشه ای

دستگیره های قدیمی کابین دوش شیشه ای را با انواع به روز تر آنها عوض کنید. تعویض اجزای کوچکی مثل جا صابونی و جا حوله ای می تواند در زیبایی کابین دوش شیشه ای بسیار تاثیر گذار باشد.

 

عناصر نظم دهنده کابین دوش شیشه ای

استفاده از شلف در کابین دوش شیشه ای بسیار کاربردی می باشد. از شلف ها می تواندی برای قرار دادن وسایل مورد نیازتان بر روی آنها در کابین دوش شیشه ای استفاده کنید.

 

استفاده از وان در کابین دوش شیشه ای

 یکی از اجزایی که در حمام جلب توجه می کند یک وان شکیل و مناسب است. وان هایی که در برابر رطوبت مقاوم هستند بهترین انتخاب برای استفاده در کابین دوش های شیشه ای می باشند. همچنین برای استفاده از شیر آلات کابین دوش شیشه ای انواع ضد زنگ آنها را انتخاب کنید به این ترتیب از بسیاری از هزینه هایتان کاسته اید.

 

استفاده از پادری ها جلوی کابین دوش شیشه ای

 استفاده از پادری ها جلوی کابین دوش شیشه ای  از پادری ها علاوه بر زیبایی مانع از سر خوردن نیز می شود.

 

خوش بو نگه داشتن فضای کابین دوش شیشه ای

 برای خوش بو نگه داشتن فضای کابین دوش شیشه ای می توانید از انواع بوگیر ها، صابون های معطر و اسپری های خوش بو کننده استفاده کنید. با استفاده از راهکارهایی نه چندان پر هزینه می توانید فضای کابین دوش شیشه ای را زیبا کنید.

 طراحان داخلی هنگام دکوراسیون فضای حمام استفاده از انواع مختلف کابین دوش های شیشه ای را به شما پیشنهاد می دهند چرا که کابین حمام علاوه بر تاثیری که بر زیبایی فضای حمام می گذارد بسیار کاربردی می باشند.

کابین های دوش علاوه بر تنوع در طرح و اندازه به دو نوع کابین های بدون فریم و با فریم از نوع ساخت تقسیم می شوند. حمام یکی از مهم ترین فضاهای منازل است و به دلیل فضای محدود قسمت سرویس بهداشتی و حمام با یکدیگر ادغام شده اند.

کابین دوش شیشه ای همانند پارتیشن در فضای حمام عمل کرده و فضای سرویس بهداشتی از حمام را جدا می کند و از طرفی جذابیت حمام را نیز افزایش می دهد.

کابین دوش های با فریم به دلیل دارا بودن امکاناتی چون سیستم تهویه و و روشنایی، قیمت بالاتری از کابین های بدون فریم دارند. استفاده از انواع کابین های حمام بهترین انتخاب برای جدا کردن فضای دوش از از سایر قسمت های حمام است.

 

بصورت کلی اگر از کابین دوش های شیشه ای در دکوارسیون حمام استفاده کنید قطعا علاوه بر زیبایی که به حمام شما می بخشد و از ریزش آب جلوگیری می کند باعث کم شدن استهلاک حمام می گردد. فقط به این نکته توجه کنید که از کابین دوش شیشه ای استفاده کنید  که بتواند عمر طولانی داشته باشد و فقط از نوع شیشه ای آن استفاده کنید که حمام را کوچک نکند. اگر بتوانید از نوع بدون فریم و قاب کابین شیشه ای حمام استفاده کنید زیبایی خاصی را به حمام شده اضافه خواهد کرد.

جهت مشاوره، طراحی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره  کابین دوش های شیشه ای حمام با شرکت لاریس در تماس باشید.

 

 

کابین حمام لاریس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس