نکات مهم در خرید کابین دوش

نکات مهم در خرید کابین دوش

 

آیا می توانید کابین دوش شیشه ای مدنظرتان را به صورت آنلاین سفارش دهید یا این که ترجیح می دهید آن ها را از فروشگاه های عرضه لوازم خانگی خریداری می کنید؟ البته در عصر حاضر؛ بیشتر افراد ترجیح می دهد سراغ فروشگاه های آنلاین اینترنتی بروند. اما اگر دوست دارید تجربه ای منحصر بفرد برای خود ایجاد کنید، بهتر است به صورت حضوری به فروشگاه های تجهیزات خانه و حمام مراجعه نموده و محصول مورد نظرتان را از متخصصان حرفه ای خریداری نمایید.

مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در مرکز فروش کابین دوش های شیشه ای در لاریس، همه نکات لازم در خصوص تعبیه این کابین دوش ها را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند. این مشاوران همچون اعضای یک خانواده بوده و روزانه جوابگوی سوالات متعددی می باشند. بیشتر سعی می کنند بهترین رویکردها را برای نصب این کابین ها با ساده ترین روش در اختیار مشتریان قرار دهند

 

 

 

 

 

کابین دوش شیشه ای

 

 

ما در این مطلب چند رهنمود ساده در خصوص نصب و راه اندازی کابین دوش های شیشه ای در اختیارتان قرار خواهیم داد:

درک از هر آن چه که نیاز دارید

اول از هر چیز اجازه دهید از شما بپرسیم که آیا مکان دوش گیری خود را در نظر گرفته اید؟ اگر بتوانید دقیقاً مصالح مورد نظرتان را برای نصب کابین دوش  با ما در میان بگذارید، می توانیم بهترین رهنمودهای لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا کابین دوش گیری با درب های کشویی را دوست دارید؟ این روزها، درب های کشویی بدون فریم، به راحتی و بدون سر و صدا باز و بسته می شوند. اما اگر در حمام تان دوش ایستاده تعبیه شده، شاید درب های تاب خور را ترجیح دهید. این درب ها را تا جایی باید باز و بسته کنید که مزاحم منطقه توالت و یا سقف حمام نشود. اجازه دهید پیش از هر چیز، ابعاد و پیکربندی حمام شما را ببینیم و سپس رهنمودهای لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

خب اکنون، در مورد شیشه ها با شما صحبت می کنیم. به ما بگویید که آیا با فضای روشن و یا دارای شیشه مخالفت دارید؟

آیا ارتفاع شیشه های استاندارد را که هفتاد و دو اینچ می باشد، دوست  دارید و یا طالب شیشه های سفارشی می باشید؟

ما باید از نوع مصالح تعبیه شده بر روی کاشی های حمام و یا نوع شیرآلات مورد نظرتان نیز مطلع باشیم. تنها از این طریق می توانیم دکوراسیون مطابق با نظرات شخصی شما را ارائه دهیم.

تماشای رویایی!

وقتی نمونه کارهای ما را از نزدیک تماشا کردید، می توانید محصول مورد نظرتان را با اندکی تغییرات سفارش دهید.

همه مصالح در دنیا مشابه هم نیستند. همانطور که اسکرول نمودن در صفحات مختلف وب سایت ها با هم یکی نیستند. محال است نمونه ای از کابین دوش های شیشه ای را در وب سایت ما ببینید که نمونه مشابه آن را در جاهای دیگر دیده باشید.

ما انواع مختلف کابین دوش  های شیشه ای بدون فریم را طراحی کرده ایم و از بهترین متریال استفاده کرده ایم. می توانید با بازدید از این نمایشگاه ها، نمونه مطلوب خود را هر چه سریع تر بیابید.

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس