کابین دوش ها و استفاده صحیح از آنها

کابین دوش ها و استفاده صحیح از آنها

اگر از آن دسته افرادی هستید که به فکر طراحی و خرید کابین دوش هستید، بهتر است پیش از انتخاب استایل مورد نظرتان، چند برآورد عملی را مد نظر داشته باشید.

 

 

به چگونگی کاربرد کابین دوش حمام بیندیشید

قبل از هر چیز به چگونگی استفاده از دوش و کابین دوش بیندیشید. آیا کابین دوش را برای خانواده خود خریداری می کنید؟ آیا بستگان سالخورده شما از آن استفاده می کنند؟ با تفکر در خصوص این موارد، علاوه بر سهولت دسترسی به طرح مورد نظر، می توانید چگونگی تعبیه دوش در فضای حمام خود را نیز برآورد  نمایید. دوش های ایستاده اغلب  بسیار کاربردی و شیک می باشند و یرای تمیز کردن آن ها به فضای چندان اضافی نیاز نیست.

گذشته از این ها، به استفاده روزمره از کابین های دوش نیز بیندیشید. آیا از کابین دوش به صورت روزانه برای استحمام صبحگاهی استفاده می کنید یا شب ها برای ریلکسیشن آن ها را به کار می گیرید؟ پاسخ به این سوالات اندازه کابین دوش مورد انتخاب و نیز تصمیم گیری برای محل نصب آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

کفی کابین ها (سینی کابین دوش حمام)

پس از این که برآوردهای خود را انجام دادید، وقتش رسیده به فکر کفی های کابین باشید. چهار نوع کفی وجود دارد:  پنج ضلعی، مربع، لوذی و مستطیلی.

سینی های پنج ضلعی برای ذخیره فضای حمام، انتخاب بسیار ایده آلی بوده و به راحتی بیرون درآورده می شوند. سینی های مربعی شکل، اتاقی اضافی در اختیارتان قرار می دهد و لبه های گردی شکل دارد. اما به تفاوت بین لبه های منحنی و نوک تیز سینی ها توجه کنید. این روزها بیشتر افراد، سیننی های لبه تیز را ترجیح می دهند. در پایان چنانچه به فکر طراحی یک حمام لوکس یا معاصر باشید، سینی های دوش مربعی و مستطیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتی می توانید آن ها را در مرکز حمام تعبیه نمایید  درب اتوماتیک.

 

سینی کابین دوش

 

درب های کابین دوش حمام

تا زمانی که در مورد درب های کابین دوش حمام نیندیشیده اید، به فکر سینی های کابین دوش نباشید! در مورد سینی های مستطیلی، معمولا با درب های معلق مواجه خواهید شد اما سایر طرح های سینی های کابین، می توانند حالت انعطاف پذیر داشته باشد. از درب های کشویی (اسلایدی) برای کابین دوش خود غافل نمانید. تخت جمشید

همچنین بایستی در نظر داشته باشید که درب کابین دوش شیشه ای شما تا چه اندازه باز و بسته خواهد شد. امروزه به دلیل محدودیت های فضایی، از درب های کشویی استفاده می شود.

همه این ها را یک جا اعمال نمایید.

 

درب کابین دوش

 

 پس از این که نمونه مورد نظر خود را انتخاب نمودید، مکانی را که قرار است کابین دوش در آن جا تعبیه شود، برآورد نمایید. در نظر داشته باشید که برآوردهای شما همیشه ،نمونه ای بسیار کوچک تر از نمونه حقیقی را مد نظرتان قرار خواهد داد. حالا که از انتخاب خود مطمئن شدید، به فکر کاشی های اطراف کابین دوش، شیشه ها، زنگ های زمینه و سایر لوازم باشید. برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در گروه لاریس همین حالا تماس بگیرید.

 

 

 

کابین دوش حمام

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس