تاثیر وجود کابین دوش در حمام

تاثیر وجود کابین دوش در حمام

هنگامی که درباره حمام های رویایی خود می اندیشید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، دوش آب گیری است. این خود شما هستید که دقیقا با فضای کابین حمام خود آشنا بوده و دقیقا می دانید نمای حمام تان به چه صورت بهتر است. در واقع می توان گفت حمام، قلب هر خانه است.

 

مکانی که هر روز صبح برای رویارویی با یک روز کاری طاقت فرسا ابتدا وارد کابین دوش شیشه ای شده، یک دوش سرپایی می گیرید و سپس راهی کار خود می شوید.

 

وقتی نما و طرح کابین دوش شیشه ای حمام ایده آل نباشد، رفته رفته از کابین حمام دلزده و متنفر می شوید اما هنگامی که کابین دوش حمام را مطابق سلیقه خود و معیارهای لاکچری انتخاب نمایید، نه تنها کابین حمامی رویایی برای خود ساخته اید، بلکه کابین حمام به مکانی فراتر از چهار دیوار محصور به یک دوش گیری تبدیل خواهد گردید.

 

"طرح کابین دوش، خود یک نکته کلیدی برای تحریک هیجان ما انسان هاست." این را  گریگ ویمن، معاون بازاریابی شرکت تولید کابین های دوش شیشه ای باسکو می گوید. شرکت باسکو با بیش از 50 سال تجربه در صنعت ساخت کابین های دوش شیشه ای، امروزه توانسته طرح هایی پیشرفته و متناسب با سلایق همه صاحب خانه ها ارائه دهد و تا حدودی، بسیاری از مشکلات و موانع پیش رو را از بین برده است.

 

 

انواع کابین حمام

 

 

یکی از مشکلات رایجی که بیشتر صاحب خانه ها به هنگام دکوراسیون کابین حمام ها مرتکب می شوند، قرار دادن کابین دوش در محل نا مناسب خود می باشد. کاشی ها، لوازم جانبی و قابل لمس همچون دستگیره آب گرم و سرد و از این قیبل لوازم، اولین چیزهایی هستند که بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده و در واقع می توان گفت کابین های دوش حمام را به عنوان کاتالیزور حمام ها در نظر می‌گیرند. هیچ گاه تصمیم گیری در خصوص مکان تعبیه کابین دوش حمام را در آخر فهرست قرار ندهید!

 

با این وجود، کابین دوش حمام در نهایت، ظریف ترین عنصر شخصی در هر حمامی است و نمایشی منحصر بفرد از خود برجای می گذارد. به گفته آقای ویمن: "کابین های دوش شیشه ای سنگین، طراحی های عجیبی دارند زیرا طرحان، آن ها را همچون لوسترهای فانتزی و گاه سلطنتی خانه های مجلل و شکوهمند در نظر گرفته اند"!

 

 

کابین دوش حمام لاکچری

 

 

3 نکته مهم برای انتخاب درست فریم و کابین حمام مناسب

  1. فاکتور هایی که به هنگام انتخاب کابین دوش حمام باید در نظر بگیرید:

به گفته طراحانِ شرکت لاریس، یک کابین دوش مناسب باید همچون قسمتی از چیدمان اصلی خانه در نظر گرفته شود و با عشق و علاقه انتخاب شود نه از روی چند برگه کاتالوگ. اما صاحبخانه ها بایستی بیش از هر چیز به ارزش و ماندگاری طولانی مدت کابین های حمام توجه کنند.

 

  1. کابین دوش دست ساز یا حرفه ای؟

این به نوع کابین دوش حمام مورد نظر و نحوه قرار دادن آن در حمام خانه شما بستگی دارد. هرچقدر انتظارتان از حمام و چیدمان حمام بیشتر باشد، به نمونه های حرفه ای تری از کابین دوش حمام نیاز خواهید داشت.

 

  1. کابین دوش بدون فریم یا دارای فریم؟

این نیز به انتخاب شما و اندازه و ضخامت شیشه کابین دوش شیشه ای بستگی دارد. این روزها کابین های دوش شیشه ای بدون فریم، در رأس همه خریدها قرار دارند ولی باید بدانید که کابین های دوش دارای فریم، امنیت و نمای جذاب تری در حمام خانه تان ایجاد خواهند نمود.

جهت اطلاع از قیمت کابین دوش با مشاوران ما در لاریس تماس بگیرید.

 

 

قیمت کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس