کابین دوش با درب پلاستیکی یا شیشه ای؟

کابین دوش با درب پلاستیکی یا شیشه ای؟

هر دو درب شیشه ای و پلاستیکی کابین دوش حمام مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را مانند قیمت، طول عمر، دوام و راحتی تعمیر و نگهداری ارائه می دهند. توجه به این عوامل قبل از خرید، به شدت در تعیین اینکه کدام نوع برای شما مناسب است، کمک خواهد کرد.

 

درب شیشه ای کابین دوش حمام

درب های شیشه ای کابین حمام معمولا گران تر از موارد دیگر هستند، اما همچنین مزایای مختلفی در ازای پول ارائه می کنند، این شامل سهولت تمیز کردن، زیبایی شناسی و طول عمر طولانی است.

همه اینها ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما همه شیشه ها یکسان نیستند و تعدادی از موارد قبل از خرید باید در نظر گرفته شود.

 

شکست کابین حمام

تعداد قطعه هایی که شیشه به آن می شکند، به اندازه مقاومت آن  در برابر شکستن، بسیار مهم است.

با این حال، قطعات بزرگ می تواند به علت وزن مطلوب خسارت بیشتری ایجاد کند. حداقل نسبت  120x120mm است، اما این رقم حداقل نیاز قانونی است، و بیشتر همیشه بهتر است.

شیشه نیز باید حداقل 5 میلی متر ضخامت داشته باشد، اما هرچه ضخیم تر بهتر است. به یاد داشته باشید که شیشه های ضخیم نیز گران تر و سنگین تر خواهند بود.

 

کابین دوش حمام

لبه های شیشه ای معلق بسیار تیز است، بنابراین بسیار مهم است که کل مرز درب کابین دوش شیشه ای را طراحی کنیم. آلومینیوم محبوب ترین انتخاب است، چرا که به اندازه کافی قوی برای استفاده روزانه و مقاوم در برابر خوردگی است. علاوه بر این تمیز کردن و نگهداری آلومینیوم نیز آسان است.

 

کابین دوش شیشه ای

 

کابین حمام با درب پلاستیکی

پلاستیک نوع دومی است که شما می توانید برای درب کابین دوش حمامتان استفاده کنید و مانند شیشه، همه پلاستیک ها یکسان نیستند، و هر نوع خواص منحصر به فرد خود را دارد.

اکثر درب های پلاستیکی مدرن اکریلیک هستند و این ها قوی ترین نوع موجود هستند.

 

هزینه کابین دوش حمام

در بیشتر موارد، درب های پلاستیکی دوش ارزان تر از همتایان شیشه ای خود هستند و بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای بودجه کم باشند، علاوه بر این، درب های پلاستیکی از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به درب های شیشه ای برخوردارند. قیمت کابین دوش

 

تمیز کردن و نگهداری درب های شیشه ای کابین حمام

پاک کننده های شیشه ای معمولی نمی توانند برای تمیز کردن پلاستیک استفاده شوند، زیرا آنها سمی هستند. شایع ترین روش اسپری سرکه سفید بر سطح درب کابین حمام پلاستیکی است.

پلاستیک نیز بسیار سبکتر از شیشه است، و نصب و استفاده روزمره آن بسیار ساده تر است. هر نوع درب دوش مزایای خود را ارائه می دهد و انتخاب بهترین مورد برای وضعیت شما، طول عمر و رضایت شما را تضمین خواهد کرد.

 

 

پیج اینستاگرام لاریس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس