کابین دوش، حمام را مدرن می کند

کابین دوش، حمام را مدرن می کند

کابین دوش حمام در خانه های مدرن امروزی شما انواع زیادی از کابین دوش را می بینید، برای تعبیه کابین دوش حمام مواردی مانند زیبایی شناختی و فضای در اختیار گزینه های مهمی برای انتخاب هستند.

راهکارهایی برای سازماندهی فضای حمام با استفاده از کابین حمام

در سراسر جهان صحبت از دو گزینه برای سازماندهی فضای حمام وجود دارد:

  • نصب یک کابین دوش حمام
  • استفاده از درب و پرده

همچنین انتخاب کابین دوش حمام به پارامترهای زیر بستگی دارد:

  • ابعاد حمام به طور کلی و فضای مخصوص برای نصب کابین به طور خاص
  • ارتفاع پایه
  • بودجه (بسته به سازنده، مجموعه ای از گزینه ها، اندازه ها و مواد) متفاوت است.

کابین های دوش حمام  می توانند اشکال متفاوت پایه و پارتیشن های مربوط به شیشه را داشته باشند. مربع، دایره، بخشی از دایره ،یک پنج ضلعی و یا حتی به صورت یک چند ضلعی.

علاوه بر تفاوت در اندازه، کابین ها از نظر داشتن فریم نیز تفاوت دارند. کابین های بدون فریم ارزان تر هستند. کابین های دارای فریم از لحاظ حفظ گرما و رطوبت پیشتاز هستند. اما بعضی از مردم این ایده را دوست ندارند که در یک فضای کوچک قرار گیرند. بنابراین (و در ترکیب با هزینه پایین)، مدلهای باز، بیشتر محبوب هستند.

 

کابین دوش، حمام

 

انواع چیدمان کابین دوش شیشه ای

یکی از ساده ترین و واضح ترین راه های چیدمان کابین دوش حمام این است که آن را در گوشه حمام قرار دهید.

در بعضی از موارد (همه اینها به اندازه و چیدمان حمام بستگی دارد)، راحت تر است که یک دوش "دوک" از دو دیوار شیشه ای و درها ایجاد شود و تنها دیواره عقب کابین دوش در مجاورت حمام قرار گیرد.

شیشه ای از کابین دوش می تواند رنگ آمیزی، رنگی و نقاشی یا حکاکی لیزری داشته باشد.

برخی از صاحبان آپارتمان ها و خانه ها ترجیح می دهند از شیشه مات استفاده کنند تا یک پارتیشن و درب در دوش ایجاد شود. این روش برای خانواده های بزرگ با حمام ترکیبی بسیار مهم است. در حالی که یکی از خانوارها حمام می کند، کسی می تواند اقدامات بهداشتی انجام دهد و حریم خصوصی را نقض ننماید.

از نقطه نظر باز کردن درب کابین، درهای چرخشی ساده تر و ارزان تر می شوند اما برای نصب نیاز به فضای آزاد بیشتری خواهند داشت.

درب های کشویی برای حمام های با فضای کم مناسب است.. شما به فضای آزاد برای باز کردن آنها نیاز ندارید، فقط محیط اطراف داخل کابین مورد نیاز است.

 

کابین دوش

 

کابین های دوش حمام و لوازم جانبی آن به گونه ای متفاوت است که ممکن است دچار سرگیجه شوید. بنابراین، چه چیزی علاوه بر سر دوش معمولی می تواند به ما یک منطقه دوش ارائه دهد؟

لاریس بهترین پیشنهاد ها را برای شما دارد. با ما تماس بگیرید.

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس