انواع کابین دوش حمام

انواع کابین دوش حمام

 قبل از انتخاب کابین دوش حمام باید نکاتی را در نظر داشته باشید و این را بدانید که انواع کابین دوش تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

 

کابین دوش با درب کشویی

 

این نوع کابین دوش ها معمولا در وضعیت مستطیل شکل نصب می شوند. با توجه به طراحی کابین دوش های کشویی محوطه ورودی فضای زیادی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

 

کابین دوش با درب پیستونی

 

در درب های پیستونی همانطور که از اسمشان مشخص است از یک گیره در بالا و پاین درب برای باز و بسته کردن درب استفاده می شود و از یک طرف باز می شوند. این نوع درب های کابین دوش شیشه ای بیشترین فضا را برای باز و بسته شدن درب احتیاج دارد. بنابراین در هنگام تصمیم گیری برای خرید کابین دوش حمامتان این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

کابین دوش واقع در کنج

 

این نوع کابین حمام، ایده آل برای نصب در کنج حمامتان است. آنها از 2 پنل شیشه ای که هر دو قابلیت باز شدن دارند ساخته شده اند.این نوع کابین مناسب فضا های کوچک است.

 

 کابین دوش ربع دایره

 

طراحی منحنی در این نوع کابین دوش باعث افزایش فضای دسترسی اطراف کابین می شود.

 

 پنل های شیشه ای

 

این نوع کابین انتخاب فوق العاده ای است اگر شما به اندازه کافی فضا در اختیار دارید. یکی از ساده ترین و در عین حال محبوب ترین نوع کابین دوش ها پنل های شیشه ای هستند. 

 

انواع کابین حمام

 

هنگام انتخاب کابین دوش این را بدانید که به صورت کلی دو انتخاب بین کابین حمام با فریم و بدون فریم دارید.

 

کابین دوش های فریم دار دارای قاب هایی با مواد آلومینیومی و یا کامپوزیت هستند که آب را جمع آوری می کنند و نیاز به تمیز کردن دوره ای دارند، در حالیکه کابین حمام بدون فریم مدرن تر هستند و تمیز کردن و مراقبت از آن ها نیز به مراتب ساده تر است و همچنین این نوع کابین برای حمام های کوچک مناسب است.

در ادامه معرفی انواع کابین دوش حمام لازم است توضیحات ذیل را نیز ارائه کنیم:

 

امروزه اکثریت مردم ترجیح می دهند حمام خود را با کابین دوش جایگزین کنند. در واقع کابین دوش به عنوان یک جایگزین برای وان حمام به خصوص برای حمام های کوچک اختراع شده است. تولید کنندگان از ایده ی کابین دوش جهت تبدیل کردن حمام به یک آبگرم خانگی استفاده کره اند.کابین دوش با ایجاد یک فضای محدود در حمام جهت دوش گرفتن و سایر کارهای بهداشتی استفاده می شود. این نوع کابین ها در دو نوع باز و بسته در بازار موجود هستند. شایع ترین نوع کابین دوش کابین monoblock می باشد که شامل سینی حمام، تخلیه، شیر، درب و چند نازل جانبی می باشد. برای ساختن کابین دوش می توان هر قطعه را به طور جداگانه خرید و آنها را نصب کرد و یا از نمونه های آماده در بازار استفاده کرد.

 

کابین دوش باز

 

این نوع کابین با عنوان کابین «فضای باز» شناخته می شوند زیرا این نوع کابین حمام سقفی ندارد و فضای بین چهار طرف را محدود می کند. در چنین طرحی دو یا سه طرف با دیواره های حمام محدود هستند در حالی که بقیه محدود به دیواره های کابین هستند.

 

کابین حمام گوشه باز

 

در نگاه اول این نوع کابین ها ممکن است یک راه حل ارزان و ساده به نظر برسند. این نوع کابین ها در گوشه ی حمام نصب می شوند. مهم ترین و اولین ویژگی این نوع ، آماده سازی کامل برای نصب کابین دوش می باشد. کف و دیواره های حمام باید ضد آب شوند. در صورتی که دیوارها نامنظم یا ترک داشته باشند عمل ضد آب کردن با مختل مواجه می شود. این نوع کابین ها بدون سقف هستند. با انتخاب درب های شفاف باز در داخل کابین، شما به صورت بصری اتاق را گسترش داده و فضای مفید آن را بزرگتر می کنید.

 

کابین دوش بسته

 

کابین های دوش بسته با نام جعبه های دوش شناخته می شوند زیرا خودشان سقف دارند و از طرف دیگر دیوارها بسته می شوند. این کابین ها ممکن است به صورت گرد، نیمه گرد، مربع ،مستطیلی و گوشه ای شکل می باشند و ابعاد آنها بسته به اندازه ی سینی متفاوت می باشد. به طور مثال کابین های دوش مستطیلی ممکن است در اندازه های 120×80 تا 210 سانتی متر باشد.

 

 

حرف آخر:

 

با انتخاب یک کابین دوش مناسب و با کیفیت و نصب آن در حمام، خود را برای روزهای کاری آماده کنید و لذت یک دوش واقعی را احساس کنید.

تیم لاریس طیف گسترده ای از انواع کابین دوش حمام را در اختیار شما می گذارد. برای طراحی حمامتان با ما مشورت کنید.

 

 کابین دوش لاریس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس