تغییر دکوراسیون کابین حمام

تغییر دکوراسیون کابین حمام

 

امروزه با توجه به متراژ های پایین منازل طبعا متراژ حمام ها نیز کمتر هستند اما برای همین متراژ های کم هم راهکار هایی برای بهتر کردن فضای کابین حمامتان وجود دارد تا این فضا بهترین مکان برای رفع خستگی های روزمره شما شود.

 

راه‌کارهای تغییر دکوراسیون کابین حمام 

  1. کفپوش کابین حمام

کفپوش حمام یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی حمام به شمار می رود. در انتخاب کفپوش کابین حمامتان مواردی همچون راحتی در شستشو و هماهنگی رنگ آن با سایر عناصر حمامتان را در نظر بگیرید.

 

  1. انتخاب رنگ مناسب کابین دوش شیشه ای

اگر فضای کابین حمامتان کوچک است بهترین گزینه استفاده از رنگ های شیری و کرم است چرا که این رنگ ها در افزایش فضا و بزرگتر به نظر رسیدن کابین دوش تاثیر بسزایی دارد.

 

  1. تغییر تجهیزات کابین دوش شیشه ای

  • دستگیره های کابین دوش شیشه ای را با دستگیره های به روز تری تعویض کنید.
  • به موارد جزئی تری همچون جای صابون، جای حوله و از این قبیل تجهیزات نیز توجه کنید و با تغییر آن ها زیبایی را به حمامتان باز گردانید.

 

 

تغییر دکوراسیون کابین حمام

 

  1. خوش بو نگه داشتن فضای کابین دوش

سعی کنید فضای کابین دوش را همیشه خوش بو نگه دارید، به این منظور می توانید از انواع خوش بو کننده ها و اسپری های خوشبو کننده هوا استفاده کنید.

 

  1. استفاده از انواع گل و گیاه

برای تغییر دکوراسیون حمامتان راه های ساده تری همچون استفاده از انواع گل و گیاه نیز وجود دارد. این تغییر به نظر خیلی ساده می آید ولی تاثیر بسزایی در زیبایی فضای کابین حمام شما ایجاد می کند.

 

با ایجاد چند تغییر کوچک در دکوراسیون می توانید فضای کابین حمامتان را از دلمردگی نجات داده و زیبایی را به آن باز گردانید.

 

 

کابین حمام

کلمات کلیدی

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس