جدیدترین روندهای طراحی کابین حمام

جدیدترین روندهای طراحی کابین حمام

 

قطعا داشتن کابین دوش شیک و لوکس در حمام جلوه حمام شما را چند برابر می‌کند. در مقاله از لاریس جدیدترین روندهای طراحی کابین حمام را می‌گوییم.

 

حمام خانه را مقید به رنگ سفید نکنید

استفاده از رنگ سفید باعث بزرگنمایی فضای حمام می شود. همانطور که امسال روند طراحی کاشی ها به گونه ای دیگر می باشند، روش های متعددی برای ایجاد بافت و الگوی مناسب در هر کابین حمام وجود دارد. ولی آن چه مشترک است، این است که در اغلب کابین دوش ها می توان از کاشی های روی دیوار و پانل های اطراف کابین حمام استفاده نمود. شما می توانید هزاران هزار الگوی مختلف را با طرح بندی کاشی ها ایجاد کنید. با این حال ما توصیه نمی کنیم همه قسمت های حمام را به رنگ سفید انتخاب کنید.

 

کابین دوش های بدون فریم

اگر می خواهید نمایی بسیار جذاب در کابین حمام ایجاد نمایید ، به فکر کابین های بدون باشید. کابین های دوش شیشه ای که این روزها بازارشان داغ شده، کاملا آزاد و بدون فریم بوده و یادآور نمای لوکس در حمام می باشند. البته کابین های دوش شیشه ای و بدون فریم، مزیت هایی هم دارند. مثلا این که دیگر لازم نیست نگران ضخامت فریم ها و یا آسیب وارد شدن به جداره های کابین حمام باشید. البته چنانچه باز هم دوست دارید کابین دوش حمام را با فریم انتخاب کنید، فریم های بسیار نازک، گزینه های ایده آلی خواهند بود.

 

کابین های دوش ایستاده

کابین دوش می‌تواند انتخاب خوبی برای طیف گسترده‌ ای از حمام ‌ها باشد. عامل اصلی برای برپایی کابین دوش، فضا است. بنابراین شما باید به اندازه کابین دوش در حمام خود جا داشته باشید. کابین های دوش ایستاده، این روزها طرح های بی نظیری به شمار می روند. به جای باز و بسته نمودن درب ، تنها کافیست در کابین ایستاده و از دوش گیری ایستاده لذت ببرید.

این کابین ها به گونه ای طراحی شده اند که اصلا لازم نیست نگران بیرون ریختن آب دوش از اطراف جداره ها باشید. این روزها طرح های نیمه مرطوب کابین های دوش روانه بازار شده و بسیاری از افراد از این طرح ها استقبال می کنند زیرا نگران نیستند آب اضافی و رطوبت باعث زنگ زدگی جداره ها شوند. با داشتن این کابین های دوش ایستاده، تجربه جدیدی از حمام کردن خود خواهید داشت. زیرا حمام را به دو فضای کاملا مجزا تبدیل می کنند.

 

کابین دوش بدون فریم

 

نظر شما در انتخاب کابین حمام اولویت دارد

شاید باورتان نشود ولی خود شما بهتر از هر طراح دیگری می توانید در مورد نحوه انتخاب کابین های دوش در حمام خانه تان تصمیم گیری نمایید.  در نظر داشته باشید که کابین دوش در حمام، مکانی است برای دوش گیری و احساس آرامش. نه چیزی بیشتر و نه کمتر. کابین دوش شیشه ای

 

کابین حمام

 

کابین های دوش پنج ضلعی

این دسته از کابین های حمام این روزها به ندرت یافت می شوند. این نادر بودن به دلیل ظاهر متفاوت ولی بسیار زیبای آن هاست. به جای یک شکل مکعبی، دارای پنج گوشه بوده و از دور شبیه یک الماس بزرگ می باشند! داشتن نمایی الماس گونه در داخل حمام، گونه ای از مدرنیته بودن و لاکچری بودن سلیقه صاحب حمام است. در ساخت کابین های دوش پنج ضلعی تا حد ممکن از فریم های بسیار نازک و کم استفاده شده است.

 

کابین دوش پنج ضلعی

 

استفاده از شیشه های شفاف در کابین دوش

برای مدتی طولانی ضخامت شیشه های به کار رفته در ساخت کابین های دوش، از مهم ترین شرایط خرید تلقی می شد. اما این روند دیگر چندان مورد توجه واقع نمی باشد. درست است که ظاهر شیشه های نازک کمی ترس برانگیز است و هر لحظه احتمال شکستگی و خش افتادن روی شیشه کابین حمام وجود دارد، ولی نمایی کاملا شفاف و کاملا مقاوم دارند.

 

انتخاب کابین حمام مطابق با جدیدترین فناوری های روز

فناوری این روزها در همه جوانب زندگی سایه افکنده است و لازم است همه چیز را با این فناوری های رو به گسترش تطبیق دهیم. طراحی کابین حمام ها هم از این قاعده مستنثنی نیستند. شاید کمی عجیب باشد. فناوری در حمام؟! اما بد نیست خودتان را با جدیدترین دستاوردهای روز مجهز کنید. مثلا نور را به گونه ای دیگر تنظیم کرده و یا از پانل های دو جداره در فضای حمامتان استفاده کنید.

 

 نمایی شخصی در حمام

وقتی نوبت به بازسازی و یا تغییر دکور حمام برسد، بهتر است همه موارد مذکور را مد نظر داشته باشید و همه طرح ها را در ذهن خود تجلی و ارزیابی نمایید تا نمایی کاملا شخصی در فضای حمام تان ایجاد شود.

 

 

 

کابین حمام

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس