کاربرد شلف در کابین حمام

کاربرد شلف در کابین حمام

طراحی حمام با استفاده از شلف

حتما برای شما هم پیش آمده در حمام کوچکتان با کمبود جا برای وسایل مورد نیازتان مواجه شده باشید و به دنبال راهکاری مناسب و مقرون به صرفه برای منظم کردن فضای کابین دوش حمام باشید.

استفاده از انواع شلف در کابین دوش یکی از روش هایی است که به راحتی می توانید تغییری بزرگ در فضای کابین حمام ایجاد کنید.

 

شلف برای کابین دوش شیشه ای

می توانید با استفاده از شلف ها فضای مناسب و زیبایی برای قرار دادن انواع صابون، حوله و سایر وسایل مورد نیازتان در کابین دوش ایجاد کنید که علاوه بر کاربرد بسیار بالا زیبایی را نیز برای کابین حمامتان به ارمغان می آورند.

 

لوازم تزئینی ولی کاربردی در کابین حمام

در حمام های کوچک بهتر است فضای حمامتان را با انواع شلف ها پر نکنید و از شلف های تاشو استفاده کنید تا زمانیکه به وسایل داخل آن احتیاجی ندارید با بستن شلف فضای کابین حمام را کامل در اختیار داشته باشید.

 

انواع شلف مورد استفاده در حمام

انتخاب شلف های سیمی در حمام های کوچک

 این نوع شلف ها در حمام های کوچک به صورت طبقه ای استفاده می شوند. در عین حال که نصب این نوع از شلف ها به راحتی انجام می شود بسیار هم کاربردی هستند و به راحتی به فضای حمامتان و وسایل مورد استفاده نظم و ترتیب می بخشند.

 

شلف های لبه دار

برخی وسایل حمام ریسک افتادن آن ها بسیار بالاست بهتر است برای این نوع وسایل از شلف های لبه دار استفاده کنید. لبه این شلف ها به عنوان محافظ برای انواع شیشه عطر ها و وسایل شکستنی هستند.

 

کابین حمام

 

شلف های پایه دار

برخی شلف ها دارای پایه هایی برای قرار دادن آن ها بر روی زمین هستند. این نوع شلف ها مناسب قراردادن وسایل تکمیل کننده حمام مانند سطل زباله بر روی آن ها هستند.

 

 

پیج اینستاگرام لاریس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس