دکوراسیون کابین دوش های شیشه ای

دکوراسیون کابین دوش های شیشه ای

اگر حمام منزل شما متراژ پایینی دارد حتما با چالش های زیادی هنگام استفاده از آن مواجه هستید و این موضوع برای همه روشن است که ایجاد تغییرات کلی بسیار پر هزینه و زمان بر است.

امروزه طراحان داخلی و مشاوران دکوراسون راه حل های متنوعی برای بزرگتر نشان دادن فضای کابین دوش های شیشه ای ارائه می دهند که با انجام چند کار ساده می توان به نتیجه ای مطلوب رسید.

 

چند راه حل برای بزرگتر نشان دادن فضای کابین دوش حمام

1) وسایل ساده و کلاسیک

هنگام انتخاب وسایل حمامتان همواره به خاطر داشته باشید که فضای کابین حمام شما کوچک است و در انتخاب وسایل، آنهایی را که ساده تر و با ترکیب رنگی روشن تری هستند را انتخاب کنید.

2)نور طبیعی

استفاده از عنصر نور طبیعی از عوامل مهم در دکوراسیون به حساب می آید. برای داشتن نور طبیعی در کابین حمامتان می توانید  دریچه ای کوچک در فضای کابین حمام ایجاد کنید.

3)استفاده از آینه

آینه عنصری جدایی ناپذیر از فضای حمام ها می باشد. هر چه ابعاد آینه بزرگتر باشد فضای حمامتان را بزگتر نمایش می دهد.

4)حذف وسایل اضافی از کابین دوش شیشه ای

بی نظمی و شلوغی فضای کابین حمام حتی اگر روزانه برای تمیز کردن آن تلاش کنید تلاشتان را بی فایده می کند. وسایلی مانند قفسه های اضافی و وسایل دکوری را از کابین دوش شیشه ای حذف کنید تا فضای حمامتان بزرگ تر به نظر برسد.

5) رنگ

استفاده از رنگ های روشن تاثیر بسزایی در بزرگ تر نمایش دادن فضا دارد. برای  حمام استفاده از رنگ های سبز روشن، سفید و ارغوانی پیشنهاد می شود.

 

 

 شرکت کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس