دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام

 برای اینکه حمامی زیبا و شیک داشته باشید رعایت موارد زیر می تواند راهنمایی خوبی در این زمینه برایتان باشد:

 

از فضای حمام به درستی استفاده کنید

برای حداکثر استفاده از فضای حمام، می توایند از انواع کابینت های سرویس بهداشتی استفاده کنید. در بیشتر مواقع کاسه سرویس بهداشتی درون این کابینت قرار می گیرد که زیبایی حمام را حفظ می کند.

 

 

حمام ساده و مدرن

مصالح مدرن با ترکیب اجزاء ظریف در حمام فضایی ساده و مدرن را در حمامتان به وجود می آورد. برای جلوه بیشتر بخشیدن به حمام می توانید از موزاییک های مدرن خاکستری استفاده کنید.

 

حمام شیک

برای این که حمام شیکی داشته باشید می توانید از ترکیب رنگی آبی مایل به طوسی استفاده کنید و دقت کنید سایر اجزای حمام را به رنگ سفید انتخاب کنید. برای ایجاد فضایی کلاسیک در حمام می توانید از تخته های چوبی در حمام استفاده کنید.

 

حمام مرتب

در سرویس بهداشتی های کوچک می توانید از انواع قفسه های دیواری استفاده کنید. استفاده از یک قفسه هم رنگ پشت توالت فرنگی می تواند  ترکیب زیبایی برای حمامتان به وجود آورد. این ایده دکوراسیون دستشویی برای کسانی که می خواهند جای زیادی برای وسایل هایشان داشته باشند عالی است.

 

دکوراسیون حمام

 

دکوراسیون حمام کوچک

آینه های بزرگ در دکوراسیون منزل کوچک می تواند فضا را بزرگ تر جلوه دهد. همچنین این مسئله در رابطه با دکوراسیون حمام کوچک هم صدق می کند.

 

دکوراسیون حمام بزرگ

برای حمام های بزرگ و عریض بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید تا کوچک تر و گرم تر و در عین حال شیک تر به نظز برسد. به این منظور می توانید از تابلوهای تزئینی و دکور های چوبی برای دکور حمام استفاده کنید. برای این که فضای حمامتان تبدیل به محیطی گرم و دنج شود می توانید از حوله های طرح دار و پوشش دیواری نقش دار استفاده کنید.

 

 

پیج اینستاگرام لاریس

 

کلمات کلیدی

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس