چرا کابین دوش شیشه ای را انتخاب کنیم؟

چرا کابین دوش شیشه ای را انتخاب کنیم؟

کابین دوش شیشه ای و اهمیت استفاده از آن

بعد از یک روز سخت کاری یک دوش آب گرم می تواند خستگی رو از تن بیرون کنه، اما اگه این فضا زیبایی و جذابیت نداشته باشه شاید اشتیاقی به استفاده از این محیط نداشته باشیم.

اگر فضای کابین دوش حمام شما به طور مناسبی طراحی شده باشد، دوست دارید هر روز حمام کنید و خستگی یک روز کاری و سخت را بر طرف کنید.

 

کابین دوش شیشه ای چیست؟

کابین دوش شیشه ای، محوطه ای است با پنل پشتی و جلویی، از این رو تمام سطوح داخلی آن ضد آب است و به همین دلیل می توان از کاشی کردن دیواره های پشتی کابین حمام صرف نظر کرد.

در دنیای مدرن امروز در بیشتر کشورها به جای استفاده از وان که فضای بسیار زیادی از حمام را می گیرد از پاراوان های مخصوص دور دوشی استفاده می شود. مزیت این  این پاراوان ها این است که هیچ گونه اختلاف سطحی را در حمام ایجاد نمی کنند و دور فضای دوش به وسیله  کابین دوش شیشه ای پوشانده می شود.

 

دلیل انتخاب کابین دوش شیشه ای چیست؟

هدف از استفاده کابین دوش شیشه ای و دور دوشی در حمام ها و سرویس ها، جلوگیری از پاشیدن آب به اطراف و حفظ حریم شخصی انسان ها می باشد. در صورت استفاده از کابین حمام و دوردوشی، در زمان استحمام، آب های کثیف به اطراف پاشیده نمی شود و از طرف دیگر بخار آب به سمت سقف هدایت شده و در نتیجه محیط حمام  تمیز باقی خواهد ماند.

 

کابین حمام

 

نکاتی که هنگام خرید کابین دوش شیشه ای باید در نظر بگیرید

- ابعاد فضای حمامتان را هنگام انتخاب کابین دوش شیشه ای در نظر داشته باشید

- متریال هایی که در قسمت های متحرک کابین دوش مانند درب آن و در دور دوشی استفاده می شود را مورد بررسی قرار دهید تا از مرقوب ترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده شده باشد.

- چسب، فتیل و لاستیک های مورد استفاده در کابین دوش شیشه ای اهمیت زیادی دارند. دقت داشته باشید در صورتیکه از درزگیر نا مناسب استفاده کنید سیستم کابین حمام به زودی ناکارآمد شده و لاستیک ها تغییر رنگ می دهند.

-در انتخاب رنگ پروفیل ها و قسمت های آلومینیومی کابین حمام نیز دقت کنید که کیفیت خوبی داشته باشد تا در طول زمان تغییر رنگ ندهند.

- گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش از مواردی است که هنگام خرید کابین دوش شیشه ای باید به آن توجه داشته باشید.

برای مشاوره و انتخاب بهترین کابین دوش و همچنین اطلاع از قیمت کابین دوش با مشاوران ما در لاریس تماس بگیرید.

 

 شرکت کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس