تاثیر کابین دوش شیشه ای حمام بر دکوراسیو ...

تاثیر کابین دوش شیشه ای حمام بر دکوراسیون

 

بیایید یک حمام رویایی را در ذهن مجسم کنیم. اولین چیزی که در یک حمام رویایی تجسم کردید چه بود؟ بخواهیم صادقانه بگوییم همیشه در تصور یک حمام رویایی ذهنمان دو مسیر را انتخاب می‌کند. یا اگر کلاسیک پسند باشیم حمامی را برایمان تداعی می‌کند که در گوشه‌ای از آن وان زیبایی خودنمایی می‌کند یا اینکه اگر شیک و مدرن پسند باشیم حمامی را جلوی چشمانمان می‌آورد که به صورتی شیک و شیشه‌ای طراحی شده است و دوش آن در اطراف خود یک کابین دارد.

اگر دقت کنید دومی برای نشان دادن دکوراسیونی زیبا و لاکچری جدیدتر است و امتیاز بالاتری می‌گیرد. اگر در فکر دکوراسیونی زیبا برای حمام خود هستید ما به عنوان یک همراه کنارتان هستیم تا تجربه‌هایمان را با شما به اشتراک بگذاریم و اثر کابین دوش شیشه‌ای بر دکوراسیون حمام را برای شما برمی‌‌شماریم که انتخاب نهایی شما خیره کننده‌تر از همیشه به نظر برسد.

کابین دوش لاریس

 

کابین دوش شیشه‌ای چیست؟

شاید بهتر باشد که در همین اول شروع بحثمان تعریفی از کابین دوش شیشه‌ ای داشته باشیم. کابین دوش شیشه‌ای فضای بسته‌ای که در داخل حمام و در دور دوش حمام نصب شده است که به وسیله‌ی یک دیوار شیشه‌ای از بقیه‌ی فضای حمام جدا می‌شود.

کابین دوش‌ها در سه مدل ساده و جکوزی‌دار و حمام مستر است که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و شما با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. در ادامه به هر کدام از آن‌ها به طور مختصر خواهیم پرداخت.

 

کابین دوش

 

اثر کابین دوش شیشه‌ای بر دکوراسیون حمام

رویای داشتن حمامی جذاب و متناسب با معیارهای دنیای مدرن آرزوی خیلی از مردم و به ویژه تازه عروس و داماد‌های سرزنده است. ولی آپارتمان‌های کوچک امروزی این آرزو را برای 90% مردم امری ناممکن کرده است و همه فکر می‌کنند چنین فضای کوچکی هیچگاه قابلیت تبدیل شدن به یک فضای شیک و نشاط آور را ندارد ولی خبر خوشحال کننده اینجاست که ایجاد یک دکوراسیون شیک با کابین دوش شیشه‌ای نه تنها امکان پذیر است بلکه ظاهری بسیار جذاب را به بخش مهم و آرامش بخش خانه‌ی شما می‌دهد. در حالی که آرامش حمام شما را بیشتر می‌کند، دیزاینی شیک و مناسب برای انواع فضاها بزرگ و کوچک نیز است. اثر کابین دوش شیشه‌ای بر دکوراسیون حمام هم نظر شما را جلب می‌کند و هم نقاط قوت زیادی دارد که در موردشان حرف خواهیم زد.

 

کابین دوش اتاق خواب

 

اثر کابین دوش ساده بر دکوراسیون حمام

کابین دوشی ساده در واقع یک اتاق کوچک در زیر دوش است. این کابین‌ها سقف و کف دارند و دور تا دور آن با شیشه محصور شده است. این کابین‌ها دوش سقفی و دستی و همچنین تهویه و روشنایی دارند. قیمت آن پایین‌تر از کابین جکوزی‌دار است. زیبایی مختص به خود را دارد و به طور مسقف در حمام نصب می‌شود.

 

کابین حمام

 

کابین شیشه ای سونا جکوزی و دکوراسیونی جذاب

این کابین‌ها علاوه بر کل ویزگی‌هایی که برای کابین‌های ساده برشمردیم، بسیار پیشرفته‌تر از کابین‌های ساده هستند. مجهز به سیستم‌های ماساژور کمر و پا، سونای بخار سیستم پخش صوتی، ریموت و دماسنج برای کنترل دمای کابین هستند. طراحی‌های بسیار شکیل و متنوعی دارند که علاوه بر چشم‌نواز کردن حمام در خاص شدن دکوراسیون حمام شما جایگاه منحصر به فردی خواهند داشت.

 

تجربه‌ی نهایت تفاوت با حمام مستر شیشه‌ای

بسیاری از طراحان پروژه‌های بزرگ، امروزه در خانه‌های بزرگ اتاق خواب دو نفره‌ی والدین را تحت عنوان اتاق مستر نامگذاری می‌کنند. از سری ویژگی‌های اتاق مستر این است که ابعاد بسیار بزرگی دارد و سرویس بهداشتی و حمام آن لزوما داخل اتاق و جدا از سایر بخش‌های خانه است. برای کاربردی‌تر و خصوصی‌تر کردن اتاق مستر به جای حمام‌های کلاسیک و معمولی از یک حمام شیشه‌ای بهره می‌گیرند. این ایده‌ی جذاب که به نام‌های حمام مستر شیشه‌ای، کابین دوش اتاق خواب یا دوش مستر خوانده می‌شود به شما در داشتن یک اتاق خواب مجهز و زیبا کمک می‌‌کند.

حمام مستر شیشه‌ای به دلیل زیبایی و کاراییِ به جای خود در منحصر به فرد کردن دیزاین  و تنوع آن از سایر موارد طراحی، توجه طراحان زیادی را به خود جلب کرده است. زیرا شیشه‌های به کار برده شده در آن، چه به صورت شفاف چه به صورت مات و طرح‌دار دست دیزاینر را برای انتخاب سایر آپشن‌های زیبایی در اتاق باز می‌گذارد و با این نوع دیزاین اتاق بزرگتر از حالت عادی دیده می‌شود.

 

نقات قوت کابین‌ دوش شیشه‌ای از نظر طراحان دکوراسیون

  1. کابین دوش شیشه‌ای بعد از مدتی استفاده و کهنه شدن قابل تعویض و بازسازی و نوسازی است و می‌توانید در هر بازسازی دکوراسیون آن را تغییر دهید.
  2. فضای کوچک حمام شما را بزرگتر از حد معمول نشان داده و فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل و دیگر تزئینات در اختیار دارید.
  3. از پاشیده شدن و تماس مستقیم آب با وسایل بیرون کابین جلوگیری می‌کند. پس می‌توانید هر نوع دکوراسیونی که تحمل فضای مرطوب حمام را دارد برای فضای باقی مانده‌ی پشت کابین دوش شیشه‌ای اتخاذ کنید.
  4. از تماس دائمی بخارات آب و آسیب‌های ناشی آز آن بر روی در چوبی، آیینه، کابینت‌های چوبی و حتی دیوارهای حمام جلوگیری می‌کند و نیمه‌ی عمر آن‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  5.  کابین دوش شیشه‌ای فضایی که شما در آن قرار می‌گیرید را ایزوله می‌کند و این به حفظ حرارت و زودتر گرم شدن حمام کمک می‌کند.
  6. در فضاهایی که حمام و سرویس بهداشتی با هم قرار گرفته‌اند، بعد از چند دقیقه اطراف کابین را بخار فرا می‌گیرد و مانند دیواری حائل در می‌آید که امکان استفاده‌ی همزمان از حمام و سرویس بهدشتی را می‌دهد.
  7. ظاهری زیبا و دلنشین و آرامش بخش را به حمام شما عرضه می‌کند و خستگی روزانه‌ی شما را به کلی برطرف می‌کند.

 

حمام شیشه ای لوکس

 

معیارهای مهم در انتخاب دوش حمام شیشه‌ای

برای انتخاب کابین دوش شیشه‌ای نیازی نیست که حتما بر اساس کاتالوگ‌های موجود در بازار انتخاب کنید. انتخاب یک طرح متناسب با دکوراسیون منزلتان یا ایده‌ای که در ذهن دارید احتمالا شما را خوشحالتر خواهد کرد.

کابین دوش شیشه‌ای در دو مدل وجود دارد: فریم‌دار و بدون فریم، انتخاب یکی از اینها به دکوراسیون منزل و حمام شما بستگی دارد ولی به طور معمول در کابین دوش شیشه‌ای اتاق خواب از مدل فریم‌دار استفاده می‌شود که در آن از شیشه‌ی سکوریت شش میل بهره می‌گیرند که در داخل فریمی از جنس بیلت نو آلومنیوم قرار می‌دهند. درب این نوع کابین‌ها به طور کامل آب بندی شده است و به صورت ریلی تعبیه شده است.

کابین دوش‌های شیشه‌ای مدل‌های مختلفی دارند که آنها را بررسی می‌کنیم:

فریم‌دار ریلی: از جنس شیشه‌ی نشکن شش میل است که در داخل قاب الومینیومی قرار گرفته و با پنچ و یا پیچ به دیوار وصل می‌شود. قاب آنها ضد زنگ بوده و رنگ‌های طلایی و سفید و نقره‌ای و ... را دارد.

 مدل فریم لس ریلی: در این مدل از شیشه‌ی نشکن 10 میل استفاده شده است. قاب ندارد و با چند عدد بست به دیوار اتصال پیدا می‌کند. در این نوع کابین‌ها به صورت کشویی با استفاده از ریل استیشن در قسمت پشتی شیشه تعبیه شده است.

مدل فریم لس لولایی: از شیشه‌ی سکوریت 10 میل در این مدل استفاده شده است. استیل است و قاب ندارد و با چندین بست به دیوار متصل شده است. در این مدل در به صورت لولایی به شیشه‌های اطراف وصل شده و باز و بسته می‌شود.

شیشه‌های سکوریت مقاومت بالاتری در برابر تغییرات دمایی آب دارد.

 

دوش حمام لوکس

 

قیمت کابین دوش شیشه‌ای

یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در خرید همه‌ی لوازم، قیمت کالا است. در مورد کالاهای لوکس این قیمت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. رنج قیمت کابین‌ها بر اساس موارد زیر می‌تواند متغییر باشد:

  • ضخامت فریم استفاده شده در ساخت کابین هر چه بیشتر باشد قیمت را بالاتر می‌برد.
  • پر کننده‌ی فریم که شیشه‌ی نشکن یا طلق پلکسی گلاس است در تعیین قیمت نقش دارد.
  • نوع رنگ فریم که می‌تواند یکی از دو مورد الکترواستاتیک کوره‌ای یا پودری باشد.
  • دستگیره‌ی استفاده شده در آن که میتواند یکی از انواع استیلی، ABS یا اکریلیلی باشد. که این ورق‌ها از ورقه‌های سرامیکی و کامپوزیتی پرهزینه‌تر می‌باشند.
  • چرخ‌های کابین که می‌تواند پلاستیک یا بلبرینگی باشد.
  • ابعاد کابین سفارش داده شده قیمت را بالا یا پایین می‌برند. ابعاد کابین‌های دوش شیشه‌ای از 80×80 تا 120×180 می‌تواند باشد.
  • هزینه‌ی حمل و نقل و همچنین نصب کابین بر قیمت کلی موثر است.
  • نوع مدل و شکل انتخاب شده قیمت را نوسان می‌دهد.
  • طرح و رنگ و نوع اجزای تشکیل دهنده‌ی آن و همچنین تجهیزات سفارش داده شده توسط مشتری، برای نمونه نوع دوشی که در آن‌ها نصب شده است متفاوت است و بر قیمت تاثیر می‌گذارد. وجود تهویه، ‌سیستم روشنایی، پخش صوتی و... از جمله تجهیزاتی است که قیمت کابین دوش شیشه‌ای را تغییر می‌دهد.

 

در این مقاله با هم سفری به دنیای دوش‌ها و حمام‌های رویایی داشتیم، زیبایی خیره کننده‌ی هر کدام را دیدیم و حالا که اطلاعات خوبی در مورد مزیت‌های کابین دوش شیشه‌ای پیدا کرده‌اید، با خیالی راحت‌تر می‌توانید طرح دلخواهتان را برای چیدن یک دکوراسیون جدید داشته باشید. خاص بودن یک خانه‌ی زیبا و دکوراسیونی جذاب را با داشتن برنامه و ایده‌های جدید تجربه کنید. طرح‌های کلاسیک و سلیقه‌ی مادربزرگ‌ها را کنار گذاشته و ایده‌های دنیای مدرن امروز را با سایت ما دنبال کنید.

 

 

حمام شیشه ای

 

 

کلمات کلیدی

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس