انتخاب سیستم دوش کابین دوش حمام

انتخاب سیستم دوش کابین دوش حمام

هیچ چیز رضایت بخش تر از طراحی جدید و معاصر برای کابین دوش نیست که در نهایت یک تجربه حمام لوکس را ارائه می دهد.

بنابراین اگر شما تصمیم به استفاده از کابین حمام گرفته اید دوست ندارید هنگام دوش گرفتن تجربه ای از تغییر مداوم دمای آب داشته باشید که لحظه ای داغ است و ثانیه ای دیگر یخ می زند! به همین دلیل مهم است که سیستم دوش مناسب را برای طراحی کابین حمام خود نصب کنید ، که بهترین عملکرد را تجربه کنید.

برای مشاوره و راهنمای خرید کابین دوش حمام با کارشناسان ما در لاریس همین الآن تماس بگیرید.

 

تلفن :

02188615388

02188615389

09022950408

 

همچنین باید در مورد اینکه سیستم دوش کابین حمام با سیستم لوله کشی شما در خانه چگونه کار می کند، فکر کنید. ما می دانیم که حمام هر خانه متفاوت است و می تواند یکی از سه سیستم لوله کشی مختلف را نصب کند: سیستم گرانش ، سیستم تحت فشار یا سیستم ترکیبی . از هر سیستم لوله کشی که در خانه خود نصب کرده باشید ، سیستم دوش گرفتن وجود دارد ، اما همیشه بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد نصب دوش ، بررسی کنید که چه نوع دوش بهتر است.

سیستم های مختلف دوش کابین حمام

سیستم های دوش انواع مختلفی دارد: سیستم های دوش برقی ، دیجیتالی و همچنین دوش ترموستاتیک و دوش معمولی . همچنین ممکن است شما دوست داشته باشید که ویژگی های مختلف سیستم دوش خود را در نظر بگیرید زیرا بسیاری از گوشی و سرهای دوش می توانند یک یا چند منظوره باشند.

سر دوش چند منظوره می تواند حالت های مختلفی داشته باشد. نوع سیستمی که انتخاب می کنید بستگی به نوع سیستم لوله کشی منزل شما و نوع دوش مناسب حمام شما برای نصب در کابین حمام شما دارد.

دوش های دستی کابین دوش

 

سیستم دوش کابین حمام

دوش دستی یک سیستم دوش است که بیشتر افراد با آن آشنا هستند . دوش های دستی می توانند به صورت یک دوش نصب شده و یا با یک گوشی دوش استفاده شوند . به سادگی شیر های آب را روشن کنید (همانطور که می خواهید یک حمام را پر کنید) سوئیچ چرخش را بکشید و به جای آن آب از طریق سر دوش جاری می شود.

دوش های ترموستاتیک کابین دوش حمام

دوش ترموستاتیک کنترل کامل دما را به شما می دهد. شبیه به دوش دستی ، دوش ترموستاتیک آب را از منبع موجود آب می گیرد ، اما برخلاف دوش دستی ، دوش ترموستاتیک دمای آب را ثابت تنظیم می کند . حتی وقتی از شیر آب در جای دیگر خانه استفاده می شود!

دوش برقی کابین دوش

 

دوش برقی کابین حمام

دوش های برقی معمولاً برای خانه هایی که آب داغ ایجاد شده توسط دیگ بخار کم است ، دوش انتخابی است. برخلاف دوش دستی دوش های برقی آب را از منبع آب سرد دریافت می کنند ، جایی که توسط عناصر گرمایش داخل واحد دوش گرم می شود.

از آنجا که یک واحد دوش برقی کاملاً جدا از سیستم آب گرم شما است ، شما می توانید در یک لحظه آب داغ داشته باشید . این بدان معناست که یک دوش برقی آماده استفاده روزانه است ، بنابراین لازم نیست نیم ساعت قبل از دوش گرفتن آب گرم را روشن کنید.

بدون در نظر گرفتن سیستم لوله کشی ، از دوش های برقی می توان در هر خانه استفاده کرد ، زیرا دوش آب را از منبع آب سرد دریافت می کند و آن را درون خود گرم می کند. با این حال ، اگر سیستم گرانشی دارید ، احتمالاً از سیستم دوش برقی خود فشار بسیار بهتری خواهید گرفت.

دوش دیجیتال کابین حمام

 

دوش دیجیتال کابین دوش

دوش دیجیتال انقلابی در فن آوری دوش است. این روش به روش بسیار مشابهی در دوش معمولی یا دوش برقی کار می کند ، اما به شما امکان کنترل بیشتر دما را می دهد.

یک دوش دیجیتال به شما امکان می دهد دمای مناسب را روی پنل دیجیتال دوش بی سیم نصب شده در دوش تنظیم کنید. از آنجا که قابل برنامه ریزی هستند ، می توانید دوش را روی حالت گرم کردن تنظیم کنید ، که قبل از ورود به کابین دوش حمام، آب را به آرامی در دمای دلخواه خود قرار دهد- بنابراین نیازی نیست که با انگشت دمای آب را تست کنید یا در مقابل دیوار بایستید تا از سوختن با آب داغ جلوگیری نکنید. پنل دیجیتال بی سیم کنترل کاملی را در مورد دما و جریان آب حمام به شما می دهد ، بنابراین می توانید آن را متناسب با ترجیحات شخصی خود برنامه ریزی کنید.

دوش دیجیتال یک انتخاب مدرن عالی از دوش است که تجربه لوکس و راحتی را برای هر خانه به همراه دارد.

برای مشاوره و تهیه کابین حمام مناسب با متراژ منزلتان با کارشناسان ما در لاریس در ارتباط باشید.

 

تلفن :

02188615388

02188615389

09022950408

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس