6 نکته برای دکوراسیون کابین حمام

6 نکته برای دکوراسیون کابین حمام

کابین حمام نقش مهمی در زندگی روزمره بازی می کند. کابین دوش حمام معمولاً اولین مکانی است که در ابتدای روز به آن پناه می آورید و اغلب آخرین محلی است که قبل از پایان شب به آن می روید.

احتمالاً بیشتر از آنچه تصور می کنید در کابین دوش خود زمان سپری می کنید. بنابراین ، منطقی نیست که آن را به شکلی تزئین کنیم که آن را به مکانی لذت بخش تبدیل کند؟

 

البته دکوراسیون کابین دوش شیشه ای می تواند یک فرایند بسیار پیچیده باشد ،مگر اینکه ایده خوبی برای شروع داشته باشید و بدانید کدام کارها را انجام دهید. هنگام تزئین کابین حمام ، ایده ها ممکن است به سختی به وجود بیایند. خوب ، ما برای این مورد راه حل داریم. ما لیستی از ایده ها و نکات تزئین حمام را گردآوری کرده ایم و دوست داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. این ایده های مدرن برای تزئین کابین دوش  معمولاً آسان است  و در عین حال کم هزینه هستند. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از ایجاد تغییرات دائمی در حمام ، از مدیر املاک خود اجازه بگیرید. ادامه مطلب را از دست ندهید:

 

1. حمام خود را بزرگ تر جلوه دهید

مطمئناً ، همه دوست دارند یک حمام لوکس و بزرگتر داشته باشند. این به معنی اتاق توالت ، سینک ، آینه ، دوش ، و اگر خوش شانس باشید ، وان است. اما فقط به این دلیل که شما یک حمام بزرگ ندارید ، لزوماً به معنای این نیست که نمی توانید حمام بزرگی داشته باشید. با انتخاب دکوراسیون مناسب و استفاده از برخی ایده های تزئینات کابین دوش برای آپارتمان های کوچک ، می توانید احساس فضای بزرگ را در حمام  خود  وجود آورید.

 

2. دوش کابین حمام را پنهان نکنید

به احتمال زیاد قسمت اعظم فضای کابین حمام شما توسط دوش گرفته می شود. به این ترتیب ، وقتی آن را با پرده دوش مات می پوشانید ، سدی مصنوعی ایجاد می کنید که باعث می شود حمام بسیار محدودتر به نظر برسد. پرده های دوش مات را با نوع روشن آن تعویض کنید تا فضای حمام شما در همه زمان ها قابل مشاهده باشد و اگر کابین دوش شیشه ای دارید آن شیشه را تمیز و شفاف نگه دارید.

 

3. فضای کابین دوش را با رنگ های روشن دکوراسیون کنید

هنگامی که صحبت از ایده های دکوراسیون کابین دوش حمام می شود ، طرح های رنگی می توانند تفاوت قابل توجهی را ایجاد کنند. رنگ های سبک تر (به طور خاص رنگ سفید) این امکان را دارند که یک اتاق بزرگتر به نظر برسند ، اما حتی انتخاب های کمتر آشکار (به عنوان مثال ایده های تزئینات حمام زرد یا مواردی که از ترکیب مکمل رنگهای روشن تر استفاده می کنند) می توانند تأثیر یکسانی داشته باشند. از این واقعیت استفاده کنید؛ حمام خود را تا حد ممکن با رنگهای روشن تزئین کنید. وسایل روشن ، دیوارهای روشن ، کمد ها و پیشخوان های روشن و حتی فرش های حمام روشن همگی می توانند به ایجاد احساس جادار  بودن فضای کابین دوش شیشه ای کمک کنند.

 

4. استفاده از نور در فضای کابین حمام

به نظر می رسد طبیعی است که بخواهیم یک حمام کوچک را در سایه ها پنهان کنید ، اما واقعیت این است که انجام این کار تنها باعث می شود کابین دوش احساس گرفتگی و ناخوشایندی داشته باشد. درعوض ، خرید وسایل روشنایی را در نظر بگیرید تا آن سایه ها را از بین ببرید. لامپ های کم نور را انتخاب کنید که یک نور نرم و سفید ایجاد می کند ، نه آنکه زرد-نارنجی خشن باشد. همچنین ، در نظر بگیرید که پنجره ها را پرده نکشید ، زیرا این امر باعث می شود نور طبیعی بیشتری به داخل حمام بیفتد . اگر نگرانی از حریم خصوصی است ، با استفاده از اسپری که می توان در اکثر فروشگاه های سخت افزار و لوازم خانگی خریداری کرد ، می توان امکان دید از بیرون را از کابین حمام گرفت. این اجازه می دهد تا نور به داخل حمام وارد شود در حالیکه از بیرون از حمام هیچ دیدی به داخل ندارد.

 

5. آینه را به دکوراسیون کابین دوش خود اضافه کنید

آینه ها توهم عمق را فراهم می کنند ، بنابراین استفاده از آنها به همراه ایده های دیگر دکوراسیون حمام کوچک همیشه یک مزیت است. در صورت امکان آینه های کوچک را با بزرگتر تعویض کنید و روشنایی را طوری قرار دهید که بتواند مستقیماً از آینه منعکس شود و اثر آن را دو چندان کنید. همچنین اگر فضای دیوار را دراختیار دارید ، یک آینه را روی دیوار روبروی سینک نصب کنید. این امر باعث می شود فضای حمام را بسیار بزرگتر از آنچه به نظر می رسد نشان دهد . آینه های قرار گرفته در بالا می توانند به جلوه ای مشابه با فضای بزرگ دست یابند و به خصوص در حمام هایی که ممکن است هیچ پنجره ای نداشته باشند بسیار زیبا هستند.

 

 

دکوراسیون کابین حمام

 

 

6. کاغذ دیواری عمودی راه راه را برای دکوراسیون کابین حمام امتحان کنید

اگرچه بسیاری از مردم از استفاده از کاغذ دیواری در حمام خودداری می کنند ، انواع کاغذ دیواری وجود دارد که به طور خاص طراحی شده اند تا بتوانند در برابر اثرات منفی استفاده از حمام مقاومت کنند. برخی از کاغذ دیواری های شیک را پیدا کنید که دارای نوارهای عمودی باشد ، زیرا این باعث می شود سقف شما بلندتر به نظر برسد و فضای حمام را بزرگتر نشان می دهد. همه جوامع آپارتمانی اجازه نصب کاغذ دیواری (حتی کاغذ دیواری موقت) را نمی دهند ، بنابراین قبل از شروع پروژه خود حتماً با مدیر املاک خود تماس بگیرید.

 

تماس با ما

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس