مزایای استفاده از کابین دوش بدون فریم

مزایای استفاده از کابین دوش بدون فریم

انتخاب بین کابین حمام بدون فریم و کابین دوش با فریم واقعا انتخاب سختی است، برای همین اعضای تیم لاریس می خواهد اطمینان حاصل کند که شما تمام مزایای استفاده از کابین دوش حمام بدون فریم را می دانید.

هنگامی که تصمیم خود را گرفتید روی ما حساب کنید.

 

مزایای کابین حمام بدون فریم

در اینجا 5 مورد از مزایای استفاده از کابین دوش بدون فریم را برایتان شرح می دهیم:

  • شما می توانید از کابین دوش بدون فریم در هر ابعاد و سایزی استفاده کنید و این مورد دست شما را در طراحی فضای کابین دوش باز می گذارد. برای فضاهای بزگ و همچنین فضاهای کوچک شما می توانید از نوع بدون فریم کابین دوش شیشه ای به راحتی استفاده کنید و فضای حمامتان را به زیبایی دکوراسیون کنید.

 

  • استفاده از کابین دوش بدون فریم به نور اجازه عبور در فضای حمام می دهد. هیچ کس دوست ندارد در فضایی تاریک در یک حمام دوش بگیرد، و این موضوع از لذت دوش صبحگاهی یا هنگامی که بعد از یک روز کاری سخت می خواهید دوش بگیرید می کاهد. کابین حمام بدون فریم اجازه عبور نور طبیعی و نور مصنوعی را در فضا می دهد و این امر به بهبود دید در فضای کابین دوش شیشه ای کمک می کند.

 

  • استفاده از کابین دوش بدون فریم باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. پرده های دوش و درب های کشویی کابین حمام می توانند چشم انداز دید شما را قطع کنند و باعث می شود فضای حمام کوچکتر از اندازه اصلی آن به نظر برسد، بنابراین اگر فضای حمامتان کوچک است استفاده از کابین دوش بدون فریم بهترین انتخاب ممکن بین گزینه های موجود است.

 

  • کابین دوش بدون فریم جرم نمی گیرد چرا که این نوع از کابین دوش یراق آلاتی اطراف خود ندارند فضایی برای جمع شدن آب و صابون و جرم گرفتن وجود ندارد.

 

  • نظافت کابین حمام بدون فریم بسیار ساده است. تمیز کردن و نظافت حمام از آن دسته فعالیت هایی است که کمتر کسی می تواند به آن علاقمند باشد. بنابراین استفاده از کابین حمام بدون فریم بهترین انتخاب است چرا که نظافت آن به راحتی انجام می شود.

 

بهترین کابین دوش های بدون فریم در مجموعه لاریس

شرکت لاریس تولید کننده کابین دوش حمام لاکچری با پشتوانه سال ها تجربه خلاقیت و نوآوری متخصصین خود در صنعت کشور از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید کابین دوش شیشه ای، پارتیشن حمام و دور دوشی آغاز نموده است.

 

 

تماس با ما

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس