راهنمای خرید لوازم کابیین حمام

راهنمای خرید لوازم کابیین حمام

نکته جالب در مورد  کابین حمام ها این است که می توان آنها را به روش های مختلفی طراحی کرد. در این راهنمای خرید لوازم کابین حمام به شما می گوییم چگونه می توانید به زیبایی فضای کابین حمامتان را دکوراسیون کنید:

 

موارد کلیدی که قبل از خرید لوازم کابین دوش حمام باید در نظر بگیرید

آماده سازی همیشه مهم است! قبل از اینکه اقدام به خرید لوازم دکوراسیون برای کابین دوش حمامتان کنید ، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بنابراین ، با طرح این سؤالها از خودتان شروع کنید:

  1. ابعاد دقیق کابین حمام شما چیست؟
  2. به چه مقدار فضای اضافه در کابین حمام نیاز دارید؟
  3. دنبال چه سبکی از کابین دوش هستید؟
  4. کدام محصولات برای کابین حمام شما ضروری است؟
  5. بودجه کلی شما برای لوازم کابین دوش شیشه ای چقدر است؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند هنگام خرید ، بدانید دقیقا دنبال چه چیزی باشید. به علاوه ، شما اطمینان حاصل می کنید محصولاتی را خریداری می کنید که در واقع مناسب فضای کابین حمام شما است و مورد پسند شما واقع می شود.

 

انواع مختلف لوازم کابین دوش

نیازی به گفتن نیست ، مجموعه های متلفی از لوازم دکوراسیون کابین حمام برای خرید شما وجود دارد. نگاهی گذرا در وب سایت ما به شما نشان می دهد که گزینه ها به ظاهر بی پایان هستند! همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین ممکن است لوازمی که شما برای دکوراسیون حمامتان انتخاب می کنید در هیچ حمام دیگری نبینید.  اما ، بیشتر حمام ها به این موارد ضروری نیاز دارند:

 

کاشی کف و دیوار کابین حمام

هر حمام نیاز به نوعی کاشی کاری در اطراف دیوارها دارد. بعضی از حمام ها فضای کامل دیوار را کاشی می کنند ، اما برخی دیگر فقط در نزدیکی دوش و سینک کاشی کاری دارند. در هر صورت ، کاشی ها مناسب حمام هستند زیرا در مقابل رطوبت بسیار بهتر از دیوارهای رنگی یا کاغذ دیواری عمل می کنند.

در مورد کاشی های کف نیز همین اصل صحت دارد . آنها مناسب ترین انتخاب برای کابین حمام هستند. باز هم ، مدل های مختلفی از کاشی های کف و دیوار وجود دارد که شما می توانید نسبت به سلیقه خودتان آنها را برای کابین دوش انتخاب کنید.

 

کابینت کابین حمام

در صورت نیاز به فضای اضافی ، کابینت حمام نیز وجود دارد. این کابینت ها از نظر اندازه متفاوت هستند و می توانند در هر جای کابین حمام قرار بگیرند. برخی افراد کابینت ایستاده را که می توان در گوشه ای قرار داد را انتخاب می کنند ، در حالی که عده ای دوست دارند که آنها را در اطراف آینه بالای سینک نصب کنند.

 

تاثیر آینه در کابین حمام

کابین حمام شما باید حداقل یک آینه داشته باشد. آینه فضا را بزرگتر جلوه می دهد . اما مهمتر از همه ، این امکان را به شما می دهد که هنگام مسواک زدن یا شستن صورت خود به خودتان نگاه کنید. آنها در انواع مختلفی از سبک ها قرار دارند ، بنابراین به راحتی می توانید بهترین سبک خودتان را پیدا کنید.

 

برخی اصطلاحات لوازم کابین حمام که باید بدانید

در اکثر موارد ، خرید لوازم حمام خیلی پیچیده نیست. اما ، در حین خرید چند مورد وجود دارد که باید احتیاط کنید. در درجه اول ، این چیزها حول مواد مورد استفاده در لوازم وجود دارد:

MDF: به ماده ای بنام fibreboard با چگالی متوسط ​​اشاره دارد. این مخلوط از الیاف چوب و چوب نرم است و بسیاری از کابینت های حمام از آن ساخته شده است. این یک ماده با کیفیت بالا است و اغلب از MFC گرانتر است. همچنین می توانید آن را در رنگ های مختلفی پیدا کنید.

MFC: یک ماده ارزان قیمت است که هنوز هم بسیار قوی و انعطاف پذیر است. اما فاقد توانایی ضد آب بودن MDF است و به اندازه آن قابل توجه نیست.

آسان بسته شو: برخی از کابینت ها یا کشوها به عنوان آسان بسته شو توصیف می شوند. به عبارت ساده تر ، این بدان معنی است که وقتی بسته می شوند ، آنها هیچ صدایی ایجاد نمی کنند. آنها مکانیسمی دارند که باعث کاهش سرعت بسته شدن می شود و تضمین می کند که نرم بسته شود.

 

چیزهایی که باید هنگام خرید لوازم کابین دوش شیشه ای به آن فکر کنید

 

 

لوازم دکوراسیون کابین حمام

 

 

درباره مواردی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید صحبت کردیم، اکنون زمان آن رسیده است که درباره مواردی که هنگام خرید لوازم کابین حمام باید در نظر بگیرید صحبت کنیم.

 

دکوراسیون حمام مدرن یا سنتی؟!

تفاوت بین دکوراسیون مدرن و سنتی قابل توجه است. بنابراین ، باید در نظر بگیرید کدام یک در حمام شما مناسب تر است. اگر روی یک طراحی مدرن برنامه ریزی می کنید ، مطمئن شوید که فقط به لوازم مدرن نگاه می کنید - و بالعکس.

 

کابینت دیواری یا کابینت زمینی؟!

ما به طور خلاصه به این موضوع اشاره کردیم ، اما برخی از کابینت ها را می توان روی دیوارها سوار کرد. اگر این مورد را در حمام خود می خواهید ، باید به طور خاص به دنبال این نوع کابینت ها باشید.به این ترتیب ، مطمئن شوید که جستجوهایتان را فیلتر می کنید تا فقط گزینه های نصب شده در دیوار را شامل شود.

 

تم رنگی لوازم کابین حمام

این یک تصمیم عظیم است زیرا تمام ظاهر و حس حمام شما را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور کلی ، رنگ های خنثی می تواند بهترین انتخاب باشد. حمام های مدرن ترکیبی از رنگ های سفید و خاکستری هستند تا جلوه خوبی پیدا کند. البته ، شاید شما بخواهید عجیب و غریب باشید و رنگ های جسورانه را انتخاب کنید؛ به شما بستگی دارد.

 

خرید تکی و یا ست لوازم کابین حمام

شما می توانید لوازم کابین حمام را به صورت تک و یا به صورت ست خریداری کنید. اگر هر وسیله را بصورت تک خریداری کنید ، انتخاب های بیشتری دارید. با این حال ، مزیت خرید لوازم ست کابین حمام این است که همه چیز با یکدیگر مطابقت دارد. بنابراین ، این گزینه راحت تر است .

 

نکات پایانی:

  • قبل از اقدام به خرید لوازم فضای حمامتان را اندازه گیری کنید و بفهمید که چه کالاهایی را نیاز دارید و چقدر می توانید هزینه کنید.
  • یک تم / سبک واضح برای حمام خود در نظر بگیرید و نسبت به آن اقدام به خرید لوازم کابین حمام کنید.
  • برای صرفه جویی در فضای حمام های کوچک از لوازم دیواری استفاده کنید.
  • فقط کالاهای با کیفیت و با دوام را خریداری کنید که حمام شما در مدت چند سال به بازسازی نیاز نداشته باشد.

 

تماس با ما

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس