کابین دوش برای حمام های کوچک

کابین دوش برای حمام های کوچک

در چند سال اخیر کابین دوش به یکی از عناصر اصلی تغییر دکوراسیون حمام ها به خصوص حمام های کوچک تبدیل شده است.

با استفاده از کابین حمام رطوبت و آب به دیگر قسمت های حمام منتقل نمی شود.

همچنین اگر به دنبال تغییر دکوراسیون کابین حمام با کمترین هزینه هستید باید از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابین دوش آگاه باشید،

 

عوامل موثر بر قیمت کابین حمام 

  • ابعاد کابین دوش
  • جنس مواد اولیه
  • جنس ابزار و یراق آلات

 

کابین دوش برای حمام های کوچک

آیا قصد دارید حمام رویایی خود را بسازید ، اما فضای کمی در اختیار دارید؟ هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد! در لاریس، تولید کننده انواع کابین دوش و کابین حمام ، تیم کارشناسان متخصص ما بهترین انتخاب ها را برای دکوراسیون حمام شما در نظر دارند. ما در تولید انواع کابین دوش تخصص داریم . متخصصان ما نیاز حمام شما برای تبدیل شدن به حمام رویاییتان را می داند، پس به ما اعتماد کنید.

 آیا از حمام کوچک ، تاریک و غیرقابل تحمل خود خسته شده اید؟ آیا شما آماده تغییر دکوراسیون حمامتان هستید؟! خوب ، اکنون زمان آن رسیده است که با تغییری جزئی و نصب کابین دوش حمام دکوراسیون حمامتان را تغییر دهید.

با ایده های جدید دکوراسیون حمام های کوچک می توانید انقلابی را در دکوراسیون حمامتان ایجاد کنید. طراحی کابینت های بدون در، کابین حمام و بسیاری موارد دیگر  به شما در دکوراسیون حمام کوچک کمک می کند بتوانید فضای بیشتری داشته باشید.

 

در اینجا چند نمونه الگو برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای حمامتان ارائه می کنیم:

به آن اندازه که فکر می کنید احتیاج به فضا ندارید

شاید شما فکر کنید برای دستیابی به حمام رویاییتان نیاز به فضای خیلی زیادی دارید ولی در واقعیت بیشترین مسئله برای دستیابی به حمام رویاییتان نحوه چیدمان و دکوراسیون است . با انتخاب درست تجهیزات شما می توانید یک کابین حمام کوچک را به زیبایی دکوراسیون کنید و آن را تبدیل به حمام رویاییتان کنید.

 

از کابین دوش شیشه ای در حمامتان استفاده کنید

بر خلاف تصور عموم برای نصب کابین دوش نیازی به فضای خیلی بزرگی ندارید . اتفاقا با استفاده از کابین دوش می توانید در قسمت های مختلف حمام و سرویس بهداشتی جدایی ایجاد کنید و استفاده از هر فضا را راحت تر کنید، همچنین با نصب کابین دوش حفظ نظافت و پاکیزگی کابین دوش بسیار راحت تر می شود.

 

به جای دیوار از آینه و شیشه در حمام استفاده کنید

استفاده از آینه و کابین دوش شیشه ای باعث می شود فضای حمامتان بسیار بزرگتر از حالت معمولی به نظر برسد. انعکاس نور در آینه و شیشه خطای دید برایتان ایجاد می کند و برای همین فضای حمام شما بزرگ تر به نظر می رسد.

 

با کابین دوش فضای حمامتان را بزرگ تر کنید

 

 

برخی ترفند های دیگر برای بزرگتر نشان دادن فضای حمام:

  • از یک رنگ برای دکوراسیون کابین حمام استفاده کنید.
  • اهمیت روشنایی در بزرگتر نشان دادن فضای کابین حمام را دست کم نگیرید.
  • استفاده از کابینت های دیواری باعث می شود فضای کمتری از کابین دوش حمامتان اشغال شود و فضای بیشتری داشته باشید.

زیر دوشی کابین حمام

اگر قصد خرید کابین دوش دارید خرید زیر دوشی را فراموش نکنید. زیر دوشی از قسمت های اصلی کابین دوش به شمار می رود . زیر دوشی همان قسمتی است که پاها قرار می گیرد. هنگام خرید زیردوشی به جنس مواد اولیه و نوع ساخت آن دقت کنید تا در طولانی مدت به رنگ زرد تغییر رنگ ندهد و همچنین آب را به درستی هدایت کند.

 

بهترین کابین دوش را از ما بخواهید

شرکت  کابین دوش و کابین حمام لاریس با سالها تجربه از سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. قطعات کابین دوش های لاریس از ترکیه و چین هستند و تمام محصولات دارای گارانتی هستند. کابین دوش شیشه ای لاریس تمام شیشه بوده و به طور خاص برای حمام های با فضای کوچک طراحی شده اند.

 

تماس با ما

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس