بازسازی کابین حمام با بودجه مناسب

بازسازی کابین حمام با بودجه مناسب

انجام پروژه های نوسازی معمولا هزینه های هنگفتی را در بر دارد. بازسازی کابین حمام نیز از این مسئله مستثنی نیست و اگر بدون احتیاط در مسیر بازسازی کابین دوش قدم بردارید ممکن است مجبور شوید هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

اگر قصد بازسازی کابین دوش با بودجه ای محدود را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

قسمت هایی از کابین حمام که نیاز به نوسازی دارند را مشخص کنید

مواردی که می خواهید آنها را نگه دارید و مواردی که قصد جایگزین کردن آن ها را دارید مشخص کنید. به طور معمول نوسازی کابین دوش شامل تعویض همه چیز می شود اما ممکن است شما به تازگی سرویس بهداشتی خود را عوض کرده باشید و یا زیر دوشی که در حال استفاده از آن هستید را بخواهید نگه دارید . نگه داشتن بخش هایی از کابین دوش که می خواهید آن ها را نگه دارید به شدت هزینه های نوسازی کابین حمام شما را کاهش می دهد.

شما می توانید بر اساس وسایل موجود و وسایلی که قصد تعویض آنها را دارید تصمیم بگیرید وسایل لازم را به صورت تکی خریداری کنید و یا از ست های موحود در بازار استفاده کنید که هم در زمان و هم هزینه برای شما صرفه جویی می شود.

 

محور اصلی کابین دوش خود را مشخص کنید

مانند هر اتاقی، سرویس بهداشتی نیز دارای یک محور اصلی است که تمام دکوراسیون کابین حمام حول آن می چرخد. این محور اصلی معمولا وان و یا فضای دوش می باشد. وان و یا فضای دوش اولین قسمتی است که به محض ورود به کابین حمام با آن مواجه می شوید، بنابراین اختصاص دادن بودجه برای دکوراسیون و بازسازی محور اصلی سرویس بهداشتی انتخابی هوشمندانه می تواند باشد و در نهایت بر اساس سبکی که برای این قسمت در نظر می گیرید می توانید بخش های دیگر سرویس بهداشتی و کابین حمام را بازسازی کنید.

 

هزینه های لوله کشی کابین دوش را فراموش نکنید

فراموش نکنید شما فقط برای تغییر دکوراسیون هزینه پرداخت نمی کنید بلکه ممکن است در پروسه بازسازی کابین حمامتان هزینه های مهم دیگری مانند هزینه لوله کشی نیز به هزینه تغییر دکوراسیون اضافه شود. می توانید قبل از شروع به بازسازی کابین حمام از یک کارشناس کمک بگیرید تا هزینه های اساسی کابین حمام را برایتان برآورد کند که بتوانید تمام هزینه بازسازی را از قبل برآورد کنید و در انتهای کار بازسازی حمام شوکه نشوید.

 

نورپردازی کابین حمام

در پروسه بازسازی حمام مسئله نورپردازی را فراموش نکنید. نورپردازی یکی از عامل های مهم دکوراسیون کابین حمام به شمار می رود. با یک نور پردازی مناسب شما می توانید حمامتان را دلباز تر و بزرگتر نمایش دهید.

 

نصب پنجره در کابین حمام

 

بازسازی کابین دوش

 

 

ممکن است در پروسه بازسازی کابین حمام شما مایل باشید یک پنجره برای برخورداری از نور طبیعی روز در کابین حمامتان نصب کنید. می توانید قبل از شروع پروسه بازسازی درباره این موضوع با کارشناس مربوطه مشورت کنید تا اگر امکان این تغییر وجود داشت آن را اجرایی کنید.

 

درب ضد آب در کابین دوش

استفاده از درب ضد آب و عایق صدا می تواند یکی از مهم ترین تصمیم گیری ها در پروسه بازسازی کابین حمام به شمار رود.

چرا که اگر در این مورد دقت کافی را نداشته باشید ممکن است مجبور شوید هر چند سال یکبار درب کابین حمام را تعویض کنید .

 

شیر آلات کابین حمام و دستشویی

حتما اگر قصد تعویض شیر آلات کابین حمامتان را دارید باید از قبل از شروع پروسه بازسازی مشخص کنید . چون اگر دوش حمام از نوع توکار باشد باید ابتدا شیر نصب شود و سپس کاشی کاری انجام شود در غیر این صورت باید دوباره کاری کرد و زمان و هزینه بیشتری را صرف کرد.

اگر شیر های سرویس بهداشتی قدیمی هستند، چکه می کنند و یا زنگ زده اند حتما تعویض آنها را در اولویت نسبت به هر تغییر دیگری قرار دهید چرا که در طولانی مدت این چکه کردن ها تمام تغییرات دیگری که اعمال می کنید را خراب می کند.

 

تهویه کابین دوش و سرویس بهداشتی

اگر در فضای کابین حمام خود پنجره ندارید حتما باید نصب یک تهویه مناسب را در نظر بگیرید . چرا که سرویس بهداشتی یک محیط مرطوب است که فضای مناسبی برای رشد باکتری و قارچ های مختلف می باشد. از این رو نصب یک تهویه اهمیت ویژه ای دارد . هنگام انتخاب تهویه دقت کنید که نوع بی صدا آن را انتخاب می کنید.

 

نصب حوله خشک کن و رادیاتور در کابین حمام

بازسازی کابین حمام

 

هنگام بازسازی کابین حمام به فکر فصل سرما نیز باشید . استفاده از یک سرویس بهداشتی و کابین حمام سرد در فصل سرما اصلا لذت بخش نیست. شما می توانید با نصب یک حوله خشک کن و یا رادیاتور گرمای مطبوعی را در  فضای کابین حمامتان در فصل سرما ایجاد کنید.

 

کیفیت بازسازی کابین دوش

کیفیت و طراحی را در روند بازسازی کابین دوش در اولویت قرار دهید . ممکن است شما یک وسیله در یک برند با قیمتی بالا را در بازار پیدا کنید و مشابه آن را با قیمتی پایین تر نیز ببینید اما به خاطر داشته باشید هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید . ممکن است در ابتدا فکر کنید که سود کرده اید ولی ممکن است آن محصول از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و در کمتر از 2 سال مجددا مجبور به بازسازی شوید و به این ترتیب هزینه ای بیشتر را باید برای بازسازی کابین حمام خرج کنید.

پس در همان ابتدا مطمئن شوید از تجهیزات با کیفیت و متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید استفاده کنید.

 

در نهایت به خاطر داشته باشید که در پروسه بازسازی حمام همه چیز در راستای نیاز و بودجه شما است و این شما هستید که باید انتخاب کنید. اما مطمئن باشید که این بازسازی ارزشش را خواهد داشت . فقط اولین دوش گرفتن بعد از اتمام بازسازی را در حمامی زیبا و مطابق سلیقه خودتان را تصور کنید .

 

تماس با ما 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس