انواع پنل دوش قابل استفاده در کابین دوش ...

انواع پنل دوش قابل استفاده در کابین دوش حمام

امروزه تعداد زیادی سیستم پنل دوش در بازار وجود دارد که حتی می‌تواند انتخاب را برای شما دشوار هم بکند. چندین گزینه و ویژگی برای همه پنل‌های دوش، یکسان است و آن هم لذت بخش شدن دوش گرفتن است. طراحی بسیاری از پنل‌های دوش می‌تواند ظاهر کلی حمام شما را ارتقا دهد.

در این مطلب از لاریس تولید کننده انواع کابین دوش شیشه ای و دور دوشی حمام، قصد داریم به معرفی انواع مختلف پنل دوش بپردازیم تا شما یکی از موارد مناسب را در لیست پیشنهادی ما انتخاب کنید.

 

پنل دوش حمام چیست؟

 یک پنل دوش، متشکل از یک پنل است و یک ستون ثابت که با استفاده از لوله‌های ناهموار موجود، به دیوار دوش حمام می‌چسبد. با تنظیمات مختلف موجود، از جمله مدل‌هایی که با کنترل درجه حرارت ترموستاتیک کار می‌کنند، یک پنل معمولی ترکیبی از سردوش استاندارد یا بارانی دوش دستی و یا اسپری است. برخی از آن‌ها دارای یک دهانه وان نیز برای واحدهای ترکیبی وان و دوش هستند.

پنل‌های دوش حمام، با نصب آسان جایگزین ارزانی برای دوش‌های سفارشی که به چندین شیرآلات و لوله‌کشی اضافی نیاز دارند، هستند. اندازه‌ها و تنظیمات بسیاری برای هر دوش در دسترس است و تجربه یک دوش گرفتن کم مصرف را با مصرف آب کمتر فراهم می‌کند. این دوش‌ها قابل جابجا شدن هستند و برای خانه‌های اجاره‌ای بسیار مناسبند. اگر بخواهیم نکات منفی پنل‌های دوش را ذکر کنیم، باید بگوییم که این دوش‌ها قابل تنظیم نیستند و جریان آب محدود به سرهای منفرد، ممکن است نتواند همه کارها را به طور همزمان اجرا کند.

 

اینستاگرام لاریس

 

لوله دوش چیست؟

 اگر پنل‌های دوش را دست و پاگیر یا ناخوشایند می‌دانید، ممکن است لوله دوش گزینه بهتری باشد. لوله‌های دوش تقریباً مانند پنل‌های دوش نصب می‌شوند. همه چیز بر خلاف داخل آن، بر روی دیوار دوش نصب شده است و باعث صرفه جویی در هنگام نصب و سوپاپ‌های اضافه می‌شود. این نوع از پنل، نصب آسان و مقرون به صرفه‌ای دارد و برای خانه‌های اجاره‌ای بسیار مناسب است. از معایب و آن می‌توان این مورد را ذکر کرد که برخلاف پانل‌های دوش، یک لوله دوش فقط دارای دوش هوایی و دستی است.

 

انواع پنل دوش حمام

 پنل دوش اکرولیک

 

 پنل دوش اکرولیک

 

 طیف وسیعی از پنل‌های دوش اکرولیک، زیبایی عالی، مدرن و شیک به حمام شما ارائه می‌دهند. تمام پنل‌های دوش اکریلیک، دقیق ساخته می‌شوند و بسیاری از شرکت‌ها، خدمات برش ساختگی را متناسب با مشخصات خواسته شما ارائه می‌دهند.

سبک و طرح این نوع پنل طوری است که به راحتی تمیز و نگهداری می‌شود و از لحاظ شیمیایی مقاوم است. این سبک از پنل‌ها، مناسب و سبک است و یک راه حل سریع و ساده برای زیباتر شدن کابین دوش حمام، به شما ارائه می‌دهد.

زیبایی پنل‌های دوش اکریلیک، می‌تواند منجر به یک طراحی موثر بدون استفاده از کف کاشی یا سنگ گران‌تر شود. یک مزیت اساسی پنل‌های دوش اکرولیک این است که فقط برای تمیز کردن به آب و صابون نیاز دارند و مانند سطوح سنگی نیاز به آب بندی منظم ندارند. اساساً یکی از بزرگترین مزایای مقاومت و کیفیت ساخت اکرولیک برای پنل‌های دوش، این واقعیت است که نه تنها در مقایسه با دیگر گزینه‌ها مقرون به صرفه هستند، بلکه از نظر قابلیت ضدآب و غیر متخلخل نیز برجسته هستند. این موضوع برای پروژه‌های حمام و اتاق‌های مرطوب بسیار مهم است.

پنل‌های اکرولیک، در ضخامت‌های ۳ و ۵ میلیمتر موجودند و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها یافت می‌شوند. شما می‌توانید پنل‌های دوش اکرولیک خود را برای اندازه‌گیری سفارش دهید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که، آن را به دیوار بچسبانید. پنل‌های دوش اکرولیک که به آن‌ها پنل دوش پی‌وی‌سی نیز گفته می‌شود، گزینه بسیار مناسبی برای کاشی حمام سنتی است. کاملاً ضد آب هستند و بدون هیچ گونه نگرانی از کپک یا نشت، می‌توان آن‌ها را در هر حمامی قرار داد.

 

پنل‌ دوش HPL

 

پنل‌ دوش HPL

 

 این نوع پنل دوش حمام، بسیار شیک و زیبا در دسترس است و در انواع مختلفی تولید می‌شود و می‌تواند جایگزین خارق‌العاده‌ای برای حمام‌های کاشی کاری شده و اتاق‌های مرطوب باشد. پوشش ضد آب چشمگیر، از مزیت‌های این پنل دوش است. تمیز کردن و مراقبت از آن آسان است. زیرا اتصالات تقریبا نامرئی هستند. بنابراین لازم نیست نگران آلودگی داخل آن‌ها باشید.

 

پنل‌ دوش چوبی

 

پنل‌ دوش چوبی

 

 چه کسی می‌گوید چوب و رطوبت با هم همخوانی ندارند؟ قطعا قراردادن ماده‌ای مانند چوب که مستعد جذب رطوبت و انبساط است، در مکانی که دائماً مرطوب می‌شود، مانند حمام، آشپزخانه یا حتی نمای خارجی ساختمان، کمی دور از انتظار است. اما اگر انتخاب شما دقیق و جزئیات درست باشد، می‌تواند یک ماده ایده آل برای تقریباً هر مکان مرطوب یا خشک باشد. البته همه چوب‌ها برای محیط‌های مرطوب مناسب نیستند. اما گروهی از آن‌ها استثنا هستند.

با توجه به رطوبت مداوم در حمام، احتمالاً اولین انتخاب بیشتر افراد هنگام انتخاب پوشش برای این اتاق، چوب نخواهد بود. به ویژه هنگامی که کاشی و سرامیک و سایر سطوح غیر متخلخل، با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و قیمت‌ها در دسترس باشد. با این وجود، چوب به دلیل داشتن ظاهری طبیعی، ارگانیک و گرما در هنگام لمس، برخلاف احساس سرمایی که سطوح فلزی به دست می‌دهند، به گزینه‌ای رایج در حمام تبدیل شده است.

ناگفته نماند که در صورت انتخاب یک پنل دوش چوبی برای حمام، باید مطمئن شوید که یک فن برای تهویه مناسب نصب کرده‌اید. این گونه، از چوب در برابر تاب برداشتن محافظت می‌کنید و احتمال رشد کپک را در آن کاهش می‌دهید.

 

پنل دوش آلومینیومی

 

پنل دوش آلومینیومی

 

پنل دوش آلومینیومی سبک و بادوام است و دارای طراحی منحصر به فرد برای نصب دیوارهای تخت همراه با شیلنگ برنجی کروم است که لوله شلنگ آب داغ و سرد پنل دوش، به لوله‌های آب مستقیم نصب می‌شوند. صفحه نمایش دما هم، با استفاده از باتری هیدرولیک تامین می‌شود.  این مجموعه با تمام لوازم جانبی آن، به آسانی نصب می‌شود.

 

وضعیتی که در اکثر پنل‌های دوش حمام مشاهده می‌شود این است که، همه آن‌ها با دوام هستند و در طراحی آن‌ها از نورپردازی استفاده شده است که با شروع جریان آب، تحریک ‌می‌شود.  نور به آن احساس آرامش بخش و بی‌نظیری می‌دهد. اکثر پنل‌های دوش، با طراحی منحصر به فرد خود امکان نصب روی دیوارهای صاف را فراهم می‌کنند و به آسانی نصب می‌شوند.

 

 

تماس با ما 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس