مدل‌های کابین دوش لوکس برای آپارتمان‌های ...

مدل‌های کابین دوش لوکس برای آپارتمان‌های لاکچری

 

یک حمام ایده‌آل و لوکس، نه تنها باید کاربردی و مفید طراحی شود، بلکه باید مکانی راحت برای شما و خانواده‌تان باشد. مکانی که بتوانید در پایان یک روز طاقت فرسا به آنجا پناه برده، استراحت کنید و به آرامش برسید.

امروزه حمام‌های مدرن بیشتر از این ایده پیروی می‌کنند و به دنبال راه حل‌هایی هستند که عملکرد را با تجمل و راحتی ترکیب کنند. در این مطلب از لاریس، به معرفی ویژگی‌های کابین‌های دوش لوکس برای آپارتمان‌های لاکچری می‌پردازیم و اشکال و مدل‌های مختلف آن را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید؛ آپارتمان لوکس با حمام شیشه ای

 

کابین دوش لاکچری، یک نقطه کانونی در حمام

بسیاری از دوش‌های مجلل و لاکچری که مشاهده می‌کنید، معمولا در نقاط منحصر به فردی در حمام قرار گرفته‌اند. برخی از آنها واحدهای مستقلی هستند که در وسط حمام نصب می‌شوند و برخی دیگر نیز به عنوان یک نقطه اصلی و کانونی در حمام به شمار می‌روند. طوری که هنگامی که از اتاق خواب خود به حمام نگاه می‌کنید، این کابین دوش است که بیشتر از همه به چشم می‌آید. حتی تا آنجا که هنگام ورود به حمام، مجبور هستید از اتاقک دوش خود عبور کرده و به جاهای دیگر حمام بروید.

 

کابین دوش لاکچری از جنس شیشه

وقتی صحبت از سبک‌های منحصر به فرد و مدرن کابین دوش می‌شود، شیشه‌ها  اقلامی هستند که بیشتر از همه خودنمایی می‌کنند. قطعاً شما نمی‌خواهید که تمام ویژگی‌های فوق العاده داخل کابین دوش را در پشت یک دیوار مات پنهان کنید. بنابراین، بهتر است از شیشه‌ها برای نمایش امکانات داخل حمام استفاده کنید.

بسیاری از محوطه‌های دوش مستقل منحصر به فرد، از چهار طرف با شیشه‌های بزرگ احاطه می‌شوند. البته ممکن است طرح‌هایی هم وجود داشته باشد که قسمت‌هایی از کابین از یک یا دو دیوار در طرفین نیز استفاده کنند. در چنین مواردی، معمولا از شیشه به عنوان یک پارتیشن، برای جلوگیری از پاشیدن آب به قسمت‌های دیگر حمام استفاده می‌شود. پارتیشن به شما این امکان را می‌دهد تا در حمام احساس بازتری داشته باشید.

اگر ایده درب را دوست دارید، گزینه‌های بسیار جالبی مانند درب‌های کشویی یا درب‌های لولایی بدون قاب وجود دارد. تقریباً همه دوش‌های لوکس از گزینه‌های شیشه‌ای بدون قاب استفاده می‌کنند که خطوط دید و موارد مزاحم را به حداقل می‌رساند. بنابراین، ویژگی‌ها و امکانات داخل حمام را به بهترین شکل نشان می‌دهند.

 

کابین دوش لاکچری

 

اشکال مختلف محفظه‌های دوش شیشه ای لوکس

محفظه‌های دوش شیشه‌ای را می‌توان طوری طراحی کرد که از فضای حمام شما بیشترین استفاده شود. طرح بندی‌های رایج معمولاً شامل موارد زیر است:

  • محوطه‌های دوش مربعی
  • محفظه‌های دوش مستطیلی
  • محفظه دوش ۹۰ درجه
  • محفظه دوش نئو زاویه
  • محفظه دوش منحنی

بیشتر بخوانید؛ مزیت های حمام شیشه ای

 

مزایای کابین دوش لاکچری با دید رو به فضای باز

انتقال فضای بیرون به داخل

 اگر دیواری از حمام لاکچری شما رو به یک فضای باز خصوصی است، می‌توانید پنجره‌های بزرگ یا حتی درب‌های شیشه ای را به کار ببرید که از داخل دوش به بیرون باز می‌شوند. افزودن دیوارهای شیشه‌ای بیرونی می‌توانند تاثیرات بصری باورنکردنی را از جهات مختلف داشته باشند. این دوش لاکچری فضای باز، چشم انداز بیرون را به داخل می آورد و راهی عالی برای داشتن یک تجربه آرامش بخش و لذت آفرین است و این حس را القا می‌کند که گویی زیرا آبشار دوش گرفته‌اید.

 

احساس بزرگتر بودن کابین دوش

 همانطور که می‌دانید، اتاق‌هایی با پنجره و آینه، به طور طبیعی بزرگتر به نظر می‌رسند. زیرا خط دید شما فراتر از جایی است که اتاق تمام می‌شود. با استفاده هرچه بیشتر از این عناصر، تا حد امکان از فضا حداکثر استفاده را بکنید. مخصوصاً زمانی که فضای حمام شما کوچک است.

 

نور طبیعی را وارد می‌کند

 فقط به دوش گرفتن در حمام فکر نکنید! شما می‌توانید از نور طبیعی نیز هنگام حمام کردن استفاده کنید. اگر عادت دارید که هنگام صبح دوش بگیرید، این روش می‌تواند راهی عالی و فوق العاده انرژی زا برای بیدار شدن باشد.

 

خرید کابین دوش شیک

 

متریال مرغوب و لوکس در کابین های دوش حمام مدرن

پس از اینکه محل قرارگیری کابین دوش خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده است که بهترین متریال را برای دیوارهای آن انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از این موارد می پردازیم که به لاکچری شدن بیشتر حمام شما منجر خواهد شد.

کاشی‌های شیشه‌ای

کاشی‌های شیشه‌ای در سال‌های اخیر، رواج فزاینده‌ای داشته‌اند و ظاهری تمیز و مدرن را ارائه می‌دهند.

 

استفاده از گرانیت سنگ مرمر

 گرانیت سنگ مرمر، تقریباً همیشه لوکس جلوه می‌کنند. هرچه صفحات بزرگ‌تر باشند، ظاهری ظریف‌تر و زیباتر دارند. اگر به دنبال ایجاد حس طبیعی در حمام خود هستید، استفاده از سنگ گزینه بسیار مناسبی است. با قرار دادن گیاهان نیز می‌توانید ظاهر حمام خود را از این جنبه کاملاً تکمیل کنید.

 هر یک از گزینه‌های بالا، می‌تواند رنگی هماهنگ با بقیه حمام شما داشته باشد. آنچه را که انتخاب می‌کنید، بستگی به نوع ظاهر و دکوراسیونی دارد که قصد دارید آن را ایجاد نمایید. کلاسیک یا طبیعی، در هر صورت هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ نخواهید داشت.

 

دیوارهای شیشه‌ای کابین دوش حمام

همان طور که گفتیم، بسیاری از دوش‌های لوکس دارای شیشه‌های شفافی هستند تا بتوانید تمام اجزا و تجهیزات داخل کابین دوش حمام را کاملاً مشاهده کنید. استفاده از شیشه‌هایی که از آهن کم در آن استفاده شده است، یک گزینه عالی برای یک کابین دوش منحصر به فرد است.

آهن باعث ایجاد رنگ سبز در شیشه می‌شود. شیشه‌ای که با آهن کم تولید می‌شود، از نظر نوری بسیار شفاف‌تر است و می‌تواند به احساس باز بودن دوش کمک کند. اگر می‌خواهید کمی آن را تغییر دهید و ایده حفظ حریم خصوصی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از گزینه‌های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توان از شیشه‌هایی استفاده کرد که از حالت شفاف تا مات تغییر می‌کند.

 

سری های دوش لوکس

نکته‌ای که معمولا در طراحی تمامی کابین‌های دوش لوکس به آن‌ها توجه می‌شود، استفاده از سری‌های اسپری منحصر به فرد است. این سری‌ها، این ویژگی را دارند که روی دیوارهای جانبی قرار گرفته و برای پوشش کامل بدن زاویه‌دار شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب استفاده از سری دوش، استفاده از سبک باران است. این سری‌های دوش، بزرگ هستند و معمولاً به طور مستقیم در بالای سر قرار می‌گیرند و یک احساس خوشایند و طبیعی را هنگام دوش گرفتن ایجاد می‌کنند.

 

کابین دوش شیشه ای لوکس

تنظیمات دیجیتالی آب

 وقتی صحبت از آب می‌شود، معمولاً نمی‌خواهید که آب در هنگام دوش گرفتن خیلی سرد و یا خیلی گرم باشد. بنابراین، بهتر است شیر آب را به نوع دیجیتالی ارتقا دهید که دما را برای شما کنترل کند و آن را در درجه حرارت دلخواهی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید تغییر دهد. بسیاری از مدل‌های مدرن، به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات را برای چندین کاربر، برنامه ریزی کنید.

 

استفاده از نورپردازی در کابین های دوش لاکچری

 برخی از ما حمام کردن را در ساعات ابتدایی صبح که هوا هنوز روشن نشده است انجام می‌دهیم. بنابراین، فکر کردن به روشنایی کابین بسیار مهم است. بسیاری از دوش‌های لوکس، مستحق نورپردازی‌های زیبا هستند. با یک نورپردازی زیبا، نه تنها می‌توانید درخشش سنگ مرمر خود را بهتر ببینید، بلکه باعث می‌شود کابین دوش حمام هم بزرگتر به نظر برسد. البته، باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ نور با احساسی که سعی در ایجاد آن دارید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر در تلاش برای ایجاد یک احساس آب گرم طبیعی و آرامش بخش هستید، از نور سفید ملایم یا حتی کمی زرد استفاده کنید. برای یک نور پردازی مدرن هم می‌توانید، چراغ‌های ال ای دی را امتحان کنید که می‌تواند بسته به زمان روز و احساس شما بین رنگ‌های مختلف تغییر کند. یک روش مدرن برای نورپردازی داخل کابین دوش، استفاده از چراغ‌های سقفی غیرمستقیم است. این چراغ‌ها، در سقف تعبیه شده‌اند و برای ایجاد روشنایی غیرمستقیم ایده آل هستند و واقعاً شیک به نظر می‌رسند. برای تغییر دکوراسیون حمام  خود از نورپردازی کابین دوش غافل نشوید.

 

در این مقاله از لاریس، به معرفی مدل‌های گوناگون کابین‌های دوش لوکس و ویژگی‌هایی که این محفظه‌ها می‌توانند داشته باشند پرداختیم. در هر صورت، اگر می‌خواهید برای آپارتمان لاکچری خود یک روش ایده آل و شیک نصب کنید که هم از نظر بصری چشمگیر باشد و هم به اندازه کافی زیبا و لوکس به نظر برسد، می‌توانید به مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد توجه کنید. جالب است بدانید که ایجاد برخی از این عناصر، نسبتا آسان و ارزان است و شما با صرف یک هزینه معقولانه، می‌توانید تاثیر زیادی در زیبا سازی حمام خود داشته باشید.

 

 

فروش کابین دوش لوکس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس