ویژگی ها و مشخصات آپارتمان لوکس مسکونی

ویژگی ها و مشخصات آپارتمان لوکس مسکونی

 

در آگهی‌های تبلیغاتی املاک یکی از کلمه‌هایی که زیاد به چشم می‌خورد آپارتمان لوکس مسکونی است. این اصطلاح برای اشاره به یک سری ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته روز در قسمت‌های مختلف یک آپارتمان اشاره دارد که زندگی را در آن ساده و متفاوت می‌کند.

اگر می‌خواهید ببینید یک آپارتمان لوکس مسکونی از چه بخش‌هایی تشکیل شده است و با چه راهکارهایی یک آپارتمان معمولی به لوکس تبدیل می‌شود، در ادامه این مطلب از لاریس، تولید کننده کابین دوش شیشه‌ ای با ما همراه باشید.

 

قسمت های مختلف آپارتمان شیک و لوکس مسکونی

یک آپارتمان با داشتن همزمان چندین ویژگی می‌تواند به‌اصطلاح لوکس شود. از استفاده از مصالح مناسب در طراحی و ساخت آن گرفته تا انواع خدمات رفاهی و بهداشتی آن گرفته تا استخرهای اختصاصی و کابین‌های شیشه‌ای حمام، اینترنت اشیا و خانه هوشمند، و البته سیستم‌های گرمایشی-سرمایشی مناسب با قابلیت ذخیره انرژی و کاهش مصرف بخشی از این امکانات هستند. در ادامه این مطلب از لاریس، تولیدکننده کابین دوش لوکس، بخش‌های مختلف یک آپارتمان لوکس مسکونی بررسی می‌شود.

 

آشپزخانه

آشپزخانه بخشی از خانه است که نه فقط وظایف پخت و پز در آن انجام می‌شود که بخشی از سبک زندگی شخصی صاحب خانه محسوب می‌شود. برای همین در بازار تفاوتی بین محصولات لوکس و محصولات معمولی قائل می‌شوند که بر اساس آن محصولات گران‌تر، به‌خصوص آنها که از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار هستند لوکس محسوب می‌شود.

لوازم خانگی آشپزخانه در یک آپارتمان لوکس و مدرن مسکونی شامل ماشین‌ها و دستگاه‌های مختلف فرآوری و شستشوی ظرف و لباس می‌شود که باز هم همگی لازم است از انواع قدرتمندتر بازار خریداری شوند. بعضی از برندهای لوازم خانگی محصولات متنوعی برای آشپزخانه‌های لوکس تولید می‌کنند که کاربران به آنها دسترسی دارند. کاردها و قاشق چنگال‌ها، سری چاقو و چیزهایی مانند این از جنس استیل ضد زنگ با طراحی مدرن و جدید باشند.

 

پذیرایی

با توجه به اندازه آپارتمان امکانات پذیرایی می‌تواند گسترده باشد و شامل اجزای مهمی از خانه مثل بالکن و بار و گلخانه شود یا محدود به یک دست مبل 7 نفره، یک میز غذاخوری 6 تا 8 نفره، امکانات پذیرایی از 8 نفر یا بیشتر شود. در بازار انواع مبل‌های چوبی استیل و مرغوب با کیفیت ساخت بالا و روکش‌های لوکس با عنوان مبلمان لوکس به فروش می‌روند. این موارد امکانات پایه‌ای هستند و موارد پذیرایی در یک آپارتمان باید در سطح کاملا مرفهی باشند تا به آن لوکس گفته شوند.

 

اتاق خواب-خواب مستر

اتاق خواب مستر مانند یک سوییت در داخل یک آپارتمان مدرن قرار می‌گیرد و شامل امکانات رفاهی اختصاصی مانند سرویس بهداشتی و دوش، یخچال کوچک، پرده‌های مجلل و کمدهای جادار با آینه‌های قدی باکیفیت می‌شود. استفاده از کابین های شیشه‌ای حمام لاریس در هر 2 مدل فریم‌دار و بدون فریم برای تبدیل کردن یک واحد آپارتمان به یک آپارتمان لوکس مسکونی راهکاری ساده و جذاب برای آپارتمان‌های نوساز لوکس مسکونی است.

 

مدل کابین حمام شیک

 

حمام و سرویس بهداشتی

فرقی نمی‌کند قصد داشته باشید واحد مسکونی خود را بازسازی کنید یا یک واحد را از نو طراحی کنید، استفاده از شیشه در واحدهای مدرن مسکونی با مصالح ساختمانی مثل سرامیک‌های باکیفیت و تاسیسات استیل مرغوب راهکاری هوشمندانه برای افزایش جذابیت طراحی فضای داخلی اتاق خواب مستر محسوب می‌شود.

استفاده از درهای شیشه‌ای برای حمام و سرویس بهداشتی قبلی برای مدرن‌سازی و لوکس ساختن واحدهای قدیمی خوش‌ساخت راهکار رایجی است. همین طور استفاده از کابین های شیشه ای دوش لاریس در دو نوع فریم‌دار و بدون فریم برای این کار توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ بررسی انواع مدل کابین حمام لوکس

 

اتاق کودک

اتاق کودک یکی از امکانات رفاهی آپارتمان های لوکس مسکونی مدرن است که فضای آرامی برای سرگرمی کودکان در ساعت‌هایی از روز خارج از اتاق شخصی آنها ایجاد می‌کند. در این اتاق با توجه به سن و نیازهای کودک و مادر امکانات مختلفی از اسباب‌بازی و دستگاه‌های بازی و سرگرمی تا تغذیه و ورزش لازم است در دسترس قرار داشته باشند تا آپارتمان لوکس محسوب شود. استفاده از کابین دوش لوکس در واحدهای لوکس مسکونی راهکاری جذاب برای تبدیل اتاق کودک این واحدها به محیطی آرام و قابل اطمینان است.

 

امکانات رفاهی مشترک و اختصاصی دیگر آپارتمان لوکس مسکونی

بعضی از آپارتمان‌های لوکس مسکونی با امکاناتی مثل استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی با جدیدترین کنسول‌ها و تلویزیون‌های مرغوب، لابی و امثال این جذابیت‌های بیشتری در اختیار افراد و ساکنین می‌گذارند. با توجه به میزان لاکچری بودن ساختمان، از پنل‌های شیشه‌ای یا مصالح ساختمانی گران و ارزشمند هم برای تقویت زیبایی این بخش‌ها و تقسیم فضای داخلی آنها استفاده می‌شود. داشتن امکانات رفاهی مشا یا مشترک یکی از ویژگی‌های کلیدی است که آپارتمان‌های لوکس را از آپارتمان‌های معمولی با امکاناتی مثل پارکینگ و شارژ مشترک متمایز می‌کند.

امکانات رفاهی لاکچری آپارتمان‌های لوکس مسکونی فقط به امکانات ورزشی محدود نمی‌شود و لابی آنها می‌تواند به شلوغی یک کافی شاپ بسیار بزرگ باشد. بار و سرویس‌های نوشیدنی گرم و سرد، رستوران و (چرا که نه؟) سوپرمارکت از جمله امکاناتی هستند که هر چه دسترسی به آنها سریع‌تر باشد، زندگی ساده‌تر و راحت‌تر می‌شود. لابی لوکس می‌تواند فرایند پذیرایی از مهمان را به ساده‌ترین شکل در بیاورد. برای همین در انتخاب آپارتمان لوکس مسکونی بهتر است به گزینه‌هایی مثل فضای بار در لابی هم توجه کافی شود.

 

نکات مهم برای ایجاد دکوراسیون شیک و لوکس در آپارتمان مسکونی

عوامل زیادی در لوکس شدن یک فضای مسکونی معمولی و عادی نقش دارند که برای آنها لازم است هزینه بیشتری هم انجام شود. بعضی از این عوامل مثل خرید وسایل و لوازم خانگی را می‌توان به سادگی در هر آپارتمانی در نظر گرفت تا کیفیت زندگی افزایش یابد. بعضی از امکانات پایه‌ای یک آپارتمان لوکس مسکونی شامل موارد زیر می‌شود:

  • کانترهای گرانیت یا سنگ با کیفیت بالا
  • وسایل استیل ضد زنگ
  • فضای پذیرایی و مسکونی بزرگ با مبلمان مرغوب و راحت لوکس
  • پنجره‌های زیاد با طراحی منظره یا چارچوب لوکس
  • کابین شیشه‌ای دوش در اتاق مستر روم و سرویس حمام اصلی آپارتمان
  • استفاده از مصالح مناسب برای کف مثل کف پوش‌های چوبی
  • امکانات شستشوی لباس، ظرف و پخت و پز با کیفیت لوکس
  • داشتن امکانات رفاهی ورزشی و اجتماعی

 

زندگی در آپارتمان لوکس و لاکچری مناسب چه افرادی است؟

امکانات آپارتمان‌های لوکس با کیفیت بالا برای پذیرایی از مهمانان و افرادی است که برای شما مهم محسوب می‌شوند. بعضی از افراد که بیشتر اجتماعی هستند و با همسایه‌ها و دوستان خود در لابی دیدار می‌کنند از زندگی در آپارتمان‌های لوکس مسکونی لذت بیشتری می‌برند.

امکانات داخلی یک آپارتمان لوکس مسکونی در تمام محیط آن پخش می‌شود و شامل وسایل زندگی، مبلمان، اتاق خواب مستر و البته جدیدترین راهکارهای مدرن طراحی داخلی مثل استفاده از دوردوشی شیشه‌ای و کابین شیشه‌ای حمام می‌شود. افرادی که مهمانان زیاد و مهمی دارند و می‌خواهند از بهترین امکانات مسکونی روز برای پذیرایی از مهمانان خود بهره ببرند از زندگی در آپارتمان لوکس مسکونی لذت زیادی می‌برند.

آنها در این آپارتمان‌ها می‌توانند همراه با مهمان خود از امکانات رفاهی مختلف مثل اتاق کودک، استخر یا باشگاه بدنسازی، لابی و بار و مانند اینها استفاده کنند. زندگی در یک واحد لوکس مسکونی برای افرادی که از امکانات این آپارتمان‌ها استفاده می‌کنند جذابیت زیادی دارد. اما خبر خوب اینکه بسیاری از امکانات آپارتمان‌های لوکس، حداقل امکانات داخلی آنها امروزه در بازار عرضه می‌شود.

با استفاده از گزینه‌هایی مثل خرید مبلمان و تلویزیون و دستگاه‌های گیرنده و پخش‌کننده مناسب، طراحی آشپزخانه لوکس با استفاده از بهترین مصالح روز بازار، و کابین شیشه‌ای دوش به خصوص در مستر روم یا بزرگ‌ترین اتاق خانه یک آپارتمان معمولی به یک آپارتمان لوکس نزدیک‌تر می‌شود. برای همین اگر به دنبال تبدیل کردن واحد معمولی یا حتی بازسازی یک واحد قدیمی و تبدیل آن به یک آپارتمان لوکس مسکونی هستید، با استفاده از راهکارهایی مانند سفارش کابین شیشه‌ای دوش می‌توانید به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

 

لاریس تولید کننده و ارائه دهنده کابین‌های شیشه‌ای دوش

برند لاریس یکی از اولین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات ساخت و اجرای کابین‌های شیشه‌ای و دور دوشی‌های شیشه ای حمام با بهترین کیفیت شیشه سکوریت و فریم‌ها و اتصالات در کشور است. کابین‌های شیشه ای لاریس در دو نوع اصلی تولید و ارائه می‌شوند؛ کابین شیشه‌ای حمام فریم‌دار و بدون فریم.

  • کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار
  • کابین‌های شیشه‌ای بدون فریم

کابین های شیشه ای دوش فریم دار نوع اولیه استفاده از شیشه به عنوان دیوارهای کابین حمام محسوب می‌شود. در این روش وزن شیشه ها تا حد زیادی روی فریم قرار می‌گیرد و به این ترتیب امکان استفاده از انواع شیشه سکوریت با مقاومت در مقابل تغییرات دمایی برای آن وجود دارد. کابین های شیشه ای دوش بدون فریم نوع جدیدتر کابین‌های دوش لوکس مسکونی هستند که با استفاده از انواع شیشه سکوریت با کیفیت بالاتری ساخته می‌شوند. این نوع از کابین های شیشه ای دوش به خصوص برای اتاق مستر روم یا سوییت های مسکونی لوکس مناسب هستند و با استفاده از آنها کیفیت بالای ساخت و طراحی سنگ، استیل و سرامیک سرویس بهداشتی با اضافه شدن یک لایه شیشه‌ای بیشتر به چشم می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با انواع مختلف راهکارهای استفاده از کابین های شیشه ای دوش در طراحی آپارتمان لوکس مسکونی کاربران محترم می‌توانند وارد بخش محصولات فروشگاه لاریس شوند و گالری انواع محصولات و پروژه‌های قابل اجرای این کابین‌های شیشه‌ای را مرور کنند.

در نهایت استفاده از کابین های شیشه ای دوش راهکاری مناسب و مقرون به صرفه برای تبدیل کردن یک واحد قدیمی یا نوساز به یک آپارتمان لوکس مسکونی است که با توجه به فضای محیط می‌تواند به شکل‌های مختلف و متنوعی صورت پذیرد. برای همین بهتر است پیش از تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آنها بهتر است برای مشاوره رایگان و آگاهی از انواع راهکارهای در دسترس و قابل اجرا با شرکت لاریس، متخصص تولید و ارائه کابین های شیشه ای حمام تماس بگیرید.

 

 

خرید کابین دوش لوکس

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس