چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر د ...

چه مواردی بر قیمت کابین دوش حمام تاثیر دارند؟

 

کابین‌ دوش شیشه‌ ای حمام به دو شکل اختصاصی، و از پیش‌ساخته در بازار ارائه می‌شوند. هر یک از این گزینه‌ها رده قیمتی خود را دارند. این کابین‌ها از نظر ساختار بدنه در دو دسته فریم دار و بدون فریم به فروش می‌رسند.

کابین‌های فریم دار اولین سری از کابین دوش حمام شیشه ای هستند و فریم آنها به طراحان داخلی امکان خصوصی سازی آنها با توجه به مشخصات محیط را می‌دهند. کابین های بدون فریم با پیشرفت تکنولوژی ساخت شیشه‌های مقاوم در دسترس افراد امروزی قرار گرفته‌اند و ضخامت و اندازه فریم در آنها یا به کلی حذف می‌شود یا به حداقل کاهش می‌یابد. کابین های بدون فریم که نوع پیشرفته‌تر کابین دوش شیشه‌ای هستند از کابین های دوش فریم دار که نوع اولیه محسوب می‌شوند گران‌تر هستند.

اگر می‌خواهید ببینید قیمت حدودی کابین دوش حمام چقدر است و چه عواملی باعث می‌شوند قیمت یک کابین گران‌تر از کابین دیگر باشد، ادامه این مطلب از لاریس، تولید کننده کابین های شیشه‌ای دوش را دنبال کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت کابین شیشه ای دوش حمام

رده قیمت کیت‌های کابین شیشه‌ای دوش فریم دار از نوع ساده حدود 1000 دلار، نوع متوسط یا رده بالاتر 1500، و میانگین قیمت کابین های شیشه‌ای دوش ممتاز حدود 2000 دلار و بیشتر است. نصب این کابین های شیشه‌ای دوش بدون مهارت و تجربه قبلی ممکن است باعث ایجاد رطوبت، نم گرفتگی، و مشکلات مشابه و کاهش کارایی کابین شیشه ای دوش حمام بشود. هزینه نصب و اجرای آنها معمولا حدود 30% قیمت نهایی است که توسط طراح یا اجراکننده کابین به‌عنوان دستمزد دریافت می‌شود.

خوشبختانه عوامل گوناگونی بر قیمت کابین شیشه ای دوش حمام تاثیر می‌گذارند و مانند بازارهای پر رونق دیگر، افراد در آن می‌توانند توقع قیمت‌های ارزان‌تر برای محصولاتی که توسط شرکت‌های محلی ارائه می‌شوند را داشته باشند. همان‌طور که پیشتر اشاره شد قیمت کابین شیشه ای اختصاصی با کابین شیشه ای از پیش ساخته یا کیت کابین شیشه ای حمام اختلاف دارد. این قیمت بالاتر در موارد زیادی ارزش اختصاصی بودن کابین شیشه ای دوش را دارد و مانع از آشفته شدن با هزینه‌های احتمالی پنهان و جانبی این بخش از طراحی داخلی ساختمان می‌شود.

طراحی و اجرای کابین شیشه ای دوش نیاز به مهارت بالا و آشنایی با انواع مدل‌های آن دارد. طراحان داخلی و ارائه‌دهندگان تخصصی کابین شیشه‌ای دوش حمام به شما کمک می‌کنند مناسب‌ترین گزینه با توجه به محیط واحد مسکونی خود را انتخاب کنید و با کمک آنها می‌توانید تا حد زیادی اطمینان داشته باشید که ایده شما به بهترین شکل اجرا می‌شود. گذشته از اختصاصی یا پیش‌ساخته بودن، عوامل زیر هم روی قیمت کابین دوش شیشه ای تاثیر می‌گذارند:

  • اندازه کابین شیشه ای حمام
  • جنس و نوع شیشه
  • نوع و جنس فریم، در و اتصالات

 

مدل های جدید کابین حمام

 

اندازه کابین شیشه ای حمام

متریال اصلی کابین شیشه ای حمام البته همان طور که از نام آن مشخص است شیشه یا شیشه سکوریت است و هر چه اندازه شیشه مورد استفاده در آن بیشتر باشد، هزینه بیشتری هم پیدا می‌کند. کابین های شیشه ای حمام محدوده ای شیشه ای دور دوش حمام ایجاد می‌کنند و با توجه به محل قرار گرفتن آنها گزینه‌های متنوعی برای اندازه و نوع اجرای آنها وجود دارد. وقتی از آنها در سرویس‌های بزرگ برای جدا کردن دستشویی از حمام استفاده می‌شود امکان کاهش ارتفاع آنها وجود دارد که ضمن کاهش هزینه، جذابیت طراحی را افزایش می‌دهد.

 

جنس و نوع شیشه

همچنین با توجه به نیاز به محرمانه بودن محیط حمام امکان استفاده از شیشه‌های طرح‌دار و کدر که همزمان با حفظ پوشیدگی، طراوت و سرزندگی دیوارهای شیشه‌ای را به افراد منتقل می‌کنند هم وجود دارد. شیشه‌های طرح دار و کدر زیبایی کاملا منحصربه‌فردی به محیط حمام می‌دهند و امکان تجربه‌ای کاملا متمایز را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این ویژگی‌های ممتاز بدون هزینه هم نیستند و طبیعی است که انتظار داشته باشید بابت آنها لذت بردن از آنها قیمت بالاتری پرداخت کنید. پس جنس و نوع شیشه بر قیمت کابین دوش حمام تاثیرگذار هستند.

 

نوع و جنس فریم، در و اتصالات

عامل مهم دیگری که بر قیمت کابین شیشه ای دوش حمام تاثیر می‌گذارد نوع و جنس فریم، در و اتصالاتی است که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت لولای درها مستقیما در تجربه شما از وارد و خارج شدن از کابین دوش تاثیر دارد و دستگیره اگر به شکل مناسبی طراحی نشده باشد می‌تواند آرامش شما را به هم بزند.

کابین های شیشه ای بدون فریم از جنس شیشه سکوریت بسیار مقاوم ساخته می‌شوند که وزن نسبتا زیادی دارد و برای مهار آن از اتصالات گران‌تری استفاده می‌‍شود. در مقابل کابین های دوش فریم دار با داشتن چارچوب مناسبی که وزن شیشه ها روی آن می‌افتد مجموعه‌ای از گزینه‌های طراحی برای فضاهای محدود را در اختیار افراد قرار می‌دهند. درهای کشویی یکی از این موارد هستند که به خصوص در واحدهایی که حمام کوچکی دارند کارایی دارند.

 

نکات مهم برای قیمت خرید کابین شیشه ای دوش حمام

کابین شیشه ای دوش حمام یک گزینه نسبتا ارزان طراحی داخلی است که تاثیر چشم‌گیری بر جلوه ممتاز و متمایز تمام واحد مسکونی دارد. برای بهره‌برداری از تمام قابلیت‌های طراحی و کاربردی کابین شیشه ای دوش انتخاب کابین های شیشه ای دوش اختصاصی توصیه می‌شود. اما اگر به هر دلیلی تمایل به خرید بسته‌های از پیش ساخته کابین شیشه ای دوش دارید، با رعایت نکات زیر می‌توانید تجربه خرید جذابی داشته باشید:

  • اختلاف قیمت بین محصولات برندهای مختلف تولید کننده زیاد است و با کمی جستجو در بازار می‌توانید کابین شیشه ای با قیمت هدف خود را پیدا کنید
  • بازار مصالح ساختمانی و کابین های شیشه ای در فصل‌های بهار و تابستان داغ‌تر است؛ در فصل‌های پاییز و زمستان می‌توانید محصولات تخفیف خورده مناسبی پیدا و خریداری کنید
  • در محاسبه قیمت‌ها به‌خصوص اگر می‌خواهید از کیت های کابین شیشه ای دوش استفاده کنید سعی کنید تا 20 درصد بیشتر بودجه در نظر بگیرید
  • برداشتن دیوارها و نصب کابین شیشه ای دوش حمام تا حد زیادی تخصصی است و در صورتی که بدون شناخت و تجربه کافی انجام شود می‌تواند هزینه‌های جانبی زیادی در پی داشته باشد. برای پیشگیری از این هزینه‌ها استفاده از کابین های شیشه ای دوش اختصاصی که توسط ارائه دهندگان مجرب و متخصص عرضه می‌شوند توصیه می‌شود

 

مدل کابین دوش

 

بهترین راه خرید کابین دوش شیشه ای با قیمت خوب

مراجعه به ارائه دهندگان تخصصی کابین دوش شیشه ای مزایای مختلفی دارد که اولین آنها اطمینان از نصب صحیح و پیشگیری از هزینه‌های احتمالی در آینده است. در حالی که طراحان یا ارائه دهندگان غیرمتخصص و بدون تجربه ممکن است قیمت های ارزان‌تری پیشنهاد کنند، اطمینان پیدا کردن از کیفیت کار شرکت‌های تخصصی با تجربه بالا با ضمانت شرکتی مزیتی است که ارزش هزینه بیشتر را دارد.

در بسیاری از موارد با دریافت مشاوره از شرکت‌های تخصصی طراحی و تولید کابین های شیشه ای باعث شناسایی راهکارهای کم‌هزینه و مناسب می‌شود. با این حساب اگر قصد دارید برای واحد مسکونی خود از کابین شیشه ای دوش حمام استفاده کنید با تماس با لاریس می‌توانید از دریافت بهترین قیمت برای مناسب‌ترین گزینه اطمینان داشته باشید.

کابین های شیشه ای دوش در دو نوع فریم دار و بدون فریم ارائه می‌شوند. بر خلاف چیزی که ممکن است در ابتدا تصور کنید، کابین های شیشه ای فریم دار نوع قدیمی‌تر کابین های شیشه ای هستند و از قیمت ارزان‌تری نسبت به کابین های شیشه ای بدون فریم برخوردار هستند. آنها با وجود تعلق به نسل اول کابین های شیشه ای، هنوز هم یکی از بهترین راهکارهای داشتن حمام شیشه ای به‌خصوص در واحدهای کوچک یا در حال بازسازی هستند.

کابین های شیشه ای بدون فریم طراحی مدرن‌تری دارند که روی شیشه آنها متمرکز است و برای واحدهای نوساز لوکس جلوه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند. از آنها معمولا در واحدهایی که امکانات سطح بالایی مثل وان و جکوزی دارند و کیفیت مصالح مورد استفاده در سرویس بهداشتی لوکسی دارند استفاده می‌شود و نقش چشم‌گیری در ارزشمند جلوه دادن محیط دارند.

 

جمع‌بندی بهترین قیمت کابین دوش حمام

در این مطلب از لاریس، تولید کننده و ارائه کابین های شیشه ای حمام و پارتیشن حمام، عوامل موثر بر قیمت کابین دوش مورد بررسی قرار گرفتند. کابین های دوش لاریس به شکل اختصاصی برای مشتریان این شرکت طراحی و نصب می‌شوند و این شرکت با تجربه گسترده در ارائه خدمات اجرای کابین های شیشه ای حمام به آنها اطمینان می‌دهد که محصول پیشنهادی بهترین گزینه برای محیط مورد نظر است. شرکت لاریس با توجه به طراحی محیط و اندازه سرویس بهداشتی و حمام واحد و سلیقه ساکنین، امکان استفاده از دو نوع کابین شیشه ای فریم دار و بدون فریم را به مشتریان می‌دهد.

اندازه حمام و شیشه مورد نیاز برای کابین شیشه‌ای، جنس و نوع شیشه، و در نهایت نوع و جنس فریم، در و اتصالات عوامل اصلی موثر بر قیمت کابین دوش حمام شیشه ای محسوب می‌شوند. تنوع طراحی و کیفیت کابین های شیشه ای دوش باعث می‌شود رده قیمت‌های آن کاملا متنوع باشد و با هر سطح بودجه ای قابل انطباق باشد.

برای آشنایی با مناسب‌ترین راهکارها و گزینه‌های موجود که قابلیت اجرا در محیط مسکونی شما را داشته باشند، کافی است برای مشاوره با لاریس تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل برای دیدن انواع محصولات و تجربه‌های موفق و پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت لاریس می‌توانید وارد صفحه گالری محصولات شده و انواع کابین های شیشه ای فریم دار و بدون فریم لاریس را مشاهده نمایید.

 

فروش کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس