دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ا ...

دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای

آیا به دنبال تغییر دکور و ایجاد تنوع در محیط منزل خود هستید؟ هنوز درب حمامی از جنس اچ‌دی‌اف، چوب، یا آلومینیوم دارید که وقتی دوش می‌گیرید به شما احساس خفگی می‌دهد؟

اگر قصد دارید دکوراسیون واحد مسکونی خود را تغییر داده، سرزندگی را به محیط برگردانید و جلوه‌ای لاکچری و شیک به حمام و تمام خانه بدهید، یکی از ساده‌ترین راهکارها استفاده از اتاق دوش شیشه ای است.

برای آشنایی با مزیت‌ها و مشخصات اتاق‌های شیشه ای حمام ادامه این مطلب لاریس از تولید کنندگان قدیمی و برتر کابین دوش شیشه ای و پارتیشن شیشه ای حمام را دنبال کنید.

 

دکوراسیون حمام خود را لاکچری و شیک کنید

حمام جایی است که حداقل هفته‌ای چهار بار نیم ساعتی را در آن سپری می‌کنید. دوش گرفتن یکی از مهم‌ترین روتین‌های بهداشتی است که نقش ملموسی در بهبود حس‌وحال و سلامت دارد. اما دوش گرفتن در یک حمام نم‌گرفته، با سرامیک‌های فرسوده و قدیمی و درب پوسیده اگر تمام این مزایا را از بین نبرد، تا حد زیادی مخدوش می‌کند.

راهکارهای گوناگونی برای تغییر دکوراسیون حمام و لاکچری و شیک کردن آن وجود دارد که بعضی از آنها خیلی هم گران تمام نمی‌شوند. اتاق دوش شیشه ای یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد تحول و تنوع در دکور حمام و تمام واحد مسکونی است. استفاده از اتاق شیشه ای دوش نه فقط جلوه حمام را زیباتر کرده و آن را از یک نقطه مخفی تبدیل به عنصر زیبا در دکور منزل می‌کند، که از نظر بهداشتی هم مزایای گوناگونی دارد.

 

دلایل انتخاب اتاق شیشه ای دوش حمام

اتاق شیشه ای حمام در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود که باعث می‌شود در هر محیطی قابل استفاده باشد. فرقی نمی‌کند در یک واحد نوساز بخواهید از جدیدترین گزینه‌های دکوراسیون استفاده کنید یا یک واحد قدیمی را بازسازی کرده و با ایجاد حداقل تغییرات، آن را لاکچری و شیک‌تر از قبل کنید، انواع مختلف اتاق شیشه ای دوش حمام برای هر کدام از این موارد در دسترس شما هستند. در ادامه بعضی از دلایل اصلی مزیت اتاق دوش شیشه ای را مشاهده می‌کنید.

 

اتاق شیشه ای دوش حمام

 

جلوه ای درخشان با اتاق دوش شیشه ای

به احتمال زیاد هیچ کس دوش گرفتن در حمامی تاریک، نمور و کهنه را به حمام شیشه‌ای با روشنایی طبیعی با دور دوشی اکریلیک بهداشتی و ضد رطوبت با طراحی لاکچری و شیک ترجیح نمی‌دهد. دوش گرفتن در یک حمام قدیمی بیشتر به انجام وظیفه‌ای شبیه است که دوست دارید زودتر به پایان برسد و در حین انجام آن به موضوعات مختلف در گذشته و آینده فکر می‌کنید تا خیلی در محیط نباشید. در مقابل، حمام کردن در اتاق شیشه ای دوش راهی برای لذت بردن از لحظه لحظه حمام کردن و داشتن تجربه‌ای متفاوت و سرزندگی آور است.

اتاق شیشه ای حمام بر خلاف حمام‌های قدیمی که فضایی تنگ و بسته هستند و به لطف آینه کاری و نورپردازی قابل تحمل می‌شوند، به افراد این حس را می‌دهد که در فضایی راحت و باز دوش می‌گیرند. بازتاب نور طبیعی در اتاق دوش شیشه ای بدون شک نقش مهمی در بهبود حس‌وحال و ایجاد طراوت با حمام کردن دارد. دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای برعکس بعضی از آیتم‌های لوکس که راستش را بخواهید مصنوعی و توخالی به نظر می‌رسند، جلوه‌ای درخشان و طبیعی به محیط حمام می‌دهد.

 

نگهداری ساده بدون نم و رطوبت

اتاق دوش شیشه ای یک پنل از جنس شیشه مقاوم با استحکام بسیار بالا است که روی یک دور دوشی از جنس اکریلیک یا سرامیک قرار می‌گیرد. در حالی که اتاق حمام شیشه ای به راحتی اجازه بازتاب نور به داخل را می‌دهد، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد آب و رطوبت از حمام خارج شود.

حمام‌های قدیمی به خصوص وقتی سرامیک‌ها و بندکشی‌های کهنه‌ای داشته باشند، رطوبت را در محیط حفظ کرده و نم می‌گیرند. به این ترتیب آنها بستری بسیار مناسب برای رشد انواع آلودگی‌های قارچی و کپک می‌شوند که سلامت افراد را تهدید می‌کنند.

البته تمیز کردن و نگهداری، بازسازی بندکشی‌ها و عایق کردن حمام‌ راهکارهایی برای پیشگیری از بروز این مشکلات هستند. اما تغییر دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای اگر این زحمت‌ها را از بین نبرد، به حداقل ممکن کاهش می‌دهد. با داشتن اتاق حمام شیشه ای نیازی به نگرانی از رطوبت گرفتن ندارید و تمیز کردن حمام بسیار ساده‌تر می‌شود. با این حساب اگر می‌خواهید با بندکشی‌های سیمانی و حفره‌ها و درزهای سرامیک‌ها برای همیشه خداحافظی کنید، اتاق شیشه ای دوش را انتخاب کنید.

 

سازگار با محیط زیست

دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای نه فقط به شما کمک می‌کند تجربه‌ای یکسره متفاوت و طراوت‌بخش در دوش گرفتن داشته باشید و زیبایی محیط را افزایش می‌دهد، گزینه‌ای صد در صد پایدار است و با محیط زیست سازگار است. شیشه‌های مورد استفاده در اتاق شیشه ای دوش کاملا غیرسمی هستند و قابلیت بازیافت آنها در بین انواع گزینه‌های دیگر رقیب ندارد.

 

تنوع بسیار بالا و مطابقت با طراحی داخلی

اتاق شیشه ای دوش در دو نوع اصلی فریم دار و بدون فریم عرضه می‌شود. هر کدام از این دو نوع شامل مجموعه‌ متنوعی از طرح‌ها و شکل‌ها می‌شوند. به همین خاطر دکوراسیون داخلی منزل هر تمی که داشته باشد و هر متریال و مصالحی در آن به کار رفته باشد، حداقل یکی از مدل‌های اتاق حمام شیشه ای به آن می‌آید.

اتاق شیشه ای حمام بدون فریم گزینه‌ای جدیدتر و بسیار لاکچری و شیک است که از مرغوب‌ترین انواع شیشه برای ایجاد جلوه‌ای مدرن، دلنشین و یکپارچه ساخته می‌شود. اتاق دوش شیشه ای فریم‌دار با چارچوبی فلزی ارائه می‌شود که امکان استفاده از انواع روکش از جنس‌ها با رنگ‌های مختلف را ایجاد می‌کند. هر کدام از این دو نوع مزایای گوناگون و متمایزی دارند که دست شما را در بهبود دکوراسیون داخلی منزل کاملا باز می‌گذارند.

 

حداکثر مقاومت و دوام در اتاق شیشه ای دوش حمام

دور دوشی یا کف اتاق حمام شیشه ای از جنس سرامیک یا اکریلیک‌ یکپارچه است و حداقل بیشتر از 20 سال عمر می‌کند. جداره‌های شیشه‌ ای آن از نسل جدید شیشه‌های سکوریتی هستند که در مقابل شدیدترین تغییرات دمایی، ضربه و فشار آزمایش خود را پس می‌دهند.

عایق بودن در مقابل آب و رطوبت کمترین احتمالی برای نشت آب و رطوبت و آسیب زدن به محیط بیرون حمام را از بین می‌برد. با این حساب دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای انتخابی است که یک بار انجام می‌دهید و یک عمر از آن لذت می‌برید.

 

پارتیشن شیشه ای حمام

 

مشخصات یک اتاق دوش شیشه ای در حمام چیست؟

یک اتاق دوش شیشه ای یک باکس یا پنل بزرگ از جنس شیشه‌های سکوریتی ویژه است که روی یک دور دوشی یکپارچه ضد نشت و رطوبت قرار گرفته است. همان طور که پیشتر اشاره شد، اتاق حمام شیشه ای دو نوع اصلی، یعنی فریم دار و بدون فریم دارد.

 

تنوع طرح و شکل اتاق حمام شیشه ای

هر دو نوع فریم دار و بدون فریم اتاق شیشه ای دوش در طرح‌ها و شکل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل و اندازه حمام، می‌توانید از اتاق‌های شیشه ای حمام مستطیلی، مربعی، قطاع یا ربع دایره‌ای و نیم دایره‌ای استفاده کنید.

 

تنوع جنس شیشه

دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای تنوع بسیار بالایی در جنس شیشه هم ارائه می‌دهد. شیشه‌های شفاف به خصوص برای اتاق‌های حمام‌ فریم‌داری که در اتاق خواب مستر قرار می‌گیرند محیطی درخشان و شیک ایجاد می‌کنند.

شیشه‌های مشجر یا مات هزمان که نور را منعکس کرده و احساس باز بودن فضا در حین حمام کردن را ارئه می‌دهند، خلوت و حریم شخصی را تقویت می‌کنند. اما تنوع جنس شیشه به این دو مورد محدود نیست و انواع شیشه‌های طرح‌دار برای هماهنگی بهتر با طراحی دکوراسیون داخلی در دسترس افراد و طراحان قرار دارند.

 

جمع‌بندی

در این مطلب از لاریس، دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای و مزایا و مشخصات آن مرور شد. اتاق شیشه ای حمام یک گزینه بسیار منعطف برای متحول ساختن طراحی فضای داخلی واحدهای مسکونی به محیطی شیک و لاکچری است. برخلاف گزینه‌های لاکچری دیگر مثل جکوزی، اتاق دوش شیشه ای در هر حمامی با هر اندازه‌ای قابل استفاده است و نیازی هم به ایجاد تغییرات پایه‌ای و بازسازی کلی ساختمان ندارد.

لاریس یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ارائه دهنده اتاق‌های شیشه ای دوش در انواع و طرح‌های گوناگون است. این شرکت اتاق شیشه ای حمام در دو نوع اصلی فریم دار و بدون فریم عرضه می‌کند. هر دو نوع آنها شامل طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی می‌شوند که می‌توانید با توجه به مشخصات دکوراسیون داخلی منزل خود از بین آنها بهترین اتاق دوش شیشه ای را انتخاب کنید.

اتاق‌های شیشه ای حمام لاریس همراه با دور دوشی ارائه می‌شوند که خودش یکی از بهترین گزینه‌های لاکچری حمام است که از خروج آب از محدوده دوش و حمام جلوگیری می‌کند. اتاق شیشه ای حمام تاثیر قابل توجهی بر جلوه و درخشندگی طراحی داخلی واحدهای مسکونی دارد و با عمر بسیار بالا، یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارها برای بلند مدت محسوب می‌شود.

برای مشاهده انواع دکوراسیون لاکچری حمام با اتاق دوش شیشه ای لاریس می‌توانید به گالری محصولات سایت لاریس مراجعه کنید. اتاق دوش شیشه ای لاریس انعطاف بسیار بالایی برای هماهنگی با دکوراسیون لاکچری منزل شما دارد. برای آشنایی با مناسب ترین اتاق دوش شیشه ای با در نظر داشتن مشخصات طراحی داخلی واحد مسکونی خود، کافی است برای مشاوره با لاریس تماس بگیرید.

 

کابین شیشه ای دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس