بهترین لوسین ها بعد از حمام کردن

بهترین لوسین ها بعد از حمام کردن

خانم هایی که به طراوت پوست خود اهمیت می‌دهند برای لوسیون بعد از حمام در روتین روزانه خود جایگاه خاصی قائل می‌شوند. لوسیون‌های مرطوب کننده احتمالا بعد از کرم‌های ضد آفتاب، مهم‌ترین بخش از مراقبت‌های پوستی شما هستند. مالیدن بیشتر کرم‌های مرطوب کننده به پوست بعد از حمام حدود 10 دقیقه طول می‌کشد که باعث می‌شود به‌خصوص وقتی عجله دارید، قید آنها را بزنید. اما لوسیون های بعد از حمام زمان‌بر نیستند و مانع از دست رفتن رطوبت پوست شما می‌شوند.

اگر به دنبال بهترین لوسیون ها بعد از حمام هستید تا از شفافیت و انعطاف پوست خود بدون اتلاف وقت مطمئن شوید، این مطلب از لاریس را دنبال کنید.


شرکت لاریس؛ تولید کننده کابین دوش حمام لاکچری، دور دوشی حمام و پارتیشن شیشه ای حمام

برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید؛ شماره تلفن‌ها  02188615388 و 02188615389


 

لوسیون بعد از حمام چه کار می‌کند؟

دوش گرفتن و حمام کردن همان قدر که برای باز کردن منافذ پوست از آلودگی‌ها مفید است، برای رطوبت پوست می‌تواند مضر باشد. با وجود انواع تبلیغاتی که در مورد شوینده‌ها می‌بینید، بیشتر آنها باعث خشک شدن پوست بعد از حمام می‌شوند. لوسیون‌ های بعد از حمام و داخل حمام برای جلوگیری از بروز این مشکل روی پوست خانم‌ها طراحی و تولید می‌شوند. همچنین شما می‌توانید درباره مراقبت های بعد استحمام بیشتر بخوانید؛ کلیک کنید.

 

چطور بهترین لوسین بعد از حمام را انتخاب کنیم؟

پوست شما ویژگی‌های خاصی دارد که باعث می‌شود تمام لوسین‌ها برای حفظ رطوبت آن مناسب نباشند. مهم‌ترین عوامل انتخاب لوسیون بعد از حمام را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

نوع پوست

وقتی از یک لوسیون بعد از حمام مناسب استفاده می‌کنید طبیعتا انتظار دارید رطوبت پوست شما حداقل برای مدت یک روز حفظ بشود. اگر به نوع پوست خود توجه نکنید، نمی‌توانید توقع بهترین نتیجه را هم داشته باشید.

برای مثال اگر پوست شما چرب باشد، استفاده از لوسیون‌های سبک به پوست شما اجازه تنفس و حفظ رطوبت بدون چرب شدن بیش از حد می‌دهد. اما اگر پوست شما خشک یا حساس باشد، به لوسیون‌هایی که آبرسانی عمیق انجام می‌دهند احتیاج دارید. بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن معمولا برای پوست‌های معمولی و خشک تولید می‌شوند. اما در ادامه این مطلب لاریس، بعضی از لوسیون‌هایی که برای پوست‌های چرب عالی عمل می‌کنند را هم مشاهده می‌کنید.

 

بهترین لوسین بعد حمام

 

رایحه

بعید است هیچ کس برای اینکه بوی بدی بگیرد حمام کند، نیست؟ بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن همزمان با آبرسانی و ایجاد رطوبت عمیق، رایحه و عطر خوشی به پوست شما می‌دهند. انتخاب عطر تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که به عطرهای خنک با نت‌های میوه‌ای و سبک علاقه دارید، در ادامه بعضی از بهترین لوسیون‌های برندهای معتبر را مشاهده می‌کنید. بعضی از برندها هم در طول زمان توانسته‌اند به ترکیب‌های اختصاصی و رایحه‌های خاص خود برسند که مانند امضای آنها عمل می‌کند. در ادامه این مطلب از لاریس بعضی از آنها معرفی می‌شوند.

 

بسته‌بندی

بعضی از لوسیون‌های بدن هنوز هم با بسته بندی در باز تولید می‌شوند که برای استفاده از آنها باید بعد از باز کردن در، انگشت خود را در لوسیون فرو کرده و آن را به بدن خود بمالید. در مقابل بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن آنهایی هستند که بسته‌بندی بهداشتی دارند.

بهترین گزینه‌ها از نظر بسته بندی بهداشتی لوسیون‌هایی هستند که پمپی هستند و با فشار دادن آنها لوسیون خارج می‌شود. بعد از آنها، لوسیون‌های تیوب برای حفظ سلامتی پوست مناسب‌ترین گزینه هستند.

 

فصل

اگر پوست نرمال یا معمولی داشته باشید، تابستان‌ها بهترین لوسین بعد از حمام لوسیونی است که سبک باشد و عطری خنک، میوه‌ای و تازه کننده داشته باشد. اما این لوسیون به احتمال زیاد بهترین لوسیون برای محافظت از پوست شما در زمستان و سرما نیست. برای اینکه رطوبت پوست خود را در فصل‌های سرد حفظ کنید لازم است از لوسیون‌هایی که آبرسانی عمیق‌تری دارند استفاده کنید.

 

قیمت لوسین

بعضی از بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن، به خصوص آنهایی که توسط برندهای لاکچری و محبوب ساخته می‌شوند برچسب قیمت نسبتا گرانی دارند. واقعیت اینکه کیفیت آنها در مقایسه با بسیاری از محصولات ناشناخته و مهجور، به شکل ملموسی بالاتر است. اما به هر حال ممکن قیمت عامل مهم و تعیین کننده‌ای در انتخاب یک لوسیون مناسب است.

 

انواع بهترین لوسیون‌ های بعد از حمام

استفاده از کرم‌های مرطوب کننده بعد از حمام برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. اما برای این کار لازم است اجازه بدهید پوست شما خشک بشود. خشک کردن پوست بعد از حمام با کشیدن حوله به خصوص در ناحیه صورت اصلا توصیه نمی‌شود چرا که باعث تحریک پوست می‌شود.

بهترین راه برای خشک شدن پوست بعد از حمام این است که اجازه بدهید خیسی به صورت طبیعی برطرف بشود و بعد از یک حوله نرم برای برداشتن رطوبت باقی مانده استفاده کنید. اگر بخواهید برای جلوگیری از خشک شدن پوست کرم مرطوب کننده بزنید، حالا وقت این کار است.

اما بهترین لوسیون های حمام را می‌توانید درست مثل شامپو بدن استفاده کنید. بعضی از آنها به آبکشی نیاز دارند و بعضی دیگر اسپری یا کرم‌هایی هستند که نیازی به آبکشی هم ندارند و با بستن شیر دوش می‌توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه این مطلب از لاریس بعضی از بهترین لوسیون های بعد از حمام کردن را مرور می‌کنید.

 

فواید لوسین بعد حمام

 

لوسیون بدن داخل حمام نیوا

لوسیون بدن داخل حمام نیوا برای خانم‌هایی که پوست خیلی خشکی دارند طراحی شده و بهتری لوسیون بدن داخل حمام برای نگهداری رطوبت و طراوت پوست است. مواد تشکیل دهنده اصلی این لوسیون روغن بادام است، اما جذابیت آن در این است که با وجود حفظ آب و رطوبت، پوست شما را روغنی و چرب نمی‌کند.

در لوسیون بدن داخل حمام نیوا از پارافین استفاده نشده و فرمول آن توسط متخصصان درماتولوژیست‌ آزمایش شده است. از همه مهم‌تر اینکه اگر عجله داشته باشید و حوصله آبکشی یا کرم زدن بعد از حمام را نداشته باشید، لوسیون بدن داخل حمام نیوا بهترین گزینه بدون نیاز به آبکشی است.

 

لوسیون بدن حمام اوسرین

پوست شما برای حفظ طراوت و تازگی به ویتامین‌های مختلف، به خصوص انواع ویتامین ب نیاز دارد. لوسیون بدن حمام اوسرین سرشار از ویتامین ب 5 است که از پوست شما در مقابل خشک شدن و تحریک‌های پوستی محافظت می‌کند. استفاده از لوسیون بدن حمام اوسرین خیلی راحت است و با یک آبکشی می‌توانید از حمام خارج بشوید و بدون زدن کرم مرطوب کننده، تا 24 ساعت از حفظ رطوبت پوست خود مطمئن باشید.

لوسیون بدن حمام اوسرین یکی از بهترین لوسین ها بعد از حمام کردن به پیشنهاد متخصصان پوست است که فاقد هر نوع عطر مصنوعی و خوشبوکننده های شیمیایی و پارافین است. اگر چرب شدن بیش از حد کرم‌های مرطوب کننده را دوست ندارید، خبر خوب اینکه با استفاده از لوسیون حمام اوسرین احساس روغنی بودن پوست نخواهید داشت.

 

لوسیون بدن کره کاکائو نیوا

لوسیون بدن حمام مغذی کره کاکائو نیوا برای خانم‌هایی که پوست‌ معمولی، خشک و خیلی خشک دارند تولید شده است. مواد تشکیل دهنده اصلی این لوسیون مرطوب کننده ضد حساسیت کره کاکائو است که رطوبت پوست شما را تا 48 ساعت تمام حفظ می‌کند.

 

لوسیون حمام اولای

لوسیون حمام اولای یکی دیگر از بهترین لوسین ها بعد از حمام کردن است که در فرمول آن از کره شی (Shea butter) برای رطوبت‌رسانی عمیق پوست استفاده شده است. خانم‌هایی که به دنبال برطرف کردن لکه‌های پوستی و خطوط آفتاب سوختگی روی پوست خود هستند، فقط با پنج روز استفاده از لوسیون حمام کره شی اولای می‌توانند روشن‌تر شدن پوست خود را مشاهده کنند.

 

لوسیون حمام مائویی

لوسیون حمام مائویی یکی از محصولات مراقبت پوستی است که در آن از هیچ عنصر شیمیایی یا غیرطبیعی استفاده نشده است. این لوسین با رایحه ملایم پاپایا و میوه‌های استوایی رطوبت و طراوت پوست شما را به خوبی حفظ می‌کند. مواد تشکیل دهنده این لوسیون طبیعی کره پاپایا، عصاره آناناس و کره انبه است.

لوسیون حمام مائویی یکی از بهترین لوسین ها بعد از حمام کردن است که در آن فقط از عناصر ارگانیک و گیاهی استفاده شده است. نتیجه ترکیب این عناصر طبیعی روشن‌تر شدن، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شما بدون احساس مومیایی یا روغنی بودن است.

 

لوسیون حمام کرل

یکی دیگر از بهترین لوسیون های حمام که با داشتن مواد تشکیل دهنده آبرسان به پوست شما کمک می‌کند رطوبت و طراوت داشته باشد، لوسیون هیدرا تراپی کرل (Curel) است. لوسیون حمام کرل برای مرطوب نگه داشتن پوست‌هایی که دچار خشکی و التهاب شدید هستند هم مناسب است. لوسیون حمام کرل بسیار سبک است و وقتی از آن استفاده می‌کنید پوست شما را بدون چرب کردن مرطوب و شفاف می‌کند.

 

جمع‌بندی

در این مطلب از لاریس بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن و نحوه انتخاب و ضرورت استفاده از آنها مرور شد. نیازی به تکرار نیست که حفظ رطوبت و طراوت پوست یکی از اصلی‌ترین اهداف مراقبت‌های پوستی است. راهکار سنتی، شناخته شده و البته ارزان برای آبرسانی پوست استفاده از کرم‌های مرطوب کننده است. اما برای این کار لازم است اجازه بدهید پوست شما کاملا خشک بشود و تازه، بعد از زدن آنها احساس می‌کنید یک لایه چرب و چسبناک با عطری آزارنده روی پوست شما قرار گرفته است.

در مقابل، بهترین لوسیون ها بعد از حمام کردن را می‌توانید به راحتی روی پوست خود قرار بدهید و بدون نیاز به استفاده از کرم، یک تا دو روز از آبرسانی پوست خود اطمینان پیدا کنید. این لوسیون‌ها سبک‌تر از کرم‌های مرطوب کننده هستند و رایحه خوشایندی به پوست و بدن شما می‌دهند.

لاریس تولید کننده انواع کابین های شیشه ای دوش و دور دوشی است که با ارائه جدیدترین گزینه‌های طراحی حمام به شما کمک می‌کند احساس تازگی بیشتری با دوش گرفتن داشته باشید. انواع اتاق‌های حمام شیشه‌ای به دو دسته فریم‌دار و بدون فریم تقسیم می‌شوند که با توجه به مشخصات و اندازه حمام شما، امکان استفاده از آنها وجود دارد. دور دوشی یکی دیگر از محصولات لاریس است که در کابین‌های شیشه ای دوش به صورت یکپارچه ارائه می‌شود اما امکان خرید و نصب جدای آن هم وجود دارد.

 

اگر به دنبال بهترین و جدیدترین راهکارها برای تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی و حمام واحد خود هستید، همین حالا برای مشاوره با لاریس تماس بگیرید.

 

کابین دوش شیشه ای حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس