مهمترین مزیت‌های انتخاب کابین دوش استیل ضد ...

مهمترین مزیت‌های انتخاب کابین دوش استیل ضد زنگ چیست؟

 

کابین دوش حمام ضد رنگ استیل از یک قاب بیرونی از جنس استیل ضد زنگ و شیشه های حرارت دیده، شیشه های چسب دار و قطعات دیگر ساخته شده است. در ساخت این کابین، استیل ضد زنگ به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. کابین دوش حمام استیل ضد زنگ با دیگر کابین‌ها از جمله کابین‌های آلومینیومی، تفاوت‌هایی دارد که در این مقاله در مورد مزایای آن نسبت به سایر کابین‌ها صحبت خواهیم کرد.

شرکت کابین دوش لاریس با سال‌ها تجربه در تولید کابین دوش حمام و پارتیشن شیشه‌ای حمام، کابین دوش حمام ضد رنگ استیل را تولید و در اختیار شما قرار داده است. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات گروه لاریس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 مزایای کابین دوش حمام استیل ضد زنگ

  1. مقاومت در برابر خوردگی

در مقایسه با کابین دوش حمام آلومینیومی، کابین دوش استیل ضد زنگ در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارد. در فرآیند استفاده از آن هنگام شستشو، دوش گرفتن، لوسیون مو، لوسیون بدن و سایر محصولات پاک کننده پوست با اسیدیته و قلیاییت کم و بیش، به علاوه با تمیز کردن طولانی مدت با مواد شوینده اسیدی، دچار خوردگی نمی‌شود و دارای مقاومت بسیاری بالایی است. در مقابل سطوح آلومینیومی اغلب دچار واکنش و خوردگی می‌شوند.

کابین دوش استنلس استیل در برابر استفاده مداوم نیز بسیار مقاوم است. از آنجایی که واکنش‌های اکسیداتیو مواد و هوا در طول زمان خورده می‌شوند، ممکن است در صورت استفاده از استیل‌های بی کیفیت نیز خوردگی ایجاد شود، اما اگر سازندگان از استیل ضد زنگ 304 استفاده نمایند، هیچ گونه خوردگی به وجود نخواهد آمد.

 

  1. ظاهر کابین

ظاهر کابین دوش حمام استیل ضد زنگ زیبا و ساده است و در طول زمان تغییر رنگ نمی‌دهد. امروزه، استیل‌های ضد زنگ از یک استیل رنگی ساخته شده و رنگ آن‌ها تنها به یک رنگ تغییر یافته است. در مقابل حمام‌های آلیاژ آلومینیوم دارای تغییرات رنگی و تغییرات زیادی در سبک ساخت هستند. به دلیل استفاده از روکش طلا در حمام‌های آلیاژ آلومینیوم می‌توان فضای شیک تری را در محیط ایجاد کرد.

 

کابین دوش استیل

 

  1. عایق

در شرایط داخلی یکسان، اثر عایق حرارتی کابین دوش استیل ضد زنگ و حمام آلیاژ آلومینیوم تقریباً یکسان است.

 

  1. قیمت کابین دوش

اگرچه قیمت استیل ضد زنگ بالاتر از آلیاژ آلومینیوم است، اما عمر مفید آن نیز بسیار طولانی‌تر است. نسبت به حمام‌های آلومینیومی، حمام‌های استیل ضد زنگ دارای کیفیت بالاتری بوده و در آینده به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز خواهند داشت.

 

جمع بندی

تمامی محصولات ما در شرکت کابین دوش لاریس، تولید کننده کابین دوش حمام لاکچری، اتاق شیشه‌های حمام و دور دوشی حمام، در ابعاد مختلف و با قطعات ترک و چینی در حال تولید است. همه محصولات این شرکت دارای گارنتی شرکتی و معتبر هستند. کابین‌های شیشه‌ای لاریس به صورت تمام شیشه تولید شده و با اشغال فضای بسیار کم در حمام، جلوه‌ای خاص و لوکس به آن می‌بخشد. کابین‌های حمام لاریس یکی از پرکاربردترین محصولات این شرکت است که علاوه بر ایجا ظاهری لوکس، از مصرف بیش از حد آب جلوگیری کرده و باعث تمیز ماندن محیط حمام شما خواهد شد.

ما در گروه لاریس، با هدف جلب رضایت مشتری و تامین نیازهای مصرف کننده، محصولات خود را با مواد اولیه باکیفیت مانند استیل ضد زنگ و با استفاده از طرح‌های روز دنیا تولید کرده‌ایم. کابین دوش حمام لاریس در مدت زمان کمتر از یک روزه قابل نصب است. ما برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش درنظر گرفته‌ایم. جهت مشاوره و خرید کابین حمام لاریس می‌توانید با کارشناسان ما در لاریس تماس بگیرید.

 

 

تلفن شرکت فروش کابین دوش 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس