کدام روش گرمایشی برای حمام بهتر است؟

کدام روش گرمایشی برای حمام بهتر است؟

 

یک هیتر مناسب در حمام برای همه ما جهت حمام کردن در فصل زمستان ضروری است. بخاری حمام یک محصول بسیار مهم در سرویس بهداشتی است که این امکان را می‌دهد تا محیط راحت و گرم تری داشته باشیم. انواع بخاری‌های رایج داخل حمام شامل بخاری حمام، رادیاتور و هیتر است. عملکرد ضد آب لوازم حمام مهم‌ترین خصوصیت آن‌ها محسوب می‌شود. هنگام انتخاب بخاری مناسب برای حمام، باید با توجه به نیازهای واقعی خود انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله از گروه لاریس تولید کننده کابین دوش حمام، زیر دوشی و پارتیشن شیشه ای حمام، نگاهی به عملکردها و مزایا و معایب هر یک از این تجهیزات گرمایشی مختلف انداخته‌ایم:

 

 

کدام روش گرمایش برای گرم کردن حمام بهتر است؟

 

بخاری حمام مدل یوبا

یوبا برندی چینی از بخاری بوده که سال‌هاست در بازار موجود است و در حال حاضر به عنوان یک وسیله گرمایش توسط بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شود.

مزایای یوبا:

  • مصرف کم انرژی: یوبا به طور کلی از 4 لامپ مادون قرمز تشکیل شده است. توان هر لامپ به طور کلی بین 250 وات تا 600 وات و توان کل بین 1000 وات تا 2400 وات است که به این معنی است که 1 تا 2.4 درجه در ساعت مصرف می‌کند و به طور کلی مصرف انرژی آن زیاد نیست.
  • گرم شدن سریع: اصل کار یوبا افزایش دمای داخلی از طریق تابش حرارتی لامپ مادون قرمز است. لامپ مادون قرمز می‌تواند به سرعت دمای ناحیه روشن را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.

 

معایب یوبا:

  • اذیت کننده در محیط: یوبا در بالای دیوار نصب می‌شود و گرما در بالا جمع شده که باعث می‌شود سر بسیار داغ شود و بدن همچنان بسیار سرد باشد.
  • امنیت پایین: دمای سطح یوبا هنگام کار بسیار بالاست. اگر به طور تصادفی لمس شود، به راحتی باعث سوختگی می‌شود.

 

بخاری حمام یا هیتر

مزایا:

  • نصب آسان: نصب هیتر یا بخاری در حمام بسیار آسان است و می‌توانید خودتان به راحتی نصب آن را انجام دهید. اکثر بخاری‌ها هم رومیزی و هم دیواری هستند که قرارگیری آن‌ها بسیار راحت است.
  • قیمت مناسب: قیمت بخاری نسبت به سایر لوازم گرمایش حمام عمدتاً ارزان است و یک خانواده معمولی می‌توانند آن را بپردازند.

 

معایب بخاری:

  • گرمایش آهسته: روش گرمایش بخاری به این صورت است که جریان گردش هوای گرم دمای اتاق را به حرکت در می‌آورد، بنابراین سرعت گرمایش نسبتاً کند است.
  • تولید سروصدای زیاد: هنگامی‌که بخاری کار می‌کند صدا تولید شده و برخی از افراد ممکن است با آن سازگاری نداشته باشند.

 

گرمایش حمام

 

رادیاتور

رادیاتور حمام معمولاً به عنوان یک روش قدیمی شناخته می‌شود و در حال حاضر نیز یک وسیله گرمایشی بسیار محبوب است.

مزایای رادیاتور:

  • راحتی در استفاده: در مقایسه با هیتر حمام، بزرگترین مزیت رادیاتور راحتی است. رادیاتور گرمای ملایم و یکنواختی تولید کرده و از همرفت و تابش برای دفع گرما استفاده می‌کند. گرمایش به طور یکنواخت کل حمام را پر می‌کند که بسیار راحت است و به شما امکان می‌دهد از حمام کردن لذت ببرید.
  • کاربردی: رادیاتور حمام نه تنها می‌تواند باعث گرمایش شود، بلکه می‌توانید حوله‌ها و لباس‌ها را نیز به آویزان کرده و خشک کنید که بسیار راحت و کاربردی است.
  • زیبا و شیک: رادیاتورهای حمام امروزی دارای اشکال جدید و شیک هستند که از نظر بصری لذت بخش بوده و به حمام شادابی می‌بخشند.

 

معایب رادیاتور :

  • قیمت: از آنجایی که رادیاتور باید با یک دیگ دیواری استفاده شود قیمت آن گران است. با این حال، اگر رادیاتور در کل خانه نصب شود، هزینه آن کنترل شده و نه تنها برای استحمام، بلکه برای گرمایش کل فضای خانه، می‌توانید در هر زمانی از یک فضای زندگی گرم لذت ببرید.
  • نصب رادیاتور نسبتاً مشکل است: از آنجایی که رادیاتور نیاز به لوله کشی دارد و تجهیزاتی مانند دیگ‌های دیواری برای نصب به دیوار نیاز است، به طور کلی باید یک متخصص یا شرکت معتبر برای نصب آن پیدا کنید.

همچنین میتوانید راه های جلوگیری از بخار گرفتن حمام را بدانید. کلیک کنید و مقاله ما در این مورد را مطالعه فرمایید.

در نهایت شما می‌توانید با خرید کابین حمام، نیاز گرمایشی حمام خود را برطرف نمایید. شرکت لاریس با تولید تجهیزات حمام و با هدف جلب رضایت مشتریان، محصولات خود را تولید و خدمات پس از فروش آن‌ها را تضمین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

فروش کابین دوش شیشه ای حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس