دوش هوا چیست و چرا در حمام خود به آن نیاز ...

دوش هوا چیست و چرا در حمام خود به آن نیاز دارید؟

ارزش وجود حمام در هر خانه‌ای را نباید دست کم گرفت. از ساده‌ترین چیزها مانند تسکین جسم و روان تا کشفیات جدید که ممکن است مسیر علم را جابجا کند، می‌تواند در حمام اتفاق بیفتد. وقتی نوبت به نوسازی می‌رسد، ما اغلب با حمام شروع می‌کنیم. بازسازی حمام فقط مربوط به کاشی‌های براق و جذاب از نظر زیبایی شناختی و محیط اطراف نیست.

ماهیت حمام در کاربرد آن نهفته است. این موضوع در مورد وسایل بهداشتی و یک دوش گرم و جذاب نیز صدق می‌کند. یک دوش جت دنج می‌تواند مانند یک آغوش گرم احساس شود و راهی فوق العاده برای شروع و همچنین به پایان رساندن روز شماست.

بهترین راه برای تکمیل با طراوت ترین مراسم روزتان این است که مطمئن شوید سر دوش مناسب را برای حمام خود انتخاب کرده اید. یکی از محتاطانه‌ترین انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید، خرید دوش هوا است، یک دستگاه همه کاره واقعی! در ادامه این مقاله از گروه لاریس با دوش هوا بیشتر آشنا خواهیم شد!

 

 

برای مشاهده و خرید جدیدترین طرح های کابین دوش حمام کلیک کنید.

 

 

دوش هوا چیست؟

تولیدکنندگان پیشرو لوازم حمام در هند نسل بعدی دستگاهی به نام «دوش هوا» را توسعه داده‌اند. این فناوری بر اساس فناوری سبز انقلابی عمل کرده و بسته کاملی است که به زندگی پایدار می‌رسد. سیستم دوش هوا دارای یک واحد هوادهی داخلی است که هوا و آب را ترکیب، قطرات آب را در سر دوش با حباب‌های ریز هوا پمپ و آن را نسبتاً حجیم می‌کند. جریان دوش حاصل مانند هر نوع سر دوش دیگری آرامش‌بخش و دلپذیر است.

 

مزایای دوش‌های هوا

جدا از واحد هوادهی داخلی، دوش‌های هوا داری مجموعه‌ای از مزایای زیر هستند:

 

1- فناوری صرفه‌جویی در مصرف آب:

مطالعات نشان داده اند که در یک خانوار متوسط، دوش‌ها معمولاً سومین میزان مصرف آب را بعد از توالت و ماشین لباسشویی دارند. در حالی که تلاش برای یک سبک زندگی کم‌هزینه‌تر اکنون به نیاز روز تبدیل شده است، این دوش‌های هوایی برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مفید هستند. به لطف واحد هوادهی داخلی، جریان دوش شما که در ابتدا 100٪ آب بود شامل 70٪ آب و 30٪ هوا می‌شود، بنابراین تا یک سوم مصرف آب شما کاهش می‌یابد.

 

2- برای محیط‌هایی با فشار کم آب، مفید است:

امروزه با افزایش جمعیت و ساختمان‌های بلندی که شاهد ساخته شدن آن‌ها هستیم، شهروندان به دنبال اقامت در آسمان خراش‌ها و ساختمان‌های مرتفع با خانه‌های فشرده روی هم هستند. در حالی که خانه‌ای در ارتفاع بالاتر از نظر تهویه و نور طبیعی بی‌نظیر است، اما اغلب از نظر لوله‌کشی و آبرسانی کیفیت مناسبی ندارد. هر چه آپارتمان بالاتر باشد، بالا آمدن آب‌های زیرزمینی در برابر گرانش سخت تر می‌شود.

دوش هوا بهترین انتخاب برای این گونه ساختمان‌ها است. با این دوش‌ها نه تنها می‌توانید نشت دوش را خودتان برطرف کنید، بلکه این فناوری هوادهی به ویژه برای خریدارانی که با فشار کم آب مشکل دارند، مفید است. دوش هوا می‌تواند یک جت آب قدرتمند را با وجود شرایط کم فشار آب ایجاد کند، زیرا هر قطره را هوادهی می‌کند؛ بنابراین احساس یک دوش پرفشار و کامل را خواهید داشت، در حالی که در واقعیت، از آب کمتری استفاده می‌شود.

 

3- عایق حرارتی:

در حین دوش گرفتن، گرم شدن بیش از حد آب و سوختن بدن یک پیامد اجتناب ناپذیر است. این دوش‌های هوا عایق حرارتی هستند که به طور موثر از سوختن جلوگیری می‌کند. این دوش در واقع به نوعی از کودکان شما محافظت می‌کند، چیزی که هرگز نمی‌دانستید!

 

 4- داشتن اثر تسکین دهنده:

دوش هوا اساساً حباب‌های هوا را که در یک قطره آب محبوس شده اند خارج کرده و جریانی ثابت با پوشش گسترده تر آب با میزان مصرف آب کمتری ایجاد می‌کند. این قطرات آب هوادهی شده در هنگام تماس با بدن، مانند بادکنک‌های آب مینیاتوری می‌ترکد؛ منفجر شدن یک قطره به یک میلیون قطره کوچک باعث می‌شود یک دوش باطراوت و آرامش‌دهنده را تجربه کنید. جریان جت ناشی از دوش هوا سبک و در عین حال نیرومند است و اثرات آرام بخش و ماساژ مانندی را برای شما به دنبال دارد.

 

5) کمک به داشتن پوستی سالم:

فناوری پیشرفته Rubit موجود در این سر دوش‌ها تمیز ماندن آن را تضمین کرده و باعث دوام بیشتر و افزایش طول عمهار آن‌ می‌شود. این سر دوش‌ها از سیلیکون الاستیک ساخته شده‌اند که تضمین می‌کند مواد معدنی مضر موجود در آب‌های سخت مانند رسوبات آهک و منیزیم فیلتر شده و به سطح سر دوش نچسبند. قرار گرفتن پوست در معرض این آب خالص و فیلتر شده به پوست شما کمک می‌کند تا نرم و سالم بماند.

با این دوش‌ها می‌توانید با خیال راحت دوش بگیرید، بدون اینکه مجبور باشید فشار آب را کم کرده یا در میزان مصرف آب صرفه جویی کنید. علاوه بر این، دوش‌های هوا دارای طیف گسترده‌ای از دوش‌های دستی و بالای سر با گزینه‌های تک جریانی و چند جریانی هستند!

در نهایت شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش در مورد دوش هوا، انواع کابین دوش حمام، دور دوشی، زیر دوشی، اتاق شیشه‌ای حمام و سایر محصولات حمام با کارشناسان ما در گروه لاریس در ارتباط باشید. در ضمن، این شرکت توانایی طراحی انواع کابین و پارتیشن‌های حمام با توجه به نوع نیازها شما را دارد. برای خرید یا مشاوره، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

خرید کابین دوش حمام

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس