آیا کابین دوش برای حمام در خانه‌های شهری ...

آیا کابین دوش برای حمام در خانه‌های شهری امروزی ضروری است؟

همانطور که خانه‌های شهری با شهرنشینی کوچکتر و کوچکتر می‌شوند، حمام‌های مدرن به سرعت در حال تکامل هستند. معماران امروزی با چالش‌های طراحی برای ارائه راه‌حل‌هایی در حمام با بهینه‌سازی فضای برتر، علاوه بر پاسخگویی به نیازهای سبک زندگی شهری که حمام به «فضای شخصی» تبدیل می‌شود، مواجه هستند. تلاش برای قرارگیری همه چیز در یک حمام فوق‌العاده کوچک مانند چیدن قطعات یک پازل در کنار یکدیگر است.

معماران حمام را با دقت بیشتری می‌بینند و آن را به سه منطقه (منطقه توالت، منطقه تعویض لباس و منطقه دوش) تقسیم می‌کنند. منطقه دوش که از همه بزرگتر است، البته از همه مهمتر است. این منطقه مرطوب است. این مکان است که کل حمام را مرطوب، غیربهداشتی، لغزنده و خطرناک می‌کند و نیاز به مدیریت بیشتری دارد. هیچ چیز آزاردهنده تر از ورود به یک حمام خیس و خیس شدن پاها و کثیف شدن حمام نیست. اگر دمپایی لاستیکی می‌پوشید، ممکن است بدتر باشد، زیرا ممکن است در حمام خیس لیز بخورید و بیفتید. بنابراین، از جمله چالش‌ها:

  • جداسازی مناطق مرطوب و خشک در حمام تنها با محدود کردن آب در داخل اتاق مرطوب؛
  • ایمن، عاری از باکتری و بهداشتی کردن آن؛
  • و تبدیل آن به محیطی برای داشتن آرامش پس از یک روز کاری سخت است.

این چالش‌ها به سادگی و با استفاده از یک کابین دوش حمام امکان پذیر است. هنگامی‌که محفظه دوش در جای خود قرار گرفت، پیکربندی مکان تعویض لباس و توالت آسان‌تر می‌شود. امروزه کابین دوش حمام به بخشی جدایی ناپذیر از حمام‌های مدرن تبدیل شده است. علاوه بر این که به هدف عملکردی خشک نگه داشتن حمام و ایجاد بهداشت و ایمنی تقریباً بلافاصله پس از نصب کمک می‌کند، بلکه ظرافت و سبکی نو به حمام می‌بخشد. در ضمن زیبایی حمام را به سطح بالاتری نیز می‌برد.

 

از شیشه محکم برای کابین دوش استفاده کنید

شیشه یکی از اجزای اصلی کابین دوش حمام است؛ بنابراین هنگام استفاده از شیشه در کابین دوش باید نهایت دقت را به خرج دهید. شیشه‌ها باید از با کیفیت ترین شیشه‌های سخت شده یا سکوریت ساخته شوند. هرگز نباید از شیشه‌های فلوت خام یا شیشه‌های حرارت دیده استفاده کرد زیرا ممکن است شکسته شده و منجر به حوادث جدی شود. بنابراین، گاهی اوقات خرید کابین دوش از یکی از برندهای برجسته مانند گروه لاریس و با تحقیق کافی لازم است. همچنین با انواع شیشه سکوریت برای کابین دوش بیشتر آشنا شوید؛ کلیک کنید.

گروه لاریس از باکیفیت‌ترین شیشه‌های سخت یا سکوریت شده برای اتاق شیشه ای حمام خود استفاده می‌کند، که طبق استانداردهای ایمنی هند و اروپا در واحد تهویه کاملاً خودکار ساخته شده است. این استانداردها تضمین می‌کنند که بررسی‌های کیفی دقیقی روی شیشه‌ها انجام شده تا از ثبات و ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود. محفظه‌های دوش ساخته شده توسط گروه لاریس نیز تحت درمان آبگریز خاصی بر روی سطح شیشه داخلی قرار می‌گیرند که آب، روغن، صابون را دفع کرده و به تمیز نگه داشتن شیشه با حداقل تلاش کمک می‌کند. علاوه براین از رشد باکتری‌ها، رسوب آهک و لکه‌های آب روی شیشه جلوگیری می‌کند. گروه لاریس همچنین انواع مختلف شیشه مانند شیشه شفاف، بسیار شفاف، مات و بافت با الگوهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این الگوها به دکوراسیون حمام شما ظرافت بخشیده و محیطی منحصربه فرد برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

قصد بازسازی حمام خود را دارید؟

اگرچه در بین سازندگان و توسعه دهندگان معماری امروزی بسیار محبوب است، اما به طور کلی نصب کابین دوش حمام می‌تواند راهی عالی برای ایجاد ظاهری جدید و زیبا در حمام قدیمی شما به جای بازسازی کل حمام باشد. اگر فضای حمام شما به وسیله کابین دوش محدود می‌شود، می‌توانید یک محفظه با درب کشویی انتخاب کنید. اگر هزینه برای شما مهم نیست، بسته به سلیقه خود می‌توانید کابین دوش بدون قاب یا نیمه قاب لوکس را انتخاب کنید. اگر بودجه کمتری داشته و عجله دارید، می‌توانید قاب‌های کامل را برای راحتی مطلق و ظاهر عالی انتخاب کنید. با این حال انتخاب‌ها زیاد است:

 

کابین دوش با قاب

 

کابین دوش با قاب

 

کابین حمام با قاب (فریم ) دارای قاب‌هایی با روکش ظریف است. آنها ظریف و براق هستند و طیف گسترده ای از اشکال از جمله مربع، مستطیل و نیم دایره را دارند. این محفظه‌ها مزیت زیادی نسبت به سایر محفظه‌ها دارند زیرا آماده نصب و دارای نصبی سریع و آسان هستند. بنابراین باعث صرفه جویی در زمان و افزایش راحتی می‌شود. مطابق با نیاز حمام خود یکی از این قاب‌ها را انتخاب کنید، به این ترتیب کابین دوش حمام در کمترین زمان آماده نصب است.

 

کابین دوش بدون قاب

 

کابین دوش بدون قاب

 

محفظه‌های بدون قاب به افزایش جذابیت و زیبایی حمام می‌افزایند زیرا شیشه‌های بیشتر و سخت‌افزار کمتر، جلوه بزرگ‌تری به حمام می‌دهد. این نوع قاب عملکرد و اثربخشی را با استفاده از حداقل اتصالات و وسایل حفظ می‌کنند.

 

کابین دوش با قاب نیمه

 

کابین دوش با قاب نیمه

 

این نوع کابین دوش حمام چیزی بین دارای قاب و بدون قاب است. این نوع کابین از نظر طراحی، ظاهر و سبک درخشان است. این محفظه‌ها براق و به طرز چشمگیری شیک هستند. محدوده‌های ممتاز محفظه‌ها باعث منحصر به فرد شدن حمام شما می‌شوند.

 

کابین دوش با درب کشویی

 

کابین دوش با درب کشویی

 

این مدل کابین دوش دارای درب‌های کشویی صاف، بدون صدا و شیک و براق هستند. کار با آن‌ها آسان است و بدون زحمت حرکت کرده و کار را برای افراد در تمام گروه‌های سنی راحت می‌کند.

در نهایت می‌توان گفت که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود خواهند داشت. اگر شما نیز از ظاهر حمام قدیمی خود خسته شده‌اید، وقت آن رسیده که با نصب یکی از کابین‌های دوش لوکس، حمام خود را زیبا کنید. به این ترتیب نه تنها حمام شما جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا می‌کند، بلکه محیط حمام را نیز خشک، تمیز و بهداشتی نگه می‌دارد. اگر برای خرید کابین دوش یا اتاق شیشه‌ای حمام نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، همین حالا با کارشناسان ما در شرکت لاریس تماس بگیرید.

 

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس