6 ایده منحصر به فرد استفاده از پرده دوش ...

6 ایده منحصر به فرد استفاده از پرده دوش برای حمام

یک حمام با دکوراسیون مینیمال و استفاده از زیبایی‌شناسی ساده رایج‌ترین روشی است که شما می‌توانید برای زیباتر کردن حمام خود استفاده می‌کنند. یکی از ساده ترین و در عین حال دست کم گرفته شده ترین راه‌ها برای تغییر یا تنظیم رنگ حمام، استفاده از پرده حمام است.

در حالی که سینک‌ها، شیرها، وان حمام، کابین دوش حمام، زیر دوشی و دور دوشی و از این قبیل وسایل حمام ثابت هستند، پرده‌های دوش فضای کمی را اشغال می‌کنند و به راحتی می‌توان آنها را تعویض کرد. علاوه بر این، پرده‌های حمام در طیف وسیعی از سبک‌ها، رنگ‌ها و حتی پارچه‌ها موجود هستند که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. اما همیشه چیزی بیشتر از آنچه به چشم می‌آید وجود دارد.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع کابین دوش حمام، زیر دوشی، دوردوشی، اتاق شیشه ای حمام با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

شماره تلفن‌های شرکت: 02188615388 و 02188615389

 

 

ایده‌های استفاده از پرده دوش در حمام

در این مقاله از گروه لاریس نگاهی به چند ایده منحصربفرد پرده دوش حمام که می‌توانید برای فضای خود در نظر بگیرید اشاره کرده‌ایم.

یک موضوع انتخاب کنید.

پرده‌های دوش همیشه نباید صاف یا ساده باشند. شما می‌توانید با انتخاب یک تم خاص به ظاهر و احساس حمام خود از طریق نصب یک پرده مناسب اضافه کنید. به عنوان مثال، رنگ عامل مهمی در طرح ایده‌های پرده حمام است. اغلب افراد پرده‌های سفید یا کرم رنگ را انتخاب می‌کنند زیرا این پرده مظهر ظرافت و تمیزی است. با این حال، یک پرده حمام تک رنگ در واقع می‌تواند احساس متفاوتی را به فضا اضافه کند. استفاده از یک پرده آبی رنگ در حمام، فضایی آرام و آرامش بخش را القا می‌کند.

 

استفاده از آستر برای محافظت از پرده

قرار دادن پرده‌های سنگین در خارج از وان حمام به راحتی یک عنصر چشمگیر را به فضای حمام شما اضافه می‌کند. از پارچه پرده می‌توان به راحتی با قرار دادن یک آستر پرده در فضای داخلی محافظت کرد. همچنین می‌توانید چیزی با رنگ و آب بیشتری انتخاب کنید یا پرده‌ها را با طرح رنگ حمام خود هماهنگ کنید. رنگ‌های آبی، زرد و مشکی گزینه‌های محبوبی هستند.

 

پرده کابین دوش

 

به غیر از پرده می‌توانید از لوازم دیگر نیز استفاده کنید.

به جای پرده‌های پلی استر یا وینیل معمولی خود، از پارچه‌ها و مواد مختلف دیگر استفاده کنید. گاهی اوقات پرده‌های حمام برای اهدافی متفاوت به غیر از نگهداری آب موجود در ناحیه دوش خریداری می‌شوند. در مورد کابین دوش، پرده مورد نیاز نیست، اما می‌تواند یک حریم خصوصی برای شما ایجاد کرده و یک عنصر تزئینی به فضا اضافه کند. انتخاب یک تخته سنگی بلند، پارتیشن صفحه یا جداکننده اتاق این کار را برای شما انجام می‌دهد و به طور همزمان یک طرح منحصر به فرد را نیز برای محیط به ارمغان می‌آورد. پانل‌های مشبک و پانل‌های شیشه ای، منحصر به فردترین انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید برای هر سبکی از آن‌ها استفاده کنید.

 

از ایده‌های خلاقانه کمک بگیرید.

ایده‌های خلاقانه پرده حمام شامل استفاده از پانل‌های متعدد است. یک پرده دوش شفاف یا ساده بین دو پرده بلوک رنگی یا بین دو پرده حمام طرح دار قرار دهید. اگر واقعاً به دنبال ارتقای دکوراسیون هستید، یک پرده به رنگ ثابت در جایی که معمولاً آستر پرده قرار می‌گیرد و یک پرده مهره‌دار در قسمت بیرونی قرار دهید. این ایده پرده حمام در انواع حمام‌ها خیره کننده به نظر می‌رسد زیرا در اولین ورود، بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند.

 

بازی با الگوهای طراحی پرده حمام اهمیت زیادی دارد.

یک پرده ساده، خال‌خالی، بلوک‌های رنگی، راه راه، یا شاه ماهی یا چیزهای پیچیده‌تر، مانند الگوهای هندسی و چاپ‌های گرافیکی، همگی انتخاب‌های خوبی برای فضای حمام شما هستند. همچنین می‌توانید پرده‌های دوشی را انتخاب کنید که بیشتر بر روی جلوه‌ها و تزئینات تمرکز دارند. پرده‌های ژولیده در نزدیکی وان حمام زیبا به نظر می‌رسند و پرده‌هایی با منگوله یا لبه‌های حاشیه ای ناتمام مینیمال اما شیک هستند. پرده‌هایی با طرح‌های مرمر نیز جلوه ای شیک ایجاد می‌کنند.

 

مدل های پرده کابین دوش

 

میله‌های پرده حمام را تغییر دهید.

چیزی به سادگی تغییر میله پرده سنتی با یک میله پرده شیک تر می‌تواند ظاهری کاملاً جدید به حمام شما ببخشد. یک طرح پرده حمام گرمسیری با برگ‌های سبز زمردی را در کنار حلقه‌های پرده سفید تصور کنید و سپس همان پرده‌ها را با یک میله پرده طلایی روستایی تصور کنید. دومین گزینه کمک می‌کند تا رنگ چاپ روی پرده‌ها مشخص شود و آن را برای طراحی مناسب تر می‌کند. چه رنگ میله پرده برنزی باشد، چه مسی یا مشکی مات، تعدادی رنگ مختلف و متالیک وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید.

 

با نصب پرده‌ها بازی کنید.

اکثر مردم تصور می‌کنند که نرده‌های پرده باید به صورت یک خط مستقیم از یک دیوار به دیوار دیگر نصب شوند. در حقیقت، انواع مختلفی از میله‌ها و نرده‌ها وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع وان حمام یا لوازم دوش موجود نصب می‌شوند. برای وان‌های مستقل، میله‌های بیضی شکل را می‌توان بالای سر قرار داد تا پرده‌ها وان را به درستی محصور کنند.

مسیرهای حمام Clawfoot شبیه وان‌های پنجه ای هستند و برای همین منظور در نظر گرفته شده اند. مسیر بیضی شکل از سقف بالای وان آویزان است تا از حفظ حریم خصوصی به طور کامل اطمینان حاصل شود. مسیرهای پرده نصب شده روی سقف برای وان‌های گوشه ای مناسب هستند، زیرا منحنی مسیر به پرده اجازه می‌دهد تا به طور یکنواخت بیرون بیاید.

و در آخر

شما می‌توانید حمام خود را با این ایده‌های منحصربفرد بازسازی کنید تا فضای آن را به سبک دلخواه خود درآورید. اگر علاوه بر استفاده از ایده‌ها، به دنبال طراحی مجدد یا بازسازی حمام خود هستید، برای خرید لوازم جانبی لوکس حمام از جمله کابین دوش حمام، زیر دوشی حمام، دوردوشی، پارتیشن شیشه ای حمام و...، همین حالا با ما در شرکت لاریس تماس بگیرید.

 

 

خرید کابین دوش حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس