ایده‌های روشنایی حمام برای حمام کوچک شما

ایده‌های روشنایی حمام برای حمام کوچک شما

 

وقتی نوبت به بازسازی یک حمام کوچک می‌رسد، جنبه‌های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با توجه به اینکه فضا بزرگترین مشکل است، مهم است که یراق آلات (درباره یراق آلات کابین دوش و دوردوشی بیشتر بخوانید.) و لوازم بهداشتی را انتخاب کنید که فضای زیادی را اشغال نکنند.

قفسه‌های شناور و کمدهای مخفی یک راه عالی برای استفاده در حمام و صرفه جویی در فضای حمام هستند. اما فقط اثاثیه و لوازم بهداشتی مهم نیست؛ نور نیز نقش مهمی در تصمیم گیری اینکه حمام چقدر بزرگ به نظر می‌رسد دارد.

هنگامی که وسایل روشنایی مناسب را برای حمام خود انتخاب می‌کنید، در فضای حمام تعادل ایجاد می‌کنید. نور شدید درون حمام ممکن است این احساس را ایجاد کند که در بیمارستان هستید، در حالی که نورهای کم اجازه نمی‌دهند به خوبی محیط اطراف را ببینید.

هنگام انتخاب طراحی داخلی خانه، ممکن است متوجه شوید که نور حمام را نادیده گرفته‌اید، اما از آنجایی که زمان زیادی را در این مکان صرف می‌کنید، نورپردازی خوب می‌تواند احساس خوشایندی در شما ایجاد کند. در این مقاله از گروه لاریس، به چند ایده و نکات روشنایی حمام که بهتر است هنگام بازسازی یک حمام کوچک به خاطر داشته باشید، اشاره کرده‌ایم.

 

ایده‌های بازسازی یک حمام کوچک

در راستای بازسازی حمام خانه، وقتی صحبت از ایده‌های نورپردازی حمام می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که گاهی اوقات می‌توانند احساس خوبی در شما ایجاد کنند. اما امروزه با وجود حمام‌های کوچک، همه وسایل روشنایی حمام کارایی نداشته و باید تعادل بصری ایجاد کنید تا فضای خود را بهبود بخشید. در اینجا به چند ایده برای نورپردازی حمام کوچک اشاره کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم در بازسازی بعدی خود آن‌ها را به خاطر داشته باشید.

 

طرح های دکوراسیون حمام کوچک

  1. ترکیب منابع مختلف نور

هر طراح داخلی می‌داند که کلید بهبود زیبایی محیط داشتن منابع نوری متعدد است. این امر به ویژه در یک حمام کوچک بسیار مهم است. نور سقفی منحصر به فرد و روشن برای یک حمام کوچک می‌تواند حمام را کوچکتر نشان دهد. در عوض، چراغ‌هایی را در نزدیکی اتاق روشویی با چراغ‌های سقفی کوچک حمام ترکیب کنید تا تعادل بصری کاملی ایجاد کنید.

 

  1. روی آینه تمرکز کنید.

حمام‌های کوچک می‌توانند با کمک آینه بسیار بزرگتر به نظر برسند. در واقع، نصب نورها در نزدیکی آینه برای افزایش روشنایی محیط، روشی شناخته شده است. نورپردازی در نزدیکی آینه نیز بسیار مهم است، زیرا این ناحیه معمولاً برای فعالیت‌های دقیق مانند اصلاح و آرایش استفاده می‌شود.

از این رو، سایه‌های سنگین نباید در اطراف قسمت روشویی بیفتد زیرا دید را کاهش داده و اتاق را کوچکتر نشان می‌دهد. برای حمام کوچک شما، چراغ‌های سقفی ممکن است نور نامطلوب را در اتاق منعکس کنند. در عوض، لامپ‌های دیواری را در بالای آینه خود نصب کنید. یکی از هوشمندانه‌ترین ایده‌های نورپردازی حمام، نصب آینه با منبع نور خاص خود است.

 

  1. نورپردازی در محفظه دوش

هنگامی که یک حمام کوچک را بازسازی می‌کنید، یک راه عالی برای جلب توجه تنها به یک قسمت از حمام در هنگام استفاده از آن، نصب چراغ‌های فوکوس در مناطق مختلف حمام است. اگر کابین دوش حمام یا اتاق شیشه‌ای حمام دارید، نورافکن‌ها را روی سقف نصب کنید زیرا می‌توانند کل حمام شما را بزرگتر نشان دهند.

 

  1. چراغ‌های خود را با وسایل حمام مطابقت دهید.

یکی از بهترین ایده‌های بازسازی حمام کوچک برای تعادل بصری بیشتر بدون داشتن وسایل خاص، تطبیق وسایل حمام با چراغ‌هایتان است. به عنوان مثال، اگر حمام شما دارای یراق آلات مسی و ظروف فلزی است، هنگام انتخاب وسایل روشنایی خود از همان رنگ استفاده کنید.

 

  1. با نور طبیعی بازی کنید.

اگر حمام شما از قبل ساخته شده باشد، ممکن است این ایده‌ها کارساز نباشد، اما یکی از بهترین ایده‌های نورپردازی حمام، هدایت نور طبیعی به داخل حمام است تا بزرگتر به نظر برسد. اگر حمام‌های کوچک نور کافی نداشته باشند، کثیف به نظر می‌رسند و حتی ممکن است باعث ایجاد احساس کلاستروفوبیک شوند. با اضافه کردن نور طبیعی از طریق یک نورگیر یا یک پنجره شیشه ای مات بزرگ، می‌توانید حمام خود را بازتر نگه داشته و آن را بزرگتر نشان دهید. اگر این ایده، گزینه مناسبی نیست و فقط به دنبال ایده‌های بازسازی حمام کوچک هستید، می‌توانید از ایده‌های گفته شده در بالا کمک بگیرید.

 

اگر می‌خواهید در مورد ایده‌هایی برای بزرگ‌تر نشان دادن حمام با یک متخصص صحبت کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در گروه لاریس صحبت کنید. شرکت لاریس، تولید کننده کابین دوش حمام، اتاق شیشیه ای حمام، زیر دوشی و دور دوشی حمام با هدف جلب رضایت شما مشتریان و با تامین نیازها و سلایق بروز مصرف کنندگان با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کار گیری طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمین کرده و به شما در ایجاد فضایی بزرگ‌تر و دلنشین‌تر در حمام کمک می‌کند.

 

خرید کابین شیشه ای دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس