چگونه شیشه حمام را انتخاب کنیم؟

چگونه شیشه حمام را انتخاب کنیم؟

 

در آب و هوای گرم، معمولاً لازم است هر روز حمام کنید و بنابراین اتاق دوش بیشتر استفاده می‌شود. گاهی اوقات در اخبار تلویزیون یا روزنامه‌ها یا در اینترنت می‌بینیم که شیشه در اتاق دوش ترکیده است، چگونه می‌توانیم ایمنی خود را هنگام دوش گرفتن تضمین کنیم؟ در این مقاله از گروه لاریس، به این موضوع پرداخته‌ایم.

 


 

برای کسب مشاوه قبل از خرید کابین دوش حمام و پارتیشن شیشه ای حمام با شماره‌های شرکت لاریس تماس بگیرید.

 

02188615388 - 02188615389

 


 

 

شیشه مناسب برای اتاق دوش

اکثر اتاق‌های دوش از شیشه سکوریت و اتصالات سخت‌افزاری ساخته شده‌اند. بهترین انتخاب برای اتصالات سخت افزاری استفاده از فولاد ضد زنگ 304 است که دارای ظرفیت باربری قوی بوده و به راحتی اکسیده نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد.

شیشه سکوریت به سه دسته شیشه سکوریت معمولی، شیشه لمینت و شیشه فیلم تقسیم می‌شود که عملکرد ایمنی آنها به نقاط بالا و پایین بستگی دارد. از نظر ایمنی، ایمنی شیشه لمینت بیشتر از شیشه فیلم و شیشه فیلم بیشتر از شیشه سکوریت معمولی است.

 

چگونه اتاق دوش را انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید شیشه برای اتاق دوش دارید، مهارت اصلی تشخیص اصالت به سه عامل بستگی دارد:

  1. به آرم 3C نگاه کنید: لوگوی 3C به طور مستقیم در طول فرآیند تولید روی شیشه نقش می‌بندد. به طور کلی، ناخن‌ها و چاقوها را نمی‌توان خراش داد.
  2. ببینید شفاف است یا خیر: ببینید آیا حباب‌ها و لکه‌هایی روی سطح شیشه وجود دارد یا خیر.
  3. به مدل شیشه سکوریت نگاه کنید. هنگام خرید اتاق دوش به ضخامت شیشه توجه کنید، ضخامت رایج 6 میلی متر، 8 میلی متر و 10 میلی متر است.

 

به طور کلی، اتاق دوش خطی می‌تواند 8 میلی متر یا 10 میلی متر را انتخاب کند و سطح شیشه ثابت می‌تواند 8 میلی متر را انتخاب کند. سطح شیشه ای نیمه منحنی معمولاً 6 میلی متر را برای درب شیشه ای متحرک انتخاب می‌کند و پایداری آن بهتر است. هرچه شیشه ضخیم تر باشد، هزینه بیشتر و نیاز پایه بالاتر است.

 

کابین شیشه ای حمام

 

دلیل انفجار شیشه‌های اتاق دوش

دو دلیل اصلی برای اکثر انفجارهای شیشه ای وجود دارد:

  • یکی اینکه کیفیت اتاق دوش خریداری شده به اندازه کافی بالا نیست و ناخالصی‌هایی به آن اضافه شده است که باعث ترکیدن داخلی شیشه می‌شود.
  • ثانیاً به دلیل تغییر شکل اسکیت غلتکی یا انسداد مسیر توسط اجسام خارجی، ممکن است شیشه در هنگام هل دادن و کشیدن در جای خود بشکند.

 

بنابراین علاوه بر خرید شیشه معمولی و با کیفیت، نگهداری روزانه از آن نیز بسیار حائز اهمیت است؛ بهتر است به طور مرتب مسیر قرقره را تمیز کنید. برای تمیز کردن سخت افزار اتاق دوش که به راحتی خورده می‌شود از اسید قوی و پودر قلیایی استفاده نکنید. برای تمیز کردن روزانه، می‌توانید به طور مستقیم از فشار دوش استفاده کنید یا با پاشیدن آب به شیشه براقیت شیشه را حفظ کنید.

 

در نهایت شما می‌توانید برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اتاق شیشه‌ای حمام، کابین دوش، زیر دوشی یا دور دوشی که از مواد اولیه باکیفیت تحت لیسانس ترکیه ساخته شده است، با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید. ما در گروه لاریس با طراحی انواع کابین و پارتیشن‌های حمام با توجه به نیازهای شما، آماده پاسخگویی به شما در این زمینه هستیم.

 

 

تلفن شرکت معتبر کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس