چگونه یک کابینت روشویی برای حمام انتخاب ...

چگونه یک کابینت روشویی برای حمام انتخاب کنیم؟

اکثر آپارتمان‌ها دارای حمام کوچک هستند. در چنین مواقعی باید خوب بیندیشیم که چگونه فضا را سازماندهی کنیم تا از آن نهایت استفاده را ببریم.

برای مثال می‌توانیم از فضای زیر سینک به عنوان یک کابینت کاربردی استفاده کنیم. در این مقاله از گروه لاریس، در مورد نحوه انتخاب کابینت روشویی برای حمام صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

کابینت زیر سینک یکی از وسایلی است که باید در حمام وجود داشته باشد؛ به غیر از مواقعی که یک سینک ایستاده انتخاب می‌کنید که در این گونه موارد نیازی به کابینت نیست.

به هر حال با انتخاب یک مدل مناسب روشویی می‌توانیم نه تنها یک وسیله کاربردی، بلکه چیزی که یک دکوراسیون باشد نیز به دست آوریم. راه حل‌های زیادی در این دسته وجود دارد، اما کدام یک از آنها را انتخاب کنیم؟

شرکت لاریس تولید کننده کابین دوش، اتاق شیشه ای حمام، کابین حمام، دور دوشی، زیر دوشی و... به شما در انتخاب بهترین کابینت حمام متناسب با نیازهای داخل حمام کمک می‌کند. برای مشاوره یا سفارش محصولات می‌توانید با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

برای انتخاب کابینت حمام چه چیزی را باید در نظر داشت؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که حمام دارای یک میکروکلیم خاص و سطوح رطوبت بالا است و هر متریالی برای این کار مناسب نیست. کابینت زیر سینک حمام باید از مواد مقاوم در برابر آب ساخته شده باشد، در غیر این صورت شروع به تغییر شکل کرده و دیگر عالی به نظر نمی‌رسد.

 

دومین موضوع مهم این است که چه عملکردی باید داشته باشد. اگر اعضای خانواده به مرتب بودن وسایل در حمام اهمیت می‌دهند و مطمئن نیستند که اشیاء کوچک را در کجا قرار دهند، مانند محصولات زیبایی، یک کابینت زیر سینک ایده خوبی خواهد بود.

 

از طرف دیگر، اگر دوست دارند همه چیز در دسترس باشد و ایده استفاده از سبدها و ارگانایزرها را داشته باشند، انواع قفسه‌های باز انتخاب خوبی خواهد بود. اگر در حمام فضای کافی وجود ندارد و سینک باعث اشغال فضا در حمام می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم از دیوارکوب‌های مناسب حمام خود برای سازمان دهی وسایل حمام استفاده کنید.

 

همچنین مسئله زیبایی شناسی وجود دارد، بنابراین چنین راه حلی ممکن است بی نقص باشد. و آخرین موضوع اندازه سینک حمام است. سینک بیاید متناسب با اندازه حمام استفاده شود،، اما حتی در یک حمام کوچک با یک دستشویی کوچک، یک کابینت باریک زیر سینک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یک مدل استاندارد یک کابینت دستشویی 50 سانتی متری است، اما نمونه‌های بزرگتر نیز وجود دارد، به عنوان مثال، سینک با عرض 80 سانتی متر.

 

 

کابینت روشویی حمام

 

 

روشویی حمام؛ روی زمین یا روی دیوار؟

یکی از معضلاتی که اکثر سازندگان با آن روبه رو هستند این است که آیا بهتر است یک کابینت روی زمین زیر سینک روشویی داشته باشیم یا یک کابینت دیواری؟ در حالت اول، کابینت به طور مستقیم روی زمین می‌ایستد. یکی از مزایای این روش این است که نیازی به مونتاژ نیست و طرح‌های متنوعی وجود دارد. نقطه ضعف آن انتخاب محدود ارتفاع آن است، مگر اینکه کابینت را متناسب با ابعاد خود سفارش دهید تا بسازند.

 

همچنین باید به فکر تمیز کردن زمین باشید. برای این منظور، اگر روشویی مانند حوضچه ای در گوشه قرار دارد، یا از اتاق دوش یا وان حمام استفاده می‌کنید، ایده خوبی است که کمی آن را جلوتر از دیوار قرار دهید. یک گزینه خوب در این مورد انتخاب کابینت زیر سینک با پایه است، زیرا در این صورت راحت تر می‌توانید، زیر کابینت و گوشه‌های آن را تمیز کنید.

 

بسیاری از افراد به کابینت‌های دیواری علاقه مند هستند. این کابینت‌های روشویی به دیوار ثابت می‌شوند، بنابراین نصب آن نسبت به مورد قبلی کمی پیچیده‌تر است، زیرا در برخی از حمام‌ها، سوراخ کردن دیوار ممکن است مشکل ساز باشد. این مورد در واقع تنها معایب این نوع کابینت روشویی است. اما در مقابل تمیز کردن زمین راحت‌تر است و می‌توانید به راحتی فضای زیر و کنار کابینت را بشویید. علاوه بر این، این کابینت روشویی شیک می‌تواند به راحتی از نظر ارتفاع با نیاز کاربران تنظیم شود.

 

 

روشویی حمام

 

 

کابینت زیر سینک و سبک طراحی

با مدل‌های بسیار متنوعی که توسط تولیدکنندگان کابینت زیر روشویی تولید می‌کنند، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که نه تنها از نظر کارایی انتظارات را برآورده کند، بلکه کاملاً تکمیل کننده چیدمان باشد. اگر سرمایه گذار به کابینت دستشویی به سبک شیروانی علاقه مند باشد، نسخه دیواری آن گزینه بهتری است. در سبک معاصر و صنعتی، تمرکز بر مینیمالیسم، صرفه جویی در فرم و هندسه است، بنابراین کابینت مناسب برای این نوع طراحی، یک کابینت ساده با نماهای صاف خواهد بود.

 

از طرف دیگر، اگر حمام به سبک گلم (Glam) طراحی شده باشد، براق بودن وسایل مهم است. فضای داخلی باید شیک و زیبا باشد. در سبک مدرن گلم، روشویی لگنی باید دارای قسمت‌های جلویی لاکی براق باشد و ما در این گونه موارد، رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و سبز ملایم را توصیه می‌کنیم، زیرا ظریف هستند و به خوبی با رنگ‌های طلایی جفت می‌شوند، که در این چیدمان بسیار دیده می‌شود.

 

در سبک کلاسیک نیز به کابینتی دارای پایه و اغلب با یک الگوی فرز تزئینی نیاز خواهید داشت. چوب در اینجا گزینه بسیار مناسبی است، چه به رنگ سفید و به چه به رنگ اصلی چوب. انتخاب کابینت چوبی به رنگ سفید با سبک پروونس زیبا به نظر می‌رسد. علاوه بر این، دستگاه روشویی که در آن از چوب برای تولید استفاده می‌شود، فضای دلپذیر و گرمی به حمام اضافه می‌کند.

 

 

 شرکت فروش کابین دوش

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس