آیا حمام درون اتاق خواب برای همه کاربردی ...

آیا حمام درون اتاق خواب برای همه کاربردی و مناسب است؟

 

داشتن حمام در اتاق خواب هنوز ایده چندان محبوبی نیست. این راه حل اغلب باعث ایجاد اختلاف نظر می‌شود. برخی از افراد از شانس ایجاد یک منطقه آرامش خصوصی در اتاق خواب خود خوشحال هستند، اما مخالفانی نیز وجود دارند که اصلاً از این ایده خوششان نمی‌آید. چگونه می‌توان یک حمام برای اتاق خواب در نظر گرفت و در وهله اول چه زمانی می‌توانیم این گزینه را انتخاب کنیم؟

تنها در صورتی می‌توانید اتاق خواب مستر داشته باشید که فقط همین سرویس بهداشتی خانه نباشد. از آنجایی که دعوت کردن دیگران به اتاق خواب برای حمام کردن چندان ایده آل نیست، هر خانه به یک حمام اضافی برای مهمانان و سایر اعضای خانواده نیاز دارد. همچنین، این ایده برای افرادی جسورانه و مناسب است که از تجربه طراحی داخلی هراسی ندارند.

 

 

با کابین دوش های لاریس در اتاق خواب حمام کنید.

 

 

آیا حمام درون اتاق خواب برای همه مناسب است؟

حدود یک دهه پیش، ترکیب یک اتاق نشیمن با یک آشپزخانه کوچک برای برانگیختن احساسات استفاده می‌شد، اما اکنون کاملا طبیعی است و در ساخت و سازهای مدرن اعمال می‌شود. همین امر ممکن است در مورد مفهوم حمام در اتاق خواب صدق کند. یکی از بزرگترین مزیت‌ها این است که چنین اتاق خوابی بسیار جادارتر به نظر می‌رسد و این یکی از دلایلی است که تعداد زیادی از مردم به این راه حل علاقه مند هستند.

 

چه زمانی و چگونه حمام را در اتاق خواب استفاده کنیم؟

اگر فضای زیادی برای استفاده داشته باشید و همانطور که قبلا ذکر شد تنها حمام خانه نباشد، می‌توانید به آن فکر کنید. حمام در اتاق خواب قرار است به آرامش شما کمک کرده و می‌توانید آن را به یک سالن اسپای خانگی تبدیل کنید. برای این که این پروژه بی نقص شود، باید همه چیز را در نظر بگیرید، در غیر این صورت ممکن است که این راه حل، به جای اینکه باعث ایجاد هیجان و خاص شدن طراحی داخلی شود، به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. لوازم بهداشتی باید با توجه به نیازهای فردی و فضایی که در اختیار شماست انتخاب شود.

همانطور که به زودی خواهید دید، حمام می‌تواند در هر اتاق خواب کاملاً متفاوت به نظر برسد. هیچ دو دکوری یکسان نیست و انتظارات کاربران ممکن است هر بار متفاوت باشد. با این حال، هنگام برنامه ریزی برای چنین ترتیبی، باید به خاطر داشته باشید که ثبات خاصی را حفظ نمایید. رنگ‌ها و رنگ بندی محل خواب و استحمام باید مشابه باشد. به عنوان مثال، اگر اتاق خواب دارای طراحی چوبی است، توصیه می‌کنیم در طراحی حمام خود نیز از چوب استفاده کنید.

 

کابین دوش حمام

 

همچنین باید فکر کنید که چگونه این دو فضا را از هم جدا کنید؛ حداقل چند ایده برای این کار وجود دارد:

  • یک ایده محبوب این است که حمام را با یک دیوار شیشه ای جدا کنید.
  • یک روش جهانی ساخت یک دیوار جداکننده است.
  • ایده دیگر ایجاد یک اتاق دو سطحی است.

به طور کلی این ایده‌ها به ما امکان می‌دهد مناطق را از هم جدا کنیم و در عین حال کمی صمیمت در فضا ایجاد کنیم. حتی افرادی هستند که کاملاً خلاقانه عمل کرده و وان حمام را دقیقاً در کنار تخت قرار می‌دهند.

 

چه گزینه‌هایی برای قرار دادن حمام در اتاق خواب داریم؟

بدون شک، هنگام ایجاد یک اتاق خواب با حمام، گزینه‌های زیادی برای یک چیدمان عالی در اختیار خواهید داشت. در چنین حمامی باید جایی برای دستشویی، کاسه توالت و رختکن وجود داشته باشد. همچنین به یک واحد دوش نیاز خواهید داشت که اگر فضا اجازه می‌دهد بهترین کار استفاده از اتاق دوش یا وان مستقل است. شما می‌توانید آن را پشت سر تخت، زیر پنجره یا کنار دیوار قرار دهید. در هر صورت، یک طراحی دلباز و یک دکوراسیون داخلی بزرگ خواهید داشت. حتی افرادی هستند که وان حمام را روی یک سکوی برجسته قرار می‌دهند تا زیبایی آن را بهتر نمایان کنند.

 

حمام شیشه ای در اتاق خواب

فضاهای داخلی با عناصر شیشه ای، سبک، ظریف و مجلل هستند و اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان می‌دهند. این یک راه عالی برای صرفه جویی در فضا است. شیشه یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران خصوصی و طراحان داخلی مشهور است. پس چرا آن را وارد اتاق خواب خود نکنید؟ حمام شیشه ای در اتاق خواب بسیار چشمگیر است. اتاق شیشه ای حمام باعث ایجاد صمیمت نمی‌شود، اما به شما امکان می‌دهد یک طراحی خاص و یک منقطه آرامش خصوصی داشته باشید.

این روش، آپارتمان‌های لوکس را به خاطر می‌آورد. اتاق خواب با حمام شیشه ای برای همه مناسب نیست، اما با تصمیم گیری در مورد آن، می‌توانید یک دکوراسیون عجیب و غریب و مد روز داشته باشید. شایان ذکر است که اتاق شیشه ای به خفه کردن صداها کمک کرده و به طور موثری جریان آب زیر دوش را کاهش می‌دهد.

 

حمام در اتاق خواب

 

آیا یک اتاق خواب با حمام با هر چیدمان مناسب است؟

هنگام تصمیم گیری برای ترکیب اتاق خواب با حمام، نه تنها مطمئن شوید که اندازه اتاق به شما اجازه می‌دهد فضایی ارگونومیک ایجاد کنید، بلکه دکور نیز مهم است. اگرچه اتاق خواب با حمام یک مفهوم نوآورانه است، اما تقریباً با هر طرحی به خوبی کار می‌کند. وقتی صحبت از سبک مدرن می‌شود، ارزش انتخاب رنگ‌های یکنواخت را دارد. بتن، چوب و سنگ نیز به کار می‌آیند. سبک صنعتی ممکن است کمی مشکل باشد. معمولاً حمام‌هایی که طبق این اصول چیده می‌شوند کاملاً تاریک هستند که مناسب اتاق خواب‌های دنج نیستند. از سوی دیگر، اگر فضای داخلی به سبک پر زرق و برق باشد، می‌توان به نتیجه شگفت انگیزی دست یافت. این طراحی دارای زرق و برق و ظرافت است و یک وان حمام مستقل برای این طراحی کاملا مناسب است. اتاق خواب با حمام به این سبک نمی‌تواند فاقد طلا و درخشش باشد.

جالب اینجاست که حمام در اتاق خوابی که به سبک‌های کلاسیک، روستیک و قدیمی تزئین شده است، عالی به نظر می‌رسد. چنین دکورهایی فضایی دنج و گرم را به فضای داخلی وارد کرده و حمام شما را به محلی دنج برای استراحت تبدیل می‌کند.

 

مزایا و معایب یک حمام در اتاق خواب

حمام در اتاق خواب ایده جدیدی است که فقط طرفداران خاص خود را دارد. قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب حمام برای اتاق خواب، باید به دقت آن‌ها را بررسی کرده و در مورد مزایا و معایب آن فکر کنید. یکی از مزیت‌ها بدون شک راحتی است. بعد از یک حمام طولانی شبانه و آرامش بخش، مجبور نخواهید بود که از کل خانه عبور کنید و می‌توانید به سرعت وارد تخت خواب خود شوید. علاوه بر این، نزدیکی فوری حمام با راحتی بیشتر همراه است، به عنوان مثال، اگر اغلب در شب از حمام استفاده می‌کنید، راحت‌تر خواهید بود. مزیت دیگر حریم خصوصی است زیرا حمام در اتاق خواب توسط مهمانان و سایر اعضای خانواده استفاده نمی‌شود. همچنین، شما فرصتی برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد خواهید شد.

در مورد معایب چطور؟

برای برخی افراد، صمیمیت می‌تواند مشکل ساز باشد، به خصوص اگر اتاق خواب با شریک زندگی مشترک باشد. تهویه گرانشی نیز مشکل ساز است که برای جلوگیری از رشد قارچ‌ها و کپک‌ها ضروری است. باید به خاطر داشته باشید که اتاق خواب را مرتباً تهویه کنید و روی درهای کشویی سرمایه گذاری نمایید. جنبه دیگری که باید در نظر گرفت هزینه آن است. همانطور که می‌دانید، بازسازی حمام در مقایسه با سایر اتاق‌ها بسیار گران است. در نهایت، وقتی صحبت از اتاق خواب‌هایی با حمام می‌شود، بحث نصب نیز وجود دارد. بنابراین ارزان‌ترین گزینه نیست، اما راه حلی برای راحتی و تجمل است.

در نهایت اگر قصد طراحی و بازسازی اتاق خواب خود با حمام را دارید، می‌توانید از کارشناسان ما برای خرید انواع کابین دوش، زیر دوشی، دور دوشی، اتاق شیشه‌ای حمام و سایر تجهیزات حمام کمک بگیرید.


 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس