چند روش برای صرفه جویی مصرف آب در حمام

چند روش برای صرفه جویی مصرف آب در حمام

راه‌هایی زیادی برای صرفه جویی در مصرف آب در سرتاسر خانه وجود دارد، اما هیچ جا مهم‌تر از حمام نیست. بله، راه‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید رفتار خود را تغییر دهید تا به صرفه جویی در مصرف آب کمک کنید. در این نوشتار از گروه کابین دوش لاریس، در مورد نحوه صرفه جویی مصرف آب در حمام صحبت خواهیم کرد.

 


شما می‌توانید برای خرید انواع کابین دوش حمام، زیر دوشی، دوردوشی، اتاق شیشه ای حمام با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

شماره تلفن‌های شرکت: 02188615388 و 02188615389


 

 

آیا صرفه جویی در مصرف آب به زحمت زیادی نیاز دارد؟

بسیاری از ما تنها زمانی به صرفه جویی در مصرف آب فکر می‌کنیم که محدودیت استفاده وجود داشته باشد، اما صرفه جویی به بخش مهمی از حفاظت از محیط زیست مربوط می‌شود. صرفه جویی در مصرف آب باید چیزی باشد که صرف نظر از اینکه در کجای دنیا زندگی می‌کنید در نظر بگیرید. صرفه جویی در مصرف آب در حمام به کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌های شما کمک می‌کند. اگر به تازگی قصد بازسازی حمام خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های زیر برای صرفه در مصرف آب حمام کمک بگیرید:

 

  1. از یک سردوش آب کمک بگیرید.

انتخاب سر دوش می‌تواند تفاوت قابل توجهی در میزان مصرف آب حمام شما ایجاد کند. بسته به سبک دوش خود، ایجاد این تغییر می‌تواند یک ایده نسبتا آسان برای صرفه جویی مصرف آب حمام باشد. ما در گروه لاریس انواع سر دوشی را برای این منظور به شما ارائه خواهیم داد.

انتخاب دوش‌های کم مصرف به معنای تجربه یک دوش ناخوشایند نیست. بسیاری از سبک‌های سر دوش کم مصرف آب را با هوا ترکیب می‌کنند تا اسپری قدرتمندی بسازند که جایگزین بهتری برای دوش‌های قدیمی و پرمصرف است. به سرعت جریان دوش به عنوان نشانه ای از میزان مصرف آب توجه کنید.

 

  1. یک دوش با کیفیت انتخاب کنید.

در حالی که سر دوش ممکن است ساده‌ترین راه برای صرفه‌جویی در مصرف آب باشد، با این حال دوش‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز درنظر داشته باشید. میکسر دوش، جریان آب را به روشی مشابه شیر روی حوض کنترل می‌کند و بهترین دوش‌های ترموستاتیک، منبع آب سرد و گرم را با دقت مخلوط می‌کنند و تغییرات فشار یا دمای آب را تشخیص می‌دهند. بنابراین اگر در جای دیگری از خانه از شیر آب، حمام یا توالت استفاده شود، دوش در دمای انتخاب شده باقی می‌ماند. در نتیجه، مصرف آب و انرژی با دمای پایدار کاهش می‌یابد.

همچنین به دنبال کنترل‌های محیطی متمایز بگردید که در ایده‌های اتاق دوش گنجانده شده‌اند که می‌توانند در صورت نیاز برای صرفه‌جویی مصرف آب در حمام از آن‌ها استفاده کنید. ما در گروه لاریس انواع دوش را متناسب با نیازهای شما و با هدف صرفه جویی در مصرف آب حمام تولید و عرضه می‌کنیم. برای سفارش تماس بگیرید.

 

صرفه جویی در مصرف آب

 

  1. مطمئن شوید که توالت فرنگی شما دارای فلاش دوگانه است.

اما بزرگترین مقصر مصرف آب در حمام شما چیست؟ البته، توالت فرنگی است. اصول اولیه صرفه جویی در مصرف آب برای این حمام، تکنولوژی جدید یا آخرین روند حمام نیست، بلکه فلاش دوگانه ساده است. تخمین زده می‌شود که یک خانوار به طور متوسط روزانه تقریباً 9 گالن آب تصفیه شده را به تنهایی مصرف می‌کند، بنابراین، پیشنهاد می‌شود توالت کارآمدتری را انتخاب کنید که دارای فلاش دوگانه بوده و به میزان بالایی در مصرف آب حمام شما صرفه جویی کند.

 

  1. به دنبال شیرهای هوشمند دما باشید.

برخی از نوآوری‌های جدید در وسایل حمام ممکن است برای ایجاد راحتی در هنگام استفاده از این فضا طراحی شده باشند، اما اغلب یک عارضه جانبی وجود دارد که شما را نیز هوشیارتر از آب می‌کند. یکی از جدیدترین نوآوری‌های جدید در محصولات حمام جهت صرفه جویی در مصرف آب، راه اندازی شیر GROHE Plus با نمایشگر LED است. این دستگاه دارای صفحه نمایش اکریلیک شیک است و نیز دارای نمایشگر LED درجه حرارت بوده که باعث می‌شود آب گرم اغلب به صورت غیر ضروری استفاده نشود.

این ایده سینک حمام به این معنی است که می‌توانید زمانی که آب در دمای مناسب است، درک بهتری از آن داشته باشید، به این معنی که زمان کمتری برای باز ماندن شیر آب صرف می‌شود. این شیر به لطف عملکرد اسپری که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی بین یک اسپری استاندارد پایدار 1.5 گالن در دقیقه و یک جریان مناسب صرفه جویی در مصرف آب 1 گالن در دقیقه تنها با یک حرکت دست جابجا شود، در ضمن از کاهش مصرف آب نیز پشتیبانی می‌کند.

 

  1. یک سنسور نشت آب نصب کنید.

بر اساس گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست، نشت آب می‌تواند باعث هدر رفتن 10000 گالن آب در یک خانه متوسط در یک سال شود و یک شیر آب که فقط یک قطره در ثانیه از آن چکه می‌کند، می‌تواند حدود 3000 گالن از این میزان را تشکیل دهد.

بسیاری از صاحب خانه‌ها می‌توانند از خانه‌شان با ردیاب نشت آب محافظت کنند، زیرا سنسورها می‌تواند باعث آرامش خاطر شود. استفاده از سنسور نشت آب این پتانسیل را دارد که صاحبان خانه را از هدر رفتن شدید آب و در نتیجه سیل نجات دهد؛ به این ترتیب در صورت شناسایی مناسب، صدها یا حتی هزاران تومان در هزینه‌های تعمیر صرفه جویی کند. دستگاه‌هایی مانند Grohe's Sense را می‌توان به دستگاه دیگری متصل کرد تا به طور خودکار منبع آب اصلی یک خانه کاملاً خودکار را قطع کند، در حالی که برخی از دستگاه‌ها را می‌توان برای عیب یابی کل خانه و کشف هر گونه مشکل پنهان موجود در لوله‌های آب استفاده کرد.

 

  1. یک طراحی مناسب برای صرفه جویی مصرف آب حمام انتخاب کنید.

شما همیشه می‌توانید با کم کردن زمان دوش گرفتن، در میزان مصرف آب صرفه جویی کنید. اما در واقعیت، برخی از افراد فقط گاه به گاه حمام کردن را دوست دارند، پس چگونه می‌توانیم به آن‌ها در مرحله طراحی برای کم کردن مصرف آب کمک کنیم؟

حمام‌های کم مصرف در آب همیشه مترادف با حمام‌های کوچک با فضای کم نیستند، اما گاهی اوقات می‌توانند یکی و یکسان باشند که برای حمام‌های کوچک مفید است. اتاق دوش یا کابین دوش حمام که می‌تواند یک تجربه راحت به شما ارائه دهد، همیشه انتخاب مناسبی برای صرفه جویی مصرف آب حمام است، زیرا آب کمتری نسبت به یک حمام بزرگ‌تر مصرف می‌کند. ما در گروه لاریس با ارائه انواع کابین دوش حمام، اتاق دوش یا اتاق شیشه‌ای حمام به شما در طراحی و بازسازی یک حمام کم مصرف کمک خواهیم کرد.

به هر حال، این طرح‌ها ممکن است برای همه خانواده‌ها مناسب نباشند، به خصوص اگر قدتان بلندتر باشد، اما برای برخی، بهترین راه جهت صرفه جویی مصرف آب در حمام است.

 

استفاده از کابین دوش در صرفه جویی مصرف آب

 

  1. از فناوری برای پر کردن حمام تا سطح عالی استفاده کنید.

آیا تا به حال حمام را رها کرده اید که دوباره به آن برگردید، فقط برای اینکه بیش از حد پر شده باشد، خیلی گرم یا خیلی سرد باشد که نتوانید داخل آن شوید؟ تخلیه آب حمام و راه اندازی مجدد آن باعث هدر رفتن شدید آب و همچنین از بین رفتن زمان شما می‌شود.

محصولات هوشمند حمام به شما امکان می‌دهند تا دما و عمق حمام خود را به طور دقیق تنظیم کنید. سپس به این فن‌آوری هوشمند اجازه می‌دهید تا حمام را گرم نگه داشته و جریان آب را تنظیم کند و هر بار به حمامی به شرایط عالی بازگردید.

 

آیا صرفه جویی در مصرف آب در حمام به معنای کاهش فشار آب است؟

وسایل صرفه جویی در مصرف آب لزوماً بر فشار آب تأثیر نمی‌گذارند، آنها فقط به تنظیم مصرف و هدر رفتن آب کمک می‌کنند. به عنوان مثال، ویژگی‌های هوشمند مانند صفحات فلاش هوشمند یا شیرهای حسگر طراحی شده‌اند تا مقدار مناسبی از آب را برای این کار آزاد کرده و به شما کمک می‌کنند تا در یک اقدام ساده، استفاده را کنترل و در مصرف آب حمام صرفه‌جویی کنید.

شرکت لاریس تولید کننده انواع کابین دوش، کابین حمام، دور دوشی حمام و اتاق شیشه ای حمام، با هدف جلب رضایت شما مشتریان و با تامین نیازها و سلایق بروز مصرف کنندگان با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کارگیری طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید به شما در صرفه جویی مصرف آب حمام کمک می‌کند.

محصولات کابین دوش حمام شرکت لاریس تحت لیسانس ترکیه بوده که در ایران قطعات آن نصب شده و با همان کیفیت در هر ابعاد و اندازه ای قابل ارائه و نصب و راه اندازی است. برای خرید یا سفارش محصولات، با کارشناسان ما در گروه لاریس تماس بگیرید.

 

 

تماس با ما

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس