مزایای کابین دوش شیشه ای

مزایای کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای حمام یکی از اجزای ضروری همه حمام های مدرن امروزی تلقی میشود. تنها چیزی که نیاز دارید، یک کنج و گوشه مناسب در کنار دیوار برای تعبیه یک کابین دوش می‌باشد. کابین دوش حمام این روزها با توجه به طراحی ظریفی که دارند، حتی مناسب حمام های کوچک بوده و البته تنها برای دوش گیری به کار نمی روند.

در حمام های معاصر از این کابین‌ها برای استراحت و ریلکسیشن های پس از یک روز سخت کاری استفاده می گردد. افرادی که صاحب خانه های بزرک هستند، توصیه می کنیم به دنبال کابین‌های دوش شیشه ای برای حمام های خود باشند. نظرتان چیست؟ بله درست است. ما هم برای حمام های بزرگ و هم حمام های کوچک کابین‌های دوش را پیشنهاد می کنیم. البته همه این ها به تعداد اعضای خانواده شما، استایل حمام، شیوه زندگی و دیدگاه های شخص شما بستگی دارند.

البته روش های مختلفی برای تعبیه یک کابین حمام شیشه ای در حمام وجود دارد. ممکن است به نوع مستطیلی یا گرد آن نیاز داشته باشید. ابعاد کابین‌ها ی حمام تنوع بسیاری یافته اند. با این وجود همیشه نگرانی ها و چالش هایی هم برای تعبیه و انتخاب مناسب کابین‌ شیشه ای دوش وجود دارد. مثلا ممکن است برخی از شما با خودتان بیندیشید که آیا این کابین‌ها حمام منفعتی دارند؟ نقطه ضعف آن ها چیست؟ پاسح همه این ها را در این مطلب خواهید یافت. ابتدا مزایای تعبیه کابین‌های دوش حمام را با شما به اشتراک می گذاریم:

 

 

اینستاگرام لاریس

 

کابین حمام از نوع شیشه ای

آیا مشغله زندگی همه ما این روزها کمی بیشتر نشده است؟ پاسخ اکثریت شما آری است. این که وقت نداریم تا صبح ها پیش از رفتن به سرکار، کتری آب بجوشد و یا بند کفشمان را با عجله گره می زنیم، همه و همه نشان دهنده اهمیت زمان و ممانعت از به هدر رفتن آن می باشند. این در مورد حمام ها نیز صادق است.

این روزها دیگر وقت نداریم منتظر بمانیم تا وان حمام پر از آب شود و به آب تنی بپردازیم. حتی اگر بگویند فقط ده دقیقه زمان می برد تا وان پر از آب شود، باز هم ریسک نمی کنیم. پس بهترین گزینه، انتخاب کابین حمام است. هم در زمان ما صرفه جویی کرده و هم تمیز کردن آن بسیار آسان است. فقط کافی است کمی اسپری شیشه شوی به کابین حمام زده و با حوله تمیز خشک کنید.

 

 

کابین دوش لاریس

 

 

فضا مناسب برای کابین دوش شیشه ای حمام

در سناریوی امروزی خانه سازی و هزینه های هنگفت آن ها و یا در دوره ای که خانواده های چند نفره مجبورند زیر یک سقف کوچک زندگی کنند، برنامه ریزی برای ابعاد قسمت های مختلف خانه، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. حمام های امروزی فقط ظرفیت یک نفر را دارند، با استفاده از کابین‌های دوش حمام می توانید تا حدودی در مساحت و فضای حمام تان صرفه جویی کنید. برای تعبیه کابین‌های دوش شیشه ای تنها به گوشه ای کوچک از حمام نیاز خواهید داشت.

 

کابین شیشه ای دوش و کارایی آن

همه ابزار و وسایل به کار رفته در ساخت کابین‌های دوش، ایمن بوده و کارآرایی خاصی دارند. برخی از مواقع ممکن است بارها و بارها خواسته باشیم طرح حمام های خود را تغغییر دهیم؛ اما نگران این هستیم ابزارهای خریداری شده فاقد ایمنی لازم باشند. برای همین موضوع، قبل از شروع هر کاری حتما از کارشناسان فنی سوالات خود را بپرسید.

 

محافظت و نگهداری کابین حمام شیشه ای

این آب دوش نیست که می تواند آسیب هایی را به کابین دوش شما وارد کند بلکه قارچ ها و کپک های اطراف کاشی و کابین دوش هستنذ که علاوه بر ایجاد بویی نا مطبوع، نمایی زشت در حمام ایجاد می کنند.  کابین‌های دوش با مصالحی ساخته شده اند که مانع از تجمع رطوبت و شکل گیری کپک در اطراف منطقه دوش گیری می شوند. به راحتی می توان با اندکی اسپری و مواد ضدعفونی کننده، کپک های اطراف کابین را از بین برد. حتی ذرات آهکی موجود بر روی کاشی ها به راحتی با اندکی سرکه سفید از بین می روند.

 

 

کابین شیشه ای حمام

 

 

معایب کابین دوش ارزان قیمت

در بیشتر دفاتر اداری و یا شرکت هایی که کار می کنیم، مجبور هستیم از صبح تا پاسی از غروب در فضایی کسل کننده و محصور فعالیت کنیم. وقتی به خانه برمی گردیم، دوست داریم با فضایی کاملا روشن مواجه شویم. هنگام دوش گرفتن در کابین‌های دوش ارزان و بی کیفیت احساس می کنیم در زندان محصور شده ایم. کابین‌های شیشه ای دوش ارزان هم نمایی تیره و تار دارند و هم  پاک کردن آن ها دشوار می‌باشد.

لولاهای بی کیفیت کابین حمام

ذرات بیماری زا ممکن است از لولاهای اطراف کابین‌های ارزان قینت ره داخل کابین رخنه کنند. لولاهای ارزان به راحتی شکسته شده و به هنگام باز و بسته کردن درب کابین سروصدای زیادی تولید می کنند.

 

قیمت کابین دوش شیشه ای

وسوسه های خرید اجناس ارزان قیمت ،این روزها تقریبا ذهن همه را مشغول کرده است و بیشتر ما به کیفیت لوازم ارزان قیمت توجه نمی کنیم. کابین‌های ارزان قیمت از مصالح بی کیفیت ساخته شده و عمر نگاهداری آن ها معمولا بیشتر از یک سال نیست. در ساخت این کابین‌ها از ابزارهای پلاستیکی استفاده شده و شیشه ها به ندرت در طراحی آن ها دیده می شوند.

ایده مناسبی برای حمام های بزرگ نیستند-  کابین‌های دوش یه خودی خود از گزینه های عالی هستند اما بهتر است برای حمام های کوچک موزد استفاده قرار گیرند. البته تنها می توان از این کابین‌ها در حمام های کوچک به شرطی استفاده کرد که از گزینه های ثانوی باشند.

 

نصب و تعبیه کابین حمام شیشه ای

با این که نصب کابین دوش شیشه ای تقریبا آسان است، اما مشکل نصب لولاهای جدید و ابزارهای تجهیزاتی اغلب نادیده گرفته می‌شود. اکنون که ایده های مناسب و نظریات ما را در خصوص تعبیه و نصب کابین حمام شیشه ای فرا گرفتید و به معایب و مزایای هر کی از آن ها پی بردید، می توانید آسوده خاطر و با طیف گسترده ای از مدل های مختلف و طرح ها بازار اقدام به خرید نمونعه مطلوب خود نمایید.

 

 

کابین دوش حمام

 

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس