انواع روشویی های کوچک برای حمام

انواع روشویی های کوچک برای حمام

اندازه و چیدمان حمام نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب روشویی خواهد داشت. از آنجایی که فضای حمام‌ها اغلب کوچک است، واضح است که یک روشویی جمع و جور بهترین گزینه خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید از فضای حمام بیشترین استفاده را کرده و مشکل فضا را برطرف کنید.

این دقیقا همان چیزی است که در این راهنما از گروه کابین دوش لاریس در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در این پست، چند ایده جدید برای استفاده از روشویی‌ها در فضای را بررسی کرده‌ایم؛ همراه ما باشید.

 

انواع روشویی‌های کوچک حمام

  1. روشویی‌های دیواری

روشویی‌های دیواری که به نام روشویی‌های شناور نیز شناخته می‌شوند، به نظر می‌رسد که در هوا شناورند. این روشویی‌ها به طور ایمن بر روی دیوار نصب می‌شوند و به فضای شما ظاهری مدرن می‌بخشند. همچنین فضایی بین قسمت پایینی روشویی و کف حمام ایجاد می‌شود که فضای حمام را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد.

 

  1. روشویی‌های ایستاده

روشویی‌های ایستاده در واقع ترکیبی از کابینت و سینک هستند که روی کف حمام قرار می‌گیرند. از آنجا که این روشویی‌ها وزن خود را تحمل می‌کنند، از مواد مقاوم و بادوام ساخته شده‌اند. این نوع با اینکه ظاهری سنتی دارند، اما به دلیل تنوع در سبک‌ها و تطابق با سلیقه‌ها و دکور حمام، بسیار محبوب هستند.

 

  1. روشویی‌های گوشه‌ای

روشویی‌های گوشه‌ای به طور ویژه برای استفاده از فضای محدود در حمام‌های کوچک طراحی شده‌اند. این روشویی‌ها به خوبی در گوشه حمام جا می‌شوند و یک راه‌حل مؤثر برای استفاده از فضای هم هستند، بدون اینکه از نظر عملکرد یا سبک کمبودی داشته باشند. این نوع در ابعاد و سبک‌های مختلف موجودند و به سلیقه‌های زیبایی ‌شناختی متفاوت پاسخ می‌دهند.

 

کابین دوش شیشه ای

 

ایده‌های روشویی برای حمام‌های کوچک

  1. روشویی‌های کم‌عمق

روشویی‌های کم ‌عمق، که به نام روشویی‌های با عمق کاهش یافته نیز شناخته می‌شوند، تعادلی عالی بین زیبایی و کارایی ارائه می‌دهند. ابعاد فوق‌العاده نازک این واحدها آنها را به گزینه‌ای مناسب برای حمام‌های کوچک تبدیل می‌کند.

 

 

 

مدلی که در این عکس مشاهده می‌کنید از نوع روشویی کم عمق است که می‌توانید از عملکرد سینک و فضا به بهترین شکل استفاده کنید، در حالی که فضای کمی از کف را اشغال می‌کند.

 

  1. روشویی‌های با قفسه‌های باز

روشویی‌های با قفسه‌های باز گزینه‌ای راحت هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید بدون اینکه عملکرد آن‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. این گزینه دکوراتیو حس سبکی و باز بودن را به فضای شما می‌بخشد.

 

 

 

این روشویی دیواری مشکی به حمام شما استایلی مدرن می‌بخشد و در طراحی فضاهای کم به کار می‌آید.

 

  1. روشویی‌های شناور

روشویی‌های شناور طراحی خاصی دارند. این مدل روشویی با ترکیب واحد سینک و نصب دیواری، فضای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

طراحی مینیمالیستی این روشویی دیواری، فضای محدود شما را بزرگ‌تر، همراه با شلوغی کمتری نشان می‌دهد.

 

  1. استفاده از فضای پشت آینه

فضاهای ذخیره‌سازی پشت آینه، مجهز به قفسه‌هایی هستند که لوازم ضروری حمام شما را به صورت منظم سازماندهی می‌کنند. با این گزینه ذخیره‌سازی پنهان می‌توانید ظرافت را به فضای جمع و جور خود اضافه کنید.

 

 

 

این روشویی دیواری با دو کشو و یک آینه کابینتی، بهترین انتخاب برای فضای حمام شماست.

 

  1. استفاده بهینه از فضای عمودی

یک حمام کوچک نباید محدودیتی برای ذخیره‌سازی و زیبایی ایجاد کند. شما می‌توانید از فضای عمودی موجود – یعنی ناحیه‌ای که از کف به سمت بالا امتداد دارد – حداکثر استفاده را کنید. کابینت‌های باریک می‌توانند در فضاهای باریک نصب شوند تا فضای کافی برای لوازم ضروری حمام فراهم کنند.

 

 

 

این روشویی دیواری با یک کابینت آینه‌ای و دیواری عرضه می‌شود. کابینت دیواری با یک درب دارای دو قفسه شیشه‌ای برای قرار دادن وسایل اضافی شما در حمام است.

 

  1. استفاده از فضای گوشه حمام

روشویی‌های گوشه‌ای در فضای شما بسیار صرفه جویی می‌کنند. با این نوع روشویی، می‌توانید گوشه‌ای از حمام خود که استفاده نمی‌شود را به یک نقطه کانونی شیک تبدیل کنید.

 

 

 

کابینت و سینک گوشه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که از گوشه‌ای که استفاده نمی‌شود در حمام خود بهترین استفاده را کرده و در عین حال عملکرد و زیبایی را به خوبی ترکیب کنید.

 

  1. ترکیب سینک و توالت

ترکیب سینک و توالت، مد روز و کاربردی است و زیبایی و راحتی را به طور هماهنگ ارائه می‌دهد. این ترکیب شیک، به حمام شما ظاهری مدرن بخشیده و از فضای کم بهترین استفاده را می‌کند.

 

 

 

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، این ترکیب بی‌نظیر بوده و به حمام شما زیبایی خاصی اضافه می‌کند.

 

  1. روشویی دیواری کلاسیک

روشویی دیواری کلاسیک فضای کف را خالی نگه می‌دارد و باعث می‌شود حمام شما بزرگ‌تر به نظر برسد. از آنجایی که این مدل روشویی به دیوار نصب می‌شود، حمام شما را با ظاهری تمیز و مدرن جلوه می‌دهد.

 

 

 

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، این روشویی دیواری سنتی، ظاهر حمام شما را لوکس جلوه داده و جذابیت بصری بی‌نظیری ایجاد می‌کند.

 

روشویی‌های دوگانه در حمام‌های کوچک

یک روشویی دوگانه تنها در صورتی در حمام کوچک نصب می‌شود که فضای کافی وجود داشته باشد. مهم‌ترین نکته این است که نصب آن نباید منجر به تنگی فضا شود. برای نصب روشویی دگانه، ابعاد حمام خود را به دقت اندازه‌گیری و تعیین کنید که آیا می‌توان یک واحد روشویی دوگانه را در آن جای داد یا خیر؟! اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای باز و بسته کردن درب‌های واحد روشویی و استفاده از دیگر لوازم حمام، مانند توالت و کابین دوش، وجود داشته باشد.

 

 

 

این نوع روشویی دیواری دوگانه می‌تواند به عنوان یک نقطه کانونی در حمام شما جلب توجه کند، به شرطی که فضای کافی در اختیار داشته باشید.

 

شرکت لاریس تولید کننده کابین دوش، پارتیشن شیشه ای حمام و دور دوشی حمام با هدف جلب رضایت شما مشتریان و با تامین نیازها و سلایق بروز مصرف کنندگان، با استفاده از مواد اولیه مناسب و با به کار گیری طرح‌ها و تکنولوژی‌های جدید، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را تضمین می‌نماید.

محصولات حمام شرکت لاریس تحت لیسانس ترکیه بوده که در ایران قطعات آن نصب شده و با همان کیفیت در هر ابعاد و اندازه ای قابل ارائه و نصب و راه اندازی است. شرکت لاریس توانایی طراحی انواع کابین و پارتیشن‌های حمام با توجه به نیاز شما را داراست.

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس