همه چیز در مورد کابین دوش

همه چیز در مورد کابین دوش

کابین دوش: هرحمامی، طراحی منحصر بفرد خود را دارد و انتخاب کابین دوش با توجه به نیازهای افراد خانه و فضایی که در اختیار داریم، کار چندان ساده ای نیست. به خصوص اگر نمایی متفاوت با دکوراسیون مدرن داشته باشیم.

حالا فرقی نمی کند که چه به فکر طراحی یک حمام سنتی و یا خلق نمونه هایی مینی مال باشید، در هر صورت بایستی قسمتی از فضای خانه را به قرار گیری مناسب کابین دوش اختصاص دهید. آیا سردرگم هستید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید؟ توصیه می کنیم رهنمودهای مختصر ما را در این زمینه بخوانید

 

چه نوع کابین دوشی مناسب من است؟

همزمان با افزایش تنوع مدل های کابینی، انتخاب نوع متناسب با دکوراسیون تا حدودی چالش برانگیز می باشد. برای شروع بهتر است درباره نیازها  و میزان فضای ممکن با خود فکر کنید.

البته، فقط رنگ و طرح کابین دوش را در نظر نگیرید بلکه فکری هم به حال میزان تاثیر درب های کابین بر میزان فضای لازم و سایر مقتضات حمام کنید. ما کابین های اسلایدی را برای فضاهای کوچک پیشنهاد می کنیم. همچنین در خانه هایی که قسمتی برای حمام در نظر گرفته شده که دارای کوریدورهای باریک هستند، بهتر است از درب های کشویی استفاده شود. اگر می خواهید نمایی فوق العاده و بی نظیر در فضای اتاق ایجاد کنید، از کابین های قاب خالی یا فاقد فریم استفاده کنید.

یکی از مزایای اصلی کابین های دوش، این است که بخار دوش در محوطه کابین جمع شده و محیطی نسبتا گرم در طول دوش گیری برای شما مهیا می کند.

 

اینستاگرام لاریس

 

چه مدل کابین دوش هایی برای حمام های کوچک و یا حمام هایی با طراحی غیر معمول بهتر است؟

این روزها یافتن حمام های مستطیلی شکل و نسبتا بزرگ، تا حدودی تبدیل به رویا شده است. خانه ها آنقدر کم مساحت هستند که یک فضای بسیار کوچک برای ایجاد حمام در نظر گرفته می شود. اما نگران نباشید به لطف معماری و دکوراسیو ن های نوین، انتخاب نوع متناسب با مساحت خانه دیگر کار سختی نیست. کابین های دایره ای و چهار گوش بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشند. این کابین ها را می توان در هر قسمتی از خانه قرار داد. نمای منحنی شکل این کابین ها با درب های کشویی، بدون این که فضا را تحت تاثیر قرار دهد،  بیشینه فضای لازم را در اختیار دکوراتور قرار می دهد. باید اشاره کرد کابین های دوش با نمای مستطیلی برای گوشه های دنج اتاق مناسب تر بوده و با داشتن درب های کشویی تا حدودی در فضای کلی صرفه جویی می کنند البته فراموش نشود که کابین های دارای درب های معلق با این که فضای بیشتری را اشغال می کنند، نمایی معاصر ایجاد می کنند.

 

کابین دوش حمام

 

در مورد اتاق هایی که طراحی ویژه و یا غیر معمولی دارند، می توانید قوه ابتکار و اندکی خلاقیت به کار بگیرید. به نظر می رسد اتاق هایی که کف های مناسب برای پوشش دارند، بهترین گزینه برای تعبیه کابین های دوش مستطیلی شکل باشند. کابین های دوش مستطیلی و یا مربعی شکل بهترین آپشن برای اتاق هایی است که از سینی های محافظ بر روی کف استفاده می کنند. می توانید با استفاده از لولا و یا چند درپوش برای تکمیل محفظه کابین بهره ببرید.

 

چه نوع کابینی برای حمام های بزرگ و یا فضاهایی مناسب است که دارای دو اتاق مجزا هستند؟

چنانچه فضای کافی و بسیار بزرگ در اختیار دارید، بهتر است از یک کابین دوش و یک محفظه دوش گیری استفاده کنید. یعنی هم فضای دوش گیری و هم فضای حمام و ریلکسیشن در اختیار داشته باشید. دوش هایی که به شکل A D هستند، برای اتاق هایی با طراحی های نامنظم و تقریبا ناهماهنگ متناسب می باشند.

 

 

کابین دوش برای حمام بزرگ

 

 

ممکن است ترجیح دهید از فضاهایی برای دوش گیری و تعبیه کابین دوش استفاده کنید که ضد آب باشند، در این صورت اتاقک های ضد رطوبتی را در راس آپشن های خود قرار داده و می توانید از کابین های دوش فاقد فریم استفاده نمایید. این خودش بهترین روش برای ایجاد فضای حمام با نمای معاصر و بزرگ می باشد. کابین دوش شیشه ای

کابین های دوش فاقد فرِیم، نمایی لاکچری در هر اتاقی ایجاد می کنند. هم میتوان در اتاق های ضد رطوبت و هم در اتاق هایی با فضای دوش گیری سرپایی از اینچنین طرح هایی ایده گرفت. با انتخاب این کابین ها دیگر نگران درب ها نبوده و از حمام کردن در داخل فضای خانه لذت ببرید!

 

 

شرکت کابین دوش

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس