ویژگی یک اتاق خواب مستر لوکس

ویژگی یک اتاق خواب مستر لوکس

 

اتاق خواب مستر در دکوراسیون به چه معنی است؟

اتاق خواب مستر یکی از اصطلاحاتی است که در آگهی‌های املاک، به‌خصوص واحدهای لوکس و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در معنای کلی، اتاق خواب مستر به اتاقی که بزرگ‌ترین متراژ در خانه را دارد گفته می‌شود. به مرور زمان و با تغییرات سبک زندگی، در معماری و دکوراسیون داخلی این اتاق با مشخصه‌های خاصی مثل انتخاب بهترین منظره بیرونی، داشتن تخت، کمد لباس، آینه ایستاده، یخچال، آباژور، سرویس بهداشتی مجزا و کابین دوش شیشه‌ ای حمام شناخته می‌شود. با این حساب اتاق خواب مستر یکی از بزرگ‌ترین اتاق‌های خانه است که به جز آشپزخانه، تمام امکانات لازم برای زندگی را دارد و یک سوئیت است.

در ادامه این مطلب از لاریس، تولیدکننده کابین‌ دوش لوکس و شیک به ویژگی یک اتاق خواب مستر لوکس پرداخته می‌شود و امکانات مورد نیاز آن، و بعضی گزینه‌های جذاب برای استفاده در آن معرفی می‌شود.

 

امکانات خاص یک اتاق خواب مستر لوکس

بزرگ‌ترین اتاق خانه به‌صورت سنتی محل زندگی صاحب خانه است. اتاق خواب مستر هم همین نقش را در یک خانه دارد و لازم است راحت‌ترین جای زندگی برای صاحب خانه باشد. این موضوع باعث می‌شود هر چه امکانات بیشتری در آن قرار بگیرد جنبه لوکس بودن آن تقویت می‌شود. در ادامه بعضی از مواردی که تاثیر قابل‌توجهی در جلوه یک اتاق خواب مستر لوکس دارند معرفی می‌شود.

 

تخت خواب راحت

همان‌طور که می‌دانید و نام آن با خودش است یک اتاق خواب مستر یک اتاق خواب است. برای همین تخت خواب نقش خیلی مهمی در یک اتاق خواب مستر ایفا می‌کند. استفاده از تخت‌های دونفره در اتاق خواب مستر شایع‌تر است. انواع لوکس تخت خواب مثل تاج‌دار و انواع چوبی برای اینکه این اتاق مستر در نظر گرفته شوند به کار می‌روند.

استفاده از محصولات خواب مثل روتختی، تشک و بالش از نوع باکیفیت و راحت آن نقش زیادی در راحت شدن اتاق خواب مستر دارد. به‌هرحال اتاق خواب جایی است که قرار است در آن هر روز 8 ساعت به خوابیدن سپری شود. تخت خواب راحت و لوکس باعث می‌شود خواب بهتری داشته باشید. این موضوع گذشته از زیبایی و جلوه بخشیدن به اتاق خواب، به بهبود سلامت کمک می‌کند.

 

حمام مستر لوکس

 

نورپردازی درست

ویژگی کلیدی بعدی یک اتاق خواب مستر لوکس استفاده از وسایل نورپردازی مناسب مثل آباژور، لوستر و البته پرده‌های مناسب است. خوشبختانه این موارد آیتم‌هایی با تنوع بسیار بالا هستند و با توجه به ویژگی‌های محیط راهکارهای بسیار جذابی در زمینه نورپردازی در دسترس افراد است. آنها برای راحتی در اتاق خواب نقشی تعیین‌کننده دارند. پرده‌ها هم نقش مشابهی در طراحی و نورپردازی یک اتاق خواب مستر لوکس ایفا می‌کنند. برای همین معمولا از پرده‌های چندلایه، با کیفیت و مرغوب برای این اتاق‌های لوکس استفاده می‌شود.

 

بهترین نمای خانه

نکته بعدی در طراحی اتاق خواب مستر لوکس داشتن بهترین نمای خانه است. طبق تحقیقاتی که انجام شده خواب نقش قابل‌توجهی در بهبود سلامت افراد دارد. خواب مناسب در جایی اتفاق می‌افتد که شب وارد آن شده و روز بعد از آن خارج می‌شوید. در این بخش بزرگ از زمان روزانه هر چه نمای بهتری داشته باشید آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد.

 

کمد، دراور و جالباسی قدی

شاید در یک اتاق خواب معمولی داشتن یک کمد و دراور معمولی کافی باشد، اما در یک اتاق خواب مستر لوکس حتما لازم است تمام این موارد در اختیار فرد باشند. برای هر یک از این موارد هم محصولات مختلف و متنوعی در اختیار افراد قرار دارد. جالباسی و آینه قدی هم نقش مهمی در اتاق خواب مستر دارد. در انتخاب این موارد نمونه‌های لوکس در بازار با همین عنوان عرضه می‌شوند.

 

سرویس بهداشتی و کابین شیشه‌ای دوش

گزینه بعدی که باعث متمایز شدن اتاق خواب مستر لوکس از یک اتاق خواب معمولی می‌شود، داشتن سرویس بهداشتی مجزا است. این ویژگی هم نقش مهمی در آرامش در طول شب دارد. اما کار گذاشتن یک سرویس بهداشتی معمول گزینه مناسبی برای اتاق لوکس نیست. برای همین استفاده از سرامیک‌ها و شیرآلات مرغوب و باکیفیت با طراحی لوکس در این اتاق خواب‌ها بیشتر رایج است.

وقتی کیفیت مواد به کار رفته در سرویس بهداشتی بالا باشد جلوه بسیار زیبایی پیدا می‌کند. یکی از راهکارهای بسیار جذاب طراحی دکوراسیون استفاده از کابین دوش اتاق خواب شیشه‌ای به‌خصوص نوع بدون فریم آن برای این بخش از اتاق مستر لوکس است. این کار باعث می‌شود زیبایی محیط افزایش یابد و جنبه‌های لوکس سرویس بهداشتی هم از بین شیشه‌های لوکس کابین شیشه‌ای دوش جلوه‌ای بیشتر پیدا کنند.

 

کابین دوش شیشه ای

 

ایده های طراحی اتاق خواب مستر در آپارتمان های لوکس مسکونی

در طراحی اتاق خواب مستر لوکس با توجه به گزینه‌های در دسترس برای کاربردهای مختلف، امکان لایه‌بندی گسترده‌ای برای بخش‌های مختلف وجود دارد. دیوارها نقش بسیار مهمی دارند و تابلوهای روی آنها همان‌قدر مهم هستند که جنس کاغذ دیواری یا دیوارپوش مهم است. سقف خانه وقتی در اتاق خواب هستیم دیده می‌شود و گزینه مناسبی برای طراحی است.

در ادامه این مطلب از لاریس، بعضی از ایده‌های طراحی اتاق خواب مستر لوکس در آپارتمان‌های شیک و لوکس مسکونی معرفی می‌شود.

 

استفاده از مصالح و مواد باکیفیت

بعضی از ویژگی‌های اتاق خواب مستر لوکس مثل مصالح و چارچوب‌ها با تمام ساختمان یا واحد مشترک هستند. بهتر است در طراحی این نوع از اتاق خواب حتما از چارچوب‌های در و پنجره، درها و پنجره‌های نوع مرغوب استفاده شود. این کار باعث می‌شود زمانی که در خانه و اتاق خواب مستر سپری می‌شود از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

این ویژگی لازم است در باقی مواردی که در اتاق خواب مستر لوکس استفاده می‌شوند هم مورد توجه قرار بگیرد. از جنس پارچه‌ها گرفته تا شیرآلات مورد استفاده در سرویس بهداشتی این اتاق خواب‌ها باید از نوع لوکس باشد تا این اتاق خواب‌ها لوکس شوند.

 

از رنگ‌های گرم برای کف استفاده کنید

گزینه‌های جذاب و متنوعی برای پوشاندن کف اتاق خواب مستر لوکس وجود دارد. از فرش‌ و قالی‌های زیبا و لوکس گرفته تا انواع کف‌پوش‌ها و آیتم‌های کف برای هر چه بیشتر جلوه دادن به اتاق خواب در دسترس هستند. استفاده از رنگ‌های گرم باعث می‌شود احساس آرامش بیشتری در اتاق خواب خود داشته باشید. از مجسمه و اشیا کوتاه دیگر هم می‌توانید برای دادن جذابیت بیشتر استفاده کنید.

 

استفاده از کابین دوش لوکس در اتاق خواب مستر

کابین دوش شیشه‌ای یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای لوکس کردن یک اتاق خواب مستر است. شرکت لاریس یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده کابین‌های شیشه‌ای دوش فریم‌دار و بدون فریم است. در گالری محصولات وبسایت این شرکت می‌توانید انواع مختلف نمونه‌های محصولات این شرکت که در اتاق‌ خواب‌های لوکس مستر اجرا شده‌اند را مشاهده کنید.

فضای سرویس بهداشتی در سوئیت و اتاق خواب مستر لوکس می‌تواند نقش مهمی در زیبایی محیط داشته باشد. استفاده از شیشه به‌خصوص در اتاق‌های لوکسی که سرویس آنها از جنس سنگ یا سرامیک ارزشمندی است توصیه می‌شود. کابین‌های شیشه‌ای فریم‌دار با داشتن امکان رنگ و پوشش فریم گزینه بسیار جذابی برای دادن جلوه بیشتر به فضا هستند. کابین شیشه‌ای بدون فریم گزینه دیگری هستند که در آنها تمرکز بیشتری روی جلوه شیشه و محیط داخلی دوش می‌شود.

 

اتاق خواب مستر لوکس

 

سیستم گرمایش و سرمایش مناسب

بهتر است در کنار استفاده از رنگ‌های گرم، از امکانات گرمایش و سرمایش مناسب هم استفاده کنید. گرمایش از کف یکی از این گزینه‌ها است که در اتاق خواب مستر لوکس کاربرد دارد و از جذابیت زیادی برخوردار است. با این حال گزینه‌های دیگری مانند شومینه هم در دسترس هستند که هر کدام با توجه به محیط مزیت‌ها و معایبی می‌توانند داشته باشند.

 

دراور کنار تخت بزرگ

در طراحی میز توالت و دراور کنار تخت معمولا ارتفاع آنها هماهنگ با تخت در نظر گرفته می‌شود. ارتفاع آن هر چقدر که باشد، مهم این است که کشوها و فضای زیادی در اختیار فرد بگذارد. این کار باعث می‌شود کمتر فضای اتاق خواب با لباس‌های تمیزی که مناسب نبوده‌اند شلوغ شود.

 

پرده را جدی بگیرید

همان‌طور که پیشتر اشاره شد یک اتاق خواب مستر لوکس بهترین نمای خانه را دارد. این نما معمولا در معماری به پنجره تبدیل می‌شود.  برای همین نه فقط خود پنجره لازم است از جنس چارچوب و شیشه خوبی ساخته شود، پرده‌ها هم لازم است با دقت خاصی طراحی و انتخاب شوند. پرده به فضا نرمی و لطافت می‌دهد و تاثیر مستقیم در گرم و سرد شدن محیط دارد.

 

یخچال کوچک

اتاق خواب مستر لوکس جایی است که قرار است افراد زندگی شبانه خود را در آن بگذرانند. این زمان بخش مهمی از زندگی آنها است که بدون داشتن یک یخچال کوچک ممکن است خیلی راحت نگذرد. برای همین بدون داشتن یک یخچال کوچک با جای کافی برای مواد غذایی روزانه یک اتاق خواب نمی‌تواند مستر به حساب بیاید.

 

شرکت لاریس، تولید کننده و ارائه دهنده کابین شیشه‌ای دوش مناسب اتاق خواب مستر لوکس

شرکت لاریس با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در تولید کابین‌های شیشه‌ای حمام به‌صورت فریم دار و بدون فریم تجربه زیادی در ارائه این محصولات به طراحان و صاحبان اتاق خواب‌های مستر لوکس دارد. کابین‌های دوش فریم‌دار با تاکید بیشتر روی فضای سرویس و دوش جلوه بسیار زیبایی به خانه‌های لوکس می‌دهند. کابین‌های شیشه‌ای دوش بدون فریم محصولات جدیدتری هستند که با طراحی بسیار زیبای خود، به ترکیب شیشه و سنگ یا سرامیک جلوه بیشتری می‌دهند. نمونه‌های اجرا شده این دو نوع از کابین را در گالری محصولات وبسایت شرکت لاریس می‌توانید مشاهده کنید.

اگر قصد دارید اتاق بزرگ خانه خود را به یک اتاق خواب و حمام مستر لوکس تبدیل کنید، خوشبختانه امکان این کار وجود دارد. استفاده از یک تخت مناسب،  مواد کف‌پوش، دیوارپوش و سقف‌پوش مناسب، پرده‌های چند لایه و لوکس، سرویس بهداشتی و کابین شیشه‌ای دوش بعضی از امکانات در دسترس برای تبدیل یک اتاق خواب بزرگ به یک اتاق خواب مستر لوکس هستند. برای آشنایی با گزینه‌های در دسترس کابین شیشه‌ای حمام با توجه به محیط خود کافی است با لاریس برای مشاوره تماس بگیرید.

 

فروش مستقیم کابین حمام

 

whats app
تماس با لاریس
تماس با لاریس